بارگذاری...

ساخت تابلو تبلیغاتی . بیلبورد . پل عابر پیاده و اجاره سازه های تبلیغاتی در تهران . کرج و شهرستانها با اتحاد نوین راه 

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  تماس حاصل فرمائید .


کانون اتحاد نوین راه ، دارای کادری خلاق و با تجربه ، با حدود 10 سال سابقه فعالیت حرفه ای در حوزه طراحی و تولید تابلوهای تبلیغاتی ، ساخت بیلبورد ، ساخت پل عابر پیاده ، نماآگهی ، مفتخر است شرح برخی از توانمندی های خود را به استحضار برساند.
شایان ذکر است این مجموعه ، تمام محصولات و خدمات خود را ، اولاً مبتنی بر معیارهای علمی و ثانیاً بی واسطه تولید می کند و بصورت مستمر در حال طراحی و ایده پردازی و افزایش ظرفیت خود می باشد.
ما معتقدیم اگر شرکت های پیمانکار ، صرفاً در فعالیت هایی که خود بی واسطه انجام می دهند ، فعالیت کنند و واسطه گری کاهش یابد ، هم قیمت ها منطقی تر خواهند شد، هم کیفیت ها ارتقاء خواهند یافت و هم ابداعات و خلاقیت ها ، فرصت بروز پیدا خواهند کرد.
اتحاد نوین راه ، کنار سایر فعالیت های ساخت و اجاره تابلو ، در حوزه طراحی و اکران تابلوهای فرهنگی و اقتصادی  ، قاطعانه به عنوان تخصصی ترین مجموعه خصوصی در سطح کشور ، شناخته شده و تجلیل گردیده است . 

کارگاه ساخت شرکت مجهز به تجهیزات و ابزارهای گوناگون مدرن می باشد. برشکاری قطعات طبق جزئیات کامل مندرج در نقشه های کارگاهی با رعایت زوایای میانی سازه انجام میگیرد. دقت بالا در برشکاری باعث سهولت در امر مونتاژ میشود و تاثیر مستقیم بر عمر سازه دارد به طوریکه عدم ایجاد قسمت های مونتاژ شده باعث جلوگیری از نفوذ هرگونه رطوبت و باران می شود و عمر سازه افزایش می یابد.
استفاده از جوشکاری نوع SMAW و GMAW تحت محافظت گاز CO2 در سازه های بیلبورد به دلیل نفوذ زیاد آن باعث تداوم سازه گردیده و به دلیل عدم وجود سرباره احتیاج به تمیزکاری کمتری دارد. در نقاطی که امکان انجام این نوع جوشکاری وجود ندارد از جوش برق استفاده می گردد. جوشکاری نادرست و ضعیف خطرات زیادی را به دنبال دارد که در این رابطه میتوان به از هم گسستگی و تخریب سازه بیلبورد و سقوط آن از پایه اشاره کرد. به همین منظور برای جلوگیری از هرگونه اشتباهی، افراد متخصص با توجه به روش تعیین شده در اسناد WPS (Welding Procedure System) قطعات را جوشکاری می کنند.

در قرن نوزدهم میلادی بیلبوردها به طور گسترده‌ای جایگزین تصاویری شدند که بر دیوارها چسبانده می‌شدند یعنی در زمانی که رقابت برای مکان نصب مناسب مجریان تبلیغاتی را وادار ساخت ابزاری جدید نمود. با اختراع اتومیبی و گسترش بزرگراه‌ها بیلبوردها عمومیت بیشتری به عنوان یک ابزار تبلیغاتی با گستردگی بالا پیدا کردند. و شرکتهای تبلیغات شهری مالک و مجری بیلبوردها اندازه سطح تبلیغ آنها به قطع مشخصی استاندارد نمودند. امروزه تبلیغات روی بیلبوردها باید به گونه‌ای باشد که موجب جلب توجه سریع یک راننده شود و پیامهای تبلیغاتی وما کوتاه و طرح آن اغلب نمای بزرگ شده محصول باشد. از جمله تکنیکهای مختلفی که روی بیلبوردها قابل اجراست می‌توان به کلاژ حروف طرحی که از قاب بیلبورد بزرگتر است و بیرون آمده تکنیکهای مختلف نورپردازی و یا نوشته‌های متحرک اشاره داشت. عبارت بیلبورد واژه مصطحی است که جهت تبلیغات و آگهی‌های تجاری در ایالت متحده مطرح و رایج شده است. در حالی که در فرهنگ انگلیسی به جای کلمه بیلبورد از کلمه Bourding به همین منظور استفاده می‌شود ودر واقع هر دوی اینها به معنای نوعی تابلوی تبلیغاتی مخصوص نصب آگهی است که اغلب بر روی آنها پوستر چسبانده می‌شود. از آنجایی که بیلبوردها دارای قالب و جایگاه مخصوص نصب هستند و به صورت دوره‌ای اجاره داده می‌شوند. پس از اتمام دوره اجاره آگهی جدیدی جای آن را می‌گیرد.

