بارگذاری...
تاریخچه بیلبورد و تبلیغات

تیم اتحاد نوین راه ساخت و اجرای بیلبورد در تهران , کرج و شهرستانها اجاره بیلبورد|ساخت بیلبورد|اجاره پل عابر پیاده|نماآگهی|اجاره بیلبورد در کرج|اجاره بیلبورد در تهراناجاره تابلو تبلیغاتی|اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران|اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج|اجاره پل عابر پیاده در اتوبان تهران کرج

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  |  09121695292  تماس حاصل فرمائید .


تاریخچه بیلبورد و تبلیغات در ایران 

به طور کلی تاریخچه بیلبورد و تبلیغات در ایران به دو دسته تقسیم میشود: تبلیغات در دوره باستان . تبلیغات در عصر جدید 

تبلیغات در دوره باستان به طور کلی تحت تاثیر یک نوع ارتباط شفاهی می باشد مانند علائم تجاری , دیوارنوشته ها , جارچیها که از رایج ترین شیوه های پیام رسانی و آگهی به شمار میروند.

تبلیغات در عصر جدید , ما در این عصر با ورود دستگاه چاپ به ایران و انتشار اولین روزنامه در عصر قاجاریه اندک اندک آگهی های تجاری نیز به نشریات راه یافتند , بدین ترتیب آگهی در رسانه های جمعی ایران از دیوارکوبشروع شد و به کتاب  ,سینما ,رادیو و سرانجام تلویزیون راه یافت.

کانون تبلیغات اتحاد نوین

برای مشاهده انواع بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی ساخته شده توسط مدیراجرایی جناب محسنی نسب کلیک کنید


 

تبلیغات محیطی (بیلبورد)

بیلبورد تبلیغاتی یا به زبان فارسی آگهی نما

استفاده هوشمندانه از ابزار تبلیغاتی برای معرفی نام برند سبب پیشبرد اهداف فروش و شناخت محصول میشود.

شاخصه های مهم پیام تبلیغاتی در بیلبورد : کوتاه . گویا . زیبا

بیلبوردها پیش از آنکه یک تابلو تبلیغاتی باشند یک رسانه محسوب میشوند.رسانه ای که می تواند پیام و هدف خود را به موثرترین شکل ممکن به مخاطب خود منتقل کند.به رسانه ای که بیشترین اثربخشی را برای تبلیغات داشته باشد و موجب بقاء و موفقیت تبلیغات شود  , رسانه اثربخش میگویند.

رسانه ای اثربخش میشود که بتواند فروش و بازاریابی را در مخاطبان درونی کند و قدرت نیاز سنجی  ,نیازسازی  , نیازمندی و نیاز شناسی آن هارا تحریک و به عکس العمل وادارد.

اکران بیلبورد در شهر های بزرگ و پر رفت و آمد . مراکز تجمع رانندگان . تقاطع های پر ترافیک و همچنین اکران بیلبورد در بزرگراهها از موارد مهم و تاثیرگذار تبلیغات میباشد. 

اجزاء تشکیل دهنده بیلبورد تبلیغاتی

1- فونداسیون: که اغلب زیر زمین است و شامل میلگرد – بتن جهت استحکام و پلیت یا صفحه ای برای اتصال به پایه میباشد. بیلبوردها بسته به اندازه آنها و سنگینی سازه آن نیازمند محاسبات مهندسی و دقیق جهت اندازه و اجرای صحیح فونداسیون میباشد.

2- پایه: از سطح زمین تا زیر صفحه اصلی بیلبورد که جهت نصب آگهی از آن استفاده میشود پایه تابلو نامیده میشود که به شکل های مختلف و بر اساس طرح سازه اجرا میشود که می تواند از جنس لوله های سنگین – بتنی و یا شبکه های فلزی باشد.

3- صفحه نمایش آگهی: این قسمت از بیلبورد شامل فریم فلزی می باشد که بصورت شبکه ای اجرا میشود و روی آن با ورق فلزی پوشیده میشود که طرح بر روی آن نصب میشود.

4- سیتم نور پردازی: در هر بیلبورد تبلیغاتی در صورت دسترسی به سیستم برق و امکان برق رسانی به آن با توجه ابجاد تابلو تقریبا برای هر یک و نیم متر یک پرژکتور لازم است. این قسمت از بیلبورد شامل دستک های کشویی جهت تعویض و تنظیم نور پرژکتور ها و قاب پرژکتور می باشد. در سالهای اخیر با توجه به بهینه سازی مصرف انرژی پیشنهاد میشود از پرژکتورهای کم مصرف با توان نور دهی بالا استفاده شود که سیستم های ال ای دی از این دسته هستند.

5- راهرو ها و نردبان های تعویض رویه: یکی از مهمترین قسمت هایی است. که معمولا توسط سازندگان مبتدی بیلبوردها فراموش میشود و یا در این خصوص اطلاعاتی ندارد و کاربری آن را نمی دانند. این راهرو ها و نردبان ها باید بصورتی مهندسی و ایمن برای تردد نصاب رویه تابلو در نظر گرفته شده و ساخته شود چون یک سهل انگاری ساده در این قسمت امکان سقوط افرادی که در حال نصب رویه تابلو هستند را موجب شود.

6- کلیپس و سپری: سپری که در چهار طرف صفحه نمایش آگهی و بر روی فریم نصب میشود. و در زمان نصب رویه تابلو بوسیله سپری آن را می کشند تا رویه صاف و یک دست باشد. بعضی از سازندگان تابلو جهت سهولت در کار از کلیپس و سپری استفاده نمی کنند و بجای سپری از چوب استفاده می کنند و برای نصب رویه نیز از منگنه بزرگ استفاده می کنند که معمولا حرفه ای نیست و باعث ایجاد چروک در بیلبورد میشود.

7- رویه تابلو: رویه تابلو محل درج آگهی میباشد که در گذشته نه چندان دور بر روی پارچه طرح ها اجرا میشد و توسط نصاب تابلو بر روی صفحه نمایش آگهی چسبانیده می شد ولی در سال های اخیر با پیشرفت و ورود دستگاه های چاپ بزرگ بر روی بنر – فلکس و یا استیکر چاپ شده و جهت دید عمومی به نمایش گذاشته می شود.

8- آگهی: این بخش برای هر مشتری متفاوت است و پس از طراحی توسط شرکت طراح و تایید مشتری، برروی بیلبورد نصب میشود. نوع اجرای آگهی میتواند: بنر، فکلسی، استیکر و … باشد.

بزرگترین سازنده بیلبورد پل عابر و تابلوهای تبلیغاتی در ایران جناب محسنی نسب 

09121695292


 

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    

امروز 40 | دیروز 79 | هفته 379 | ماه 1072 | کل 8873

39 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد