بارگذاری...

بررسی مراحل اجاره بیلبورد و اجاره تابلو تبلیغاتی : مجموعه اتحاد نوین راه علاوه بر ساخت بیلبورد ، پل عابر و انواع تابلو تبلیغاتی به اجاره تابلو یا به بیان دیگر اجاره بیلبورد های تبلیغاتی نیز می پردازد 

                                                                                                                                                                        

اجاره بیلبورد و ارائه فضاهای تبلیغات محیطی و اجاره بیلبوردها توسط چه سازمان ارائه می شود ؟

دولتی : عموما شهرداری بعنوان مالک همه پیکره های موجود تبلیغات محیطی محسوب می شود و تنها مرجعی که مجوز تبلیغات شهری را صادر می نماید سازمان زیبا سازی شهرداری می باشد این ارگان با برگزاری مزایدات عمومی از اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط برای ارائه پیشنهاد قیمت دعوت بعمل می آورد و شهرداری بر اساس تقاضا قیمت ها را افزایش می دهد.

بیلبوردهای تبلیغاتی راه کسب درآمد پایدار جهت تامین هزینه های خدمات شهری است و یکی از راه های درآمد شهرداری از این طریق مرتفع می گردد.

خصوصی : برخی از سرمایه گذارنی که قادر به ساخت تابلوهای تبلیغاتی هستند خود مالک سازه های تبلیغاتی بشمار می آیند و فقط برای محل جانمایی سازه های تبلیغاتی و ساخت پل های عابر پیاده نیاز به اخذ مجوز از سازمان شهرداری می باشند.

اداره راه و حمل و نقل پایانه ها : برای اجاره بیلبوردها و فضاهای تبلیغاتی  حاشیه راه ها و پیشانی پل های عابر پیاده نیازمند مجوز از پایانه اداره راه و حمل و نقل پایانه ها می باشد و این اداره با برگزاری مزایده از افرادی که شرایط مربوط در این زمینه را داشته باشند پذیرش می کند و تعرفه تابلوهای تبلیغاتی در جاده ها بر این اساس تعیین می گردد.

تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان ها : برخی از مالکان ساختمان ها که محل ساختمان شان دارای دید مناسب برای تبلیغ می باشد دیوار یا بام خود را برای تبلیغ اجاره می دهند که می بایست مجوزات لازم از سازمان زیبا سازی شهرداری اخذ شود و معمولا بر اساس قیمت منطقه مبلغ اجاره توسط سازمان زیبا سازی اخذ میگردد. تبلیغات بر روی بام ها در چند سال اخیر از سوی سازمان زیبا سازی شهرداری ها با محدودیت های زیادی همراه بوده است. تبلیغات بر روی پشت بام ها به دو صورت می باشد:

تبلیغات شخصی برند: منظور از تبلیغات شخصی همان تبلیغاتی است که بر سر در مغازها و مکان های تجاری در رابطه با آن فروشگاهی که صاحب برند است می باشد که معمولا هزینه اجاره کمتری توسط شهرداری اخذ میگردد.

تبلیغات تجاری بر روی بام ساختمان ها: تبلیغات بر روی ساختمان های  در صورتی که تجاری باشد از طرف شهرداری محاسباتی با ضریب بالاتری را شامل میشود و معمولا با توجه به اینکه مالکان ساختمان ها هم خواهان اجاره هستند و با در نظر گرفتن هزینه زیاد شهرداری ها در سال های اخیر توجیه مناسب را نداشته است.    سازمان اتوبوبسرانی : در سالهای گذشته آگهی تبلیغاتی روی اتوبوس مستقیماً زیر نظر شرکت واحد اتوبوسرانی قرار داشت و بعضا هم هنوز در اختیار سازمان اتوبوسرانی می باشد و مشتریان برای عقد قرارداد میبایستی مستقیماً با اتوبوسرانی وارد مذاکره میشدند ، اما اخیراً ( از سال ١٣٩٠) این امر به شرکتهای خصوصی واگذار گردیده ، روال کار نیز به این صورت است که صاحبان کالاهایی که نیاز به تبلیغات دارند بعد از اینکه مسیر و نوع اتوبوس ها رامشخص نمودند ، اقدام به طراحی کار خود می کنند که قرار است روی بدنه اتوبوس چسبانده شود اقدام به عقد قرارداد با یکی از شرکت های مجری تبلیغات اتوبوس می نمایند و سپس یک نمونه از کارشان را چاپ و روی بدنه اتوبوس اجرا می نمایند ، در صورتی که طرح اجرا شده از نظر مشتری مورد تایید بود مابقی کارها به همان صورت چاپ و اجرا می گردد.سازمان اتوبوسرانی هم از جمله سازمان هایست که در طی برگزاری مزایده های دوره ای پیمانکار جذب می کند و اساس پایه گذاری تعرفه ها هم از این طریق شکل می گیرد.                       

ساخت بیلبورد و نگاهی به مرحله تقاضا تا اجرا در شرکت های تبلیغاتی

این روزها اکثر برندها برای معرفی خود در بازار و آگاهی مخاطب نسبت به محصولات و خدمات خود اقدام به اجاره بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و منطقه خود می کنند، به همین دلیل اجاره بیلبورد تبلیغاتی دارای مراحل مختلفی شامل موارد ذیل می باشد:
اول: در فاز نخست صاحبین برند با ارائه طرح های تبلیغاتی به کانون ها و شرکت های مجری ایده خود را ارائه می دهند و پس از آن شرکت های تبلیغاتی با ارائه مشاوره دقیق مربوط به برند مورد نظر و راهنمایی در مورد اینکه چه شهری و یا چه فضای مناسب به تبلیغات آن برند است مشتری را توجیه می کنند.
دوم : در این مرحله مشتری را از فضاهای خالی و مناسب با طرح تبلیغاتی مطلع می کنند و پس از نتیجه گیری صاحب برند برای پیمان همکاری وارد مذاکره می شوند و قرارداد را منعقد می کنند.
سوم : در این فاز تابلوی تبلیغاتی مربوط با بررسی های دقیق از نظر میزان نور کافی در شب و نوع چاپ ارزیابی و نصب واکران می گردد.
چهارم : در این مرحله شرکت های تبلیغاتی موظفند که خدمات پس از فروش را بعد از مرحله نصب به عهده بگیرند و بعنوان مثال اگر قسمتی از بنر تابلو تبلیغاتی دچار آسیب شود،مجری تبلیغاتی باید به آن رسیدگی کند.

ساخت بیلبورد و طراحی آن                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

یکی از مهمترین مواردی که بعد از اجاره بیلبورد به آن می پردازیم که بیش از هر چیز دیگری مورد توجه عموم قرار میگیرد طراحی تابلو تبلیغاتی میباشد. طرح مورد نظر باید کوتاه و خلاصه ، گویا و کامل باشد به طوریکه رانندگان عمومی و شخصی و غیره .... در سنین مختلف در زمان کوتاهی که از مقابل تابلو میگذرند تبلیغات مورد نظر را ببینند و در صورت نیاز اسم مجموعه تلفن و آدرس را مشاهده و در صورت نیاز ثبت کنند.زمان تقریبی که مهندسان این عرصه برای دیده شدن بیلبورد و فهم و جذب آن  تخمین زده اند ۷ ثانیه است پس انتخاب طرح مناسب و گویا نیاز به طراحی باتجربه برای مشتریان انتظار میرود که بتواند بازخورد و نتیجه ای کلان بابت تبلیغات محیطی کسب کنند. یکی دیگر از روش های تبلیغات محیطی و بیلبورد اجاره بیلبورد به صورت سریالی می باشد به این صورت که طرح اول ساده و بدون نام و معرفی چاپ و نصب میشود به طوری که بینندگان را ترغیب به صبرکردن و کنجکاوی میکند که پیگیر خبرهای بعدی از آن تبلیغ بمانند بعد از چند هفته محصول رونمایی و معرفی می شود . روش دیگر اجاره چند تابلو در شهر یا محله به صورت سراسری با داشتن فقط یک طرح در ابعاد مختلف ، این روش ها میتوانند جذابیت بیشتری برای مخاطب ایجاد کنند و نتیجه بهتری از طریق اجاره بیلبورد حاصل شود.    

 

ejare bilboard

اجاره بیلبوردهای مجموعه اتحاد نوین راه

                                                                                                 

ساخت بیلبورد و بررسی هزینه های تبلیغات بیلبورد و اجاره بیلبورد

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر هزینه های تبلیغات بیلبورد  تأثیر بگذارد و تیم های مجرب ما می توانند مشاوره و اطلاعاتی را در مورد این شکل محبوب تبلیغات در فضای باز به شما ارائه دهند.

در این بخش، این متغیرها را با جزئیات بیشتری بررسی می‌کنیم، یا می‌توانید به سادگی یک پیام برای ما ارسال کنید و یکی از تیم ما با شما تماس می‌گیرد تا شخصاً درباره هزینه‌های تبلیغات و اجاره بیلبورد صحبت کنید.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد هزینه تبلیغات بیلبورد و اجاره  در سطح محلی یا ملی هستید، امروز با ما تماس بگیرید و ما در اسرع وقت با پیشنهاد رایگان و اطلاعات بیشتر با شما تماس خواهیم گرفت.

حقیقت این است که در بسیاری از انواع گزینه های فضای باز و بیلبورد که باید در نظر گرفته شوند، هزینه مشخصی برای تبلیغات ، ساخت بیلبورد و اجاره بیلبورد وجود ندارد و قیمت ها بسته به عوامل مختلفی که در این بخش بیشتر توضیح داده شده است متفاوت است

مجموعه مشاوره و تبلیغات اتحاد نوین راه با 20سال سابقه در ساخت و اجاره بیلبورد و تبلیغات محیطی در شهرهای بزرگ و پر رفت و آمد فعالیت میکند و بنا به خواسته مشتری در سراسر ایران تابلو هارا به صورت اختصاصی اجرا و اکران می کنند

 

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 126 | دیروز 499 | هفته 1935 | ماه 999 | کل 466609

14 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد