بارگذاری...
اجاره بیلبورد | کشف رازهای طراحی یک بیلبورد تبلیغاتی جذاب | بخش دوم

اجاره بیلبورد | کشف رازهای طراحی یک بیلبورد تبلیغاتی جذاب | بخش دوم : بیلبوردهای تبلیغاتی از قدیم الایام یکی از محبوب ترین روش های تبلیغاتی به شمار می‌آمدند. قرار گرفتن در معرض دید عمومی احتمالا یکی از مهم ترین علت هایی است که این روش تبلیغاتی را اینقدر پرطرفدار کرده است.در این بخش به ادامه بخش قبلی مطلب خواهیم پرداخت

اجاره بیلبورد | آشنایی با طراحی یک بیلبورد جذاب

کمتر حرف بزنید و بیشتر نشان دهید!

در قسمت قبل اشاره کردیم که باید از تعداد حروف محدودی در طراحی تبلیغات بیلبوردی استفاده کنیم. ولی گاهی اوقات پیش می‌آید که همان چند کلمه نیز نیازی به وجودشان نیست. زیرا محصول یا خدمتی که توسط شرکتی ارائه می‌شود می‌تواند تبلیغ خود را در قالب یک داستان کوتاه تصویری برای مخاطب به نمایش دربیاورد.

این روش می‌تواند تبلیغ شما را به یکی از جذاب ترین تبلیغات بیلبوردی تبدیل کند. نیاز آن خلاقیت طراح است تا بتواند با استفاده از عناصر طراحی در عین حال ساده، مفهوم تبلیغ را در قالب یک داستان تصویری بسیار کوتاه به مخاطب منتقل کند.

 اجاره بیلبورد
اجاره بیلبورد | در طراحی تبلیغات بیلبوردی چشمگیر اما محتاط عمل کنید

به عنوان یک طراح باید همیشه تعادلی بین چشمگیر بودن و احتیاط را رعایت کنید. احتیاط به این معنی که بیشتر مخاطب های بیلبوردهای تبلیغاتی در حال حرکت به ویژه با ماشین هستند (زمان طراحی زیاد روی ترافیک حساب باز نکنید!). پس اگر طراحی بیلبورد شما به گونه ای باشد که حواس راننده به کلی پرت شود خسارات جبران ناپذیری به بار می‌آید.

این هنر طراح است که بتواند حواس راننده را تنها برای چند لحظه کوتاه به خود معطوف کند. یعنی کاری کند که تبلیغ آنقدر جذاب بنظر برسد که دید راننده را به خود جلب کند، و از طرف دیگر آنقدر ماهرانه تبلیغ را طراحی کرده باشد که بتواند در همان چند لحظه‌ی کوتاه تمام هدف برند از تبلیغ را به مخاطب منتقل کند تا او به آسانی بتواند از بیلبورد چشم بردارد و به راه خود ادامه دهد.

به صورت کلی، تبلیغاتی که در یک نگاه بیننده را متوجه منظور خود می‌کنند و آن را در ذهن مخاطب ثبت می‌کنند طراحی های بیلبوردهای تبلیغاتی حرفه ای به شمار می‌روند. تبلیغات پیچیده ای که نتوانند در مدت زمان محدود چند ثانیه ای پیام مورد نظر را به مخاطب منتقل کنند و موجب شوند چشم بیننده بیش از مدت زمان ایمن روی تبلیغ بماند، هرچقدر هم که جذاب طراحی شده باشند،‌ از نظر کیفی رتبه پایینی را به خود اختصاص خواهند داد.

اجاره بیلبورد | کشف رازهای طراحی یک بیلبورد تبلیغاتی جذاب | بخش اول

اجاره بیلبورد

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 250 | دیروز 374 | هفته 1560 | ماه 624 | کل 466234

10 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد