بارگذاری...
آشنایی با اصول ساخت بیلبورد

آشنایی با اصول ساخت بیلبورد : اصول ساخت بیلبورد های تبلیغاتی از جمله خدمات گروه های تبلیغاتی و بازاریابی می باشد. ساخت بیلبورد به صورت کامل، از صفر تا صد و با کیفیت منحصر به فرد توسط موسسات تبلیغاتی به مشتریان عرضه می شود.

نگاهی به ساخت بیلبورد

بیلبورد ها در اصطلاح همان فضاها و تابلو های بزرگی هستند که به شکل گسترده در سطح شهر پراکنده بوده و دیده می شوند. این بیلبورد ها توسط ارگان ها و شهرداری ها به افراد و شرکت ها و صاحبان برندها اجاره داده می شوند. ساخت بیلبورد تبلیغاتی احتیاج به رعایت یک سری موارد ضروری می باشد که در پروسه تولید و ساخت باید رعایت شوند. به این نکات در ادامه پرداخته می شود. مراحل تهیه و اجرا در ساخت بیلبورد های تبلیغاتی به شرح زیر می باشد:

  •     طراحی و ساخت سازه بیلبورد شامل بورد و المک
  •     آماده سازی و ساخت فونداسیون
  •     حمل و انتقال قطعات بخش های گوناگون بیلبورد به صورت جدا
  •     نصب قطعات بر روی فونداسیون
  •     مراحل نصب و بهره برداری و آماده سازی کامل و …

نگاهی به اصول ساخت بیلبورد تبلیغاتی

ساخت بیلبورد

ساخت بعضی از بیلبوردها به صورت دو طرفه است، کیفیت مواد اولیه در طراحی و ساختن بیلبوردها بسیار مهم است و به این طریق می توانند مقاومت بسیار بالایی در شرایط جوی نا مساعد محیطی داشته باشند. موسسات حرفه ای تبلیغات از رنگ های استاتیکی و پخت در کوره برای افزایش کیفیت کار خود بهره می برند.

ابعاد صفحه بورد که در ساخت آن از جنس ورق گالوانیزه استفاده می شود معمولا در ابعاد متنوع 4 در 8 متر یا 4 در 12 متر یا4 در 9 متر و یا 3 در 5 متر می باشد. ارتفاع المک بیلبورد از سطح زمین بدون در نظر گرفتن فونداسیون تا بالای بورد۱۰ متر و یا کمتر در نظر گرفته می شود.

این ارتفاع بستگی بسیار زیادی به ابعاد صفحه بورد دارد. قبل از اقدام به ساخت، طراحان گرافیست شبیه سازی های نرم افزاری کاملی را برای طرح اولیه بیلبورد و بررسی زاویه دید عابر، سرنشینان خودرو، راننده های سواری و … انجام می دهند.

طراحی بیلبورد را ساده نگه دارید

مشابه اهمیت ساده نگه داشتن آن نیز دقیقا مانند اصل کپی نکردن  باید رعایت شود  ، محتوای تصویری شما نیز باید از  دستورالعمل سادگی پیروی کند. وقتی این دستورالعمل رعایت نشود ، می تواند در تمام روند کاری که برای  بیلبورد  انجام می دهید تداخل ایجاد کند. مشتری که یک بیلبورد  تصویری می بیند ، به غیر از اینکه باید واقعیت داشته باشد  اگر احساس کند که درک نمیکند  ، نمی تواند از این محصول یا خدمات شما استفاده کند .

استفاده از رنگ در بیلبورد

یک روش عالی برای اینکه در اصول ساخت بیلبورد شما را در بین شلوغی خیابان متمایز میکند  ، استفاده موثر از رنگ است. بسته به برند و الگوی رنگی خود ، می توانید از جعبه بیلبورد نشان داده شوید  و اجازه دهید خلاقیت شما بدرخشد. رنگ می تواند تأثیر مستقیمی بر روانشناسی مشتریان شما داشته باشد زیرا آنها با بیلبورد شما ارتباط برقرار می کنند.

با انتخاب رنگ هایی که به گفته بعضی از متخصصان ، احساسات خاصی از مشتریان شما را فرا می گیرد . به طور مثال ، بعضی از متخصصان می گویند رنگ آبی اعتماد را فرا می گیرد در حالی که رنگ قرمز هیجان را برمی انگیزد.
نحوه تعامل مشتریان با رنگهای خاص معمولاً یک تجربه فردی است (از آنجا که در گذشته همه افراد با رنگهای خاصی تجربیات مختلفی داشته اند). با نام تجاری خود سازگار باشید و به خلاقیت خود اجازه دهید تا بخشی از بازاریابی را ایجاد کند که می تواند عابران شما را متحیر کند.

 

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 124 | دیروز 499 | هفته 1933 | ماه 997 | کل 466607

15 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد