تبلیغات محیطی

اتحاد نوین راه کانون مشاوره , تبلیغات محیطی و ساخت سازه های تبلیغاتی نظیر بیلبورد , تابلوی تبلیغاتی, پل عابر و ارائه دهنده خدمات اجاره بیلبورد ,ساخت بیلبورد ,اجاره پل عابر پیاده ,اجاره بیلبورد در کرج ,اجاره بیلبورد در تهران ,اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج ,اجاره تابلو تبلیغاتی ,اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران ,اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج ,اجاره پل عابر پیاده در تهران ,اجاره پل عابر پیاده در کرج ,ساخت بیلبورد در کرج

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  تماس حاصل فرمائید .


روش‌های تبلیغاتی محیطی، تاکتیک‌ها و نکات

  • به عنوان یک مصرف کننده، تقریبا هر روز، شما تبلیغات محیطی را می بینید، هرچند این روزها، جلب توجه واقعی از میانگین مشتریان سخت تر و سخت تر است. 
  • هر ره گذر در طول روز با ده ها بیلبورد و تبلیغ شهری مواجه میشود، فرق نمیکند شما ساکن نیویرک، شیکاگو، تهران … باشید امروزه تبلیغات جز جدانشدنی از زندگی انسان ها در دنیا شده است، در نتیجه باید استراتژی و هدفی که در انجام تبلیغات دنبال میکنید بسیار حساب شده و دقیق باشد.
  • انجام این کار با استفاده از مسیر درست ضروری است، در غیر اینصورت حقیقتا فعالیت بیهوده بوده است. همچنین تبلیغاتی هستند که به تبلیغ خارج از خانه (OOH) شناخته شده‎‌اند؛ تبلیغات محیطی یک اصطلاح عمومی است و به هر نوع تبلیغاتی که مصرف کننده خارج از خانه دریافت کند با این عبارت توصیف می‌شود؛ به همین سادگی. این موضوع می‌تواند به بخش های کوچکتر نیز تقسیم شود، اما در کل اگر تبلیغات در خارج از خانه باشد، این تبلیغات محیطی نامیده می‌شود.
  • تبلیغات محیطی در بازار انبوه خود به عنوان یک فعالیت کاملا تخصصی به حساب می‌آید، درست مثل پخش رادیو، تلویزیون. به همین دلیل بهتر است برای پیام های گسترده و نام تجاری از کمپین‌های مشاوره و پشتیبانی استفاده کنید. اگر بخواهید آگهی در فضای باز را انجام دهید، به عنوان آژانس یا برند خود، به یاد داشته باشید که نمی‌توانید بلند پروازانه عمل کنید.
  • هر گونه تلاش برای انجام این کار معمولا منجر به پیام بسیار مبهم و گیج کننده خواهد شد و با در نظر داشتن بازه‌های زمانی بسیار کم تبلیغ فقط اتلاف پول خواهد بود. برای مثال هنگامی که شما شروع به ارسال بیش از ۱۰ کلمه از یک کپی در تابلوهای تبلیغاتی کنید، شما آمار افتضاحی از تعداد مصرف کننده را درخواست می‌کنید. بسیاری از آنها با سرعت بالا رانندگی می کنند. بسیاری دیگر سرشان به گوشی‌های هوشمندشان گرم است. بنابراین، شما باید عاقلانه انتخاب کنید.

 

انواع تبلیغات محیطی:

شاید بزرگترین هدف یک کمپانی خلاق و نوپا این باشد که تبلیغات خود را در اطراف خیابان های کشور انجام دهند. یکی از رایج ترین راه های دستیابی به آن از طریق تبلیغات محیطی است.

در طول روز در معابر صدها هزار نفر از مردم در حال جابه‌جایی هستند اعم از پیاده، با وسایل حمل ‌و ‌نقل عمومی و ماشین شخصی که حتی معمولا بسیار سریع حرکت می‌کنند. در نتیجه در انتخاب عناصر تبلیغات نیز باید بسیار دقت شود.

شایع‌ترین انواع تبلیغات محیطی عبارتند از:

  • بیلبوردها
  • تبلیغات CLB
  • مبلمان‌های خیابانی (ایستگاه‌های اتوبوس، کیوسک‌ها، غرفه‌های تلفن وغیره)
  • تبلیغات حمل و نقل و wraps (تاکسی، اتوبوس، مترو، قطار وغیره)
  • دیجیتال مارکتینگ
  • تبلیغات چریکی (مانند رسانه محدود)
  • سمپلینگ

در گذشته یک آگهی بیلبورد یا آگهی محیطی به سادگی یک روش برای آگاهی از نام تجاری بود. انتقال پیام‌های یک‌پارچه در رسانه ای که مردم آن را در بهترین حالت تنها چند ثانیه یا چند دقیقه می بینند امکان پذیر نیست؛ بنابراین به عنوان پیامی برای پشتیبانی از تبلیغات تلویزیونی، پست مستقیم، رادیویی و چاپی دیده می‌شد. به طور خلاصه، محصول یا خدمات را در ذهن مخاطب نگه می‌داشت، اما اجازه بدهید روش‌های تبلیغاتی بلند پروازانه دیگر نیز عمل کنند.

با این حال، با ظهور فن آوری تلفن همراه و وب سایت ها، در فضای باز می توانید مردم را بلافاصله به سمت چیزی بکشید.

از کدهای QR، به آدرسهای ساده وب، یا حتی برنامه‌هایی مانند Snapchat و Instagram، می‌تواند راهی برای شروع یک مکالمه با مصرف کننده باشد، یا یک کمپین در فضای باز برای ویروسی شدن مخاطب را ارائه دهد.

بعضی از تبلیغات محیطی می تواند نقطه مرکزی برای کل مبارزات انتخاباتی باشد، به ویژه اگر طراحی آن نیز یک شاهکار را در برگیرد و یا در تعامل با کاربران و تلفن های همراهشان آنها را هدایت کند. نمونه های اخیر شامل شاهکارهایی بوده‌اند که باور نکردنی به نظر می‌رسند.

هزینه های مرتبط با تبلیغات در فضای باز:

  • همانند سایر اشکال ارتباطات در بازار، دسترسی به بیش از صدها هزار نفر از مصرف کنندگان ارزان نیست. و همانطور که رقابت برای فضاهای بیلبوردی افزایش یافته است، هزینه های مربوطه نیز افزایش می یابد. برای درک هزینه های مربوطه، مهم است که بدانید چگونه محاسبه می شوند.
  • در حقیقت براساس سیستمی به نام درجه بندی امتیازات ناخالص (GRP) است که برداشت‌های ارائه شده توسط برنامه‌های رسانه‌ای برای مکان‌های فضای باز محاسبه می‌گردد.
  • یک درجه از امتیاز برابر با ۱٪ از جمعیت بازار است. عوامل متعددی در این امر وجود دارد که شامل ترافیک، دید، محل، اندازه و غیره می‌شود.
  • این امتیاز به شما نشان می دهد که نمره هر چیزی بین ۱٪ تا ۱۰۰٪ چه عددی است. برای مثال ۵۰٪ به این معنی است که حداقل ۵۰٪ از جمعیت در این منطقه حداقل یک بار در روز یکی از تابلوهای شما را می بیند.

نکاتی برای کمپین های موفق تبلیغاتی در فضای باز:

  • برای اطمینان از اینکه شما بهترین نتیجه را می‌گیرید، باید با برنامه‌ریزی دقیق و با دقت به استراتژی در فضای باز وارد شوید.
  • ما در جهانی زندگی می کنیم که توسط تلفن هوشمند و دیگر دستگاه های قابل حمل تحت کنترل است.
  • توجه مصرف کننده به طور متوسط ​​به یک صفحه کوچک است که در مقابل آنها قرار می‌گیرد، نه تابلوهای تبلیغاتی و بسته های حمل و نقل. بنابراین، برای این که توجهی را به خود جلب کنید.
اشتراک گذاری:
    
اتصال اینترنت وجود ندارد