 

کانون تبلیغات اتحاد نوین

 

برای مشاهده تابلو های تبلیغاتی , بیلبورد و پل عابرهای اتحاد نوین راه کلیک کنید

  •  

واژه بیلبورد به تخته‌ای که اجاره داده می‌شود یا تخته اجاره‌ای و یا سطوح اجاره‌ای اطلاق می‌گردد. در فرهنگ فارسی واژه مدونی برای بیلبورد نداریم. می‌توان آنها را تابلوهای بزرگ تبلیغات شهری نیز نامید. البته به نظر نگارنده استفاده از خود واژه بیلبورد کاربردی‌تر و گویاتر می‌باشد. بیلبوردها شاخه‌ای از وسایل ارتباط تصویری هستند که به شکل کلی‌تر جزو ابزارهای تبلیغات شهری قرار می‌گیرند.

 جایگاه بیلبورد در تبلیغات شهری

در میان انواع تبلیغات شهری بیلبوردها جایگاه ویژه‌ای در بافت فیزیکی شهر دارند. بیلبردها ابتدایی‌ترین و ساده‌ترین وسایل تبلیغاتی‌اند. زیرا می‌توانند موضوع مورد تبلیغ را با زبان موجز و خلاصه و با بهره‌گیری از عوامل و عناصر بصری مناسب بیان کنند و به راحتی در معرض دید قرار می‌گیرند. ضمن اینکه می‌توانند محتوای یک پوستر آگهی و تا حدودی بروشور را نشان دهند. دارای قابلیت‌های بیشتری نیز می‌باشند. در بیلبورد امکان برجسته‌نمایی تا حد برخوردی واقع‌گرایانه وجود دارد. مثلا برای آگهی و تبلیغ یک اتومبیل می‌توان اندازه واقعی اتومبیل را ساخت و به صورت واقعی روی تابلو نصب کرد. بیلبورد می‌تواند با بهره‌گیری از نور الکترونیک و سایر امکانات تکنولوژی موجود و جدید به شکل بهتری در خدمت تبلیغات قرار بگیرد. یک بیلبورد می‌تواند در اندازه‌های مختلف و بصورت ثابت یا متحرک با نورپردازی‌های متنوع و مجموعه‌ای از عوامل دیگر در جایگاه‌های مناسب و با زاویه‌ منا
سب در برابر دیدگان مخاطبان قرار گیرد و با طراحی جذاب ترکیب‌بندی صحیح پیامی رسا و گویا و متناسب با آن از فاصله‌ای دور جلب توجه نماید.

مشخص نمودن محل استقرار بیلبورد

محل نصب تابلو بیلبورد می بایست به گونه ای باشدکه خودروها با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در جاده ها و 120 کیلومتر بر ساعت در اتوبانها 3 الی 5 ثانیه در معرض دید سرنشینان قرار گیرد.

عملیات رنگ آمیزی:

قبل از رنگ آمیزی عملیات تکمیلی که شامل تمیزکاری ، عملیات سنگ زنی و سند بلاست می باشد، روی قطعات انجام میگیرد. سندبلاست Sand blast توسط ماسه های سلیسی یا ساچمه های آهنی انجام پذیرفته و سطوح ، آماده پذیرش لایه های رنگ بر روی خود با چسبندگی مناسب خواهند شد. برای رنگ کاری بیلبورد نکته ای که قابل توجه است استحکام و دوام رنگ می باشد. زیرا با توجه با اینکه بیلبورد ها در فضای باز شهری یا برون شهری هستند و در معرض عوامل جوی نظیر باد، باران، تگرگ، برف، سرما، گرما و تابش نور آفتاب می باشند که این امر باعث از بین رفتن پوشش سطحی سازه فلزی که همان رنگ است می انجامد حال این واحد صنعتی با ارائه طرحی جدید برای اجرای رنگ سطح بیلبورد از رنگ های اپوکسی استفاده مینماید. زیرا این رنگ ها در برابر شرایط جوی از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و می توانند در دراز مدت ازسطح بیلبورد محافظت نمایند.

نصب سیستم روشنایی:

دیده شدن تابلو چه در روز و چه در شب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا ، تابلویی که در تاریکی از نور مناسب بی بهره است عملاً حدود نیمی از اوقات قابل استفاده نخواهد بود. به همین منظور تجهیز آن به سیستم روشنایی الزامی است. در هر بیلبورد تبلیغاتی در صورت دسترسی به سیستم برق و امکان برق رسانی به آن با توجه به ابعاد تابلو از تعدادی پرژکتور استفاده می شود. این قسمت از بیلبورد شامل پایه های کشویی جهت تعویض و تنظیم نور پرژکتورها و قاب پرژکتور می باشد. این واحد با توجه به بهینه سازی مصرف انرژی از پرژکتورهای کم مصرف با توان نور دهی بالا استفاده می کند که سیستم های LED و SMD از این دسته هستند. شدت نور تابلوها به نحوی تنظیم می گردد که موجب خیرگی چشم رانندگان و عابرین پیاده نگردد.

چاپ و نصب طرح:

فتوسل مزیت هایی از قبیل روشن نمودن سیستم روشنایی صفحه بیلبورد در هنگام غروب خورشید و روزهای ابری و بارانی و ...، همچنین محافظت تمامی خروجی های (لامپها و مدارات روشنایی)در برابر نوسانات برق شهر و مشکلات برق شبکه را دارد . در فتوسل حساسیت نسبت به روشنایی نیز قابل تنظیم است. و امکان نمایش تبلیغات را بصورت دائم برقرار مینماید.

 

کانون تبلیغات اتحاد نوین

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    

امروز 15 | دیروز 47 | هفته 175 | ماه 122 | کل 6779

30 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد