اجاره بیلبورد|ساخت بیلبورد|اجاره پل عابر پیاده|نماآگهی|اجاره بیلبورد در کرج|اجاره بیلبورد در تهران
اجاره تابلو تبلیغاتی|اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران|اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج|اجاره پل عابر پیاده در اتوبان تهران کرج|اجاره پل عابر پیاده در تهران|اجاره پل عابر پیاده در کرج|بیلبورد|ساخت نماآگهی در تهران|ساخت بیلبورد در کرج|اجرای بیلبورد
ارائه بهترین خدمات در زمینه تبلیغات محیطی, ساخت بیلبورد, اجاره بیلبورد, ساخت پل عابر پیاده در تهران, کرج و سایر شهرها
جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های 02632555488-9 | 02632555485 | 09121611561 | 09121695292 تماس حاصل فرمائید .
طراحی بیلبوردهای شهری اینقدر زیاد است که هر هفته صدها مورد تازه در طراحی بیلبورد شهری میبینیم، اما تنها تعداد انگشت شماری از آنها را به خاطر داریم. تبلیغات محیطی موجب افزایش فضای رقابتی و بالا رفتن ارزش و سهام نام تجاری شما میشود. اما با وجود تبلیغات دیجیتال، بسیار مهم است که بدانید چگونه تأثیرگذاری تبلیغتان را بیشتر کنید. تابلوهای تبلیغاتی میتوانند کمک بسیار زیادی به ساختن نام تجاری شما کنند.
آیا آماده ی شروع برای انجام کاری بهراستی خلاقانه هستید؟
در اینجا ده استراتژی وجود دارد که به شما اطمینان میدهد، تبلیغات محیطی شما بیشترین شانس را خواهد داشت که دیده شود و از آن مهمتر در خاطر بماند.
طراحی و ساخت بیلبورد های شهری باید داستان مشخصی داشته باشد؛
اگر تابلوی تبلیغاتی شما در کنار بزرگراهی است که مردم با سرعت از کنار آن عبور میکنند، در این صورت طراحی آن بدون وجود یک داستان، در یادها باقی نخواهد ماند.
برای اینکه داستان داشته باشید به این فکر کنید که مردم قرار است چه چیزی از تبلیغ شما دریافت کنند. آیا میخواهید آدرس اینترنتی شما در ذهنشان بماند؟ قادر باشند نام تجاری شما را دفعه بعد که میبینند به یاد بیاورند؟ بتوانند نام تجاری شما را دفعه بعد که به خرید میروند تشخیص دهند؟ یا میخواهید مردم در خروجی بعد برای خوردن مرغ سوخاری از ماشین پیاده شوند؟ برای اینکه داستان خود را پیدا کنید از پیامی که قرار است منتقل شود استفاده کنید و به آن معنا دهید: محصول شما میتواند مشکلی را حل کند، احساسات را برانگیزد یا به نیازی پاسخ دهد (حتی نیازی که مردم تا پیش از اینکه شما به آنها بگویید متوجه آن نشده باشند).
چرا داشتن داستان مهم است؟
به این دلیل که انسانها در به یاد آوردن واقعیتها اصلا خوب نیستند، اما داستانها را به خوبی به خاطر میسپارند. تبلیغات محیطی یک رسانهی بصری است و قدم بعدی این است که بفهمید چگونه داستان را با عکس و نوشته بیان کنید.
مدیر اجرایی طراحی و ساخت بیلبورد , انواع تابلو تبلیغاتی بیلبورد و پل عابر جناب محسنی نسب 09121695292
نمونه هایی از طراحی بیلبوردهای مجموعه اتحاد نوین راه
طراحی بیلبوردهای شهری باید زرق و برق داشته باشد؛
اگر ابعاد تصویر را بزرگتر از چیزی که در زندگی واقعی است نشان دهید، تأثیرگذاری خیلی بیشتری خواهند داشت. مطمئن شوید تمام حروف متنی موجود در تابلو به خوبی چاپ شدهاند. فونت متن را برجسته کنید تا خواناتر باشد. هرچه فونت درشتتر باشد رانندهها از فاصلهی بیشتری میتوانند متن را بخوانند و پیام شما را درک کنند.
طراحی بیلبوردهای شهری باید رنگی باشد؛
از رنگهای روشن و یک تصویر خیرهکننده در طراحی خود استفاده کنید، تا چشمها جذب تبلیغات محیطی شما شود. در برخی اوقات استفاده از رنگهای متضاد میتواند تأثیر بیشتری بگذارد و پیام را بهتر منتقل کند.
برای تأثیرگذاری بیشتر تصویر سادهای جهت پسزمینه انتخاب کنید. به طوری که نیازی برای رقابت تصویر اصلی و پسزمینه برای جلب توجه نباشد. یک تصویر مناسب و پویا در مقایسه با چند تصویر کوچک که هر کدام بخشی از تابلو را گرفتهاند میتواند تأثیر بیشتری بگذارد.
طراحی و ساخت بیلبورد های شهری باید به موقعیت جغرافیایی توجه داشته باشد؛
اگر همچنان به دنبال یک داستان بامزه برای تبلیغات محیطی خود هستید، جایی که تابلوی شما قرار است در آنجا نصب شود را مورد توجه قرار دهید و به شکلی زیرکانه برای فرستادن پیام خود از محیط استفاده کنید.
علاوه بر این شما میتوانید از فاصلهی زیاد بین شهرها استفاده کرده تا با این کار توجه مسافران گرسنه، خسته و بیحوصله را به تبلیغات خود جلب کنید. آیا میخواهید توجه آنها را به چیزی جلب کنید که هرگز فراموش نکنند؟ یک مکان مناسب برای استراحت مسافران خسته با امکانات لازم را به آنها نشان دهید؟ با طراحی علائم مختلف به مسافران نشان دهید چقدر با شما فاصله دارند. با تکرار این علامتها به راننده بگویید که تقریبا به شما رسیدهاند.
طراحی بیلبوردهای شهری باید کمتر از شش کلمه باشد؛
فرض کنید شما هنگام خواندن تابلوی تبلیغاتی در حال حرکت هستید، ما زمان زیادی برای نگاه کردن به تابلو نداریم. شش ثانیه متوسط زمانی است که برای خواندن یک تابلوی تبلیغاتی صرف میشود. در نتیجه حدود شش کلمه تمام چیزی است که شما برای رساندن پیامتان باید از آن استفاده کنید. میتوانید این تعداد را با توجه به طول کلمات و سادگی آنها، کمی افزایش دهید اما قانونی که در اینجا وجود دارد این است که هر چه کمتر، بهتر! قانون سختی است اما باید بدانید تیترهایی که به صورت پاراگرافهای کوچک نوشته شوند، خوانده نمیشوند. به این معنا که اگر نام تجاری، محصول یا خدمت پیچیدهای ارائه میدهید، نباید از تبلیغات محیطی استفاده کنید.
طراحی و ساخت بیلبورد های شهری باید دیده شود اما حواسها را خیلی پرت نکند؛
در بیشتر اوقات تبلیغات محیطی برای رانندهها، دوچرخهسواران و عابرین پیاده طراحی میشوند (به همین دلیل شما باید در زمان کوتاهی پیام خود را برسانید).
این کار باعث میشود که شرکتهای تبلیغاتی با چالش جالبی روبهرو شوند. شما میخواهید دیده شوید اما نمیخواهید مسئولیت تصادفات ناگوار احتمالی بر عهده شما قرار بگیرد. تبلیغات “سلام پسران” شرکت واندربرا (Wonderbra) به خاطر چنین مسئلهای در دادگاه گناهکار شناخته شد. رانندگان به شدت جذب این تابلوی تبلیغاتی میشدند و ماشینها با تیرهای کنار راه، جدول وسط خیابان و حتی با دیگر ماشینها تصادف میکردند.
بنابراین در حالیکه در بسیاری از رسانهها توانایی پرت کردن حواس امتیاز خوبی محسوب میشود، برای تبلیغات محیطی باید این مسئله را کنترل کرد.
طراحی و ساخت بیلبورد های شهری نباید به دنبال گرفتن پاسخ مستقیم باشد؛
تابلوهای تبلیغاتی افتضاحی وجود دارند که با شماره تلفنهای مختلف و آدرسهای اینترنتی پر شدهاند. با اطمینان میتوان گفت ۹۹.۹ درصد از افرادی که این تابلوها را میخوانند تماس نخواهند گرفت و به صفحههای اینترنتی مراجعه نخواهند کرد. تبلیغات محیطی، رسانههای تبلیغاتی درجهی دوم هستند. به این معنی که برای ساختن نام تجاری و حمایت کردن از کمپینها مناسب هستند و قادر به ایجاد تحولات خیلی بزرگ نیستند. اگر میخواهید تأثیر بیشتری روی جامعهی هدفتان بگذارید، از تبلیغات چاپی، تلویزیون، رادیو، آگهی، سایتهای اینترنتی و ایمیل مستقیم استفاده کنید. تابلوهای تبلیغاتی تنها برای رساندن پیامهای کوتاه مناسب هستند. با وجود این اگر آدرس پایگاه اینترنتی یا شماره تلفن شما در تیتر قرار دارد و لزوم وجود آن احساس میشود، این مورد یک استثناء برای این قانون خواهد بود.
طراحی بیلبوردهای شهری باید هوشمندانه باشد اما منفعتطلبانه نه!
تابلوی تبلیغاتیای که جذاب نباشد مورد توجه قرار نمیگیرد. تابلویی که هوشمندانه طراحی شده باشد توجهها را به خود جلب میکند و تأثیر ماندگاری بر روی افراد میگذارد. در انتخاب این استراتژی باید مراقب بود، اگر تابلویی زیادی پیچیده طراحی شود بسیاری از افراد نمیتوانند پیام آن را درک کنند و بنابراین متوجه آن نمیشوند.
به عنوان یک قانون، هدف شما این نیست که مردم پس از دیدن تابلوی شما از خود بپرسند چه اتفاقی قرار است بیافتد. استعارههای بصری پیچیده در اینجا چندان خوب نیستند. کارشناسان میگویند اگر تبلیغات مانند معمایی باشد که باید آن را حل کرد، زمانی که بیننده متوجه پیام تابلو میشود احساس میکند کاری انجام داده است. اما تابلوهای تبلیغاتی باید خیلی از این سادهتر باشند. باهوش و جالب باشید اما به بینندهها معمایی ندهید که حتی انیشتین هم برای حل کردن آن به دردسر میافتد! شما مشغول تبلیغات هستید، نه اینکه بخواهید به دیگران نشان بدهید که چقدر باهوش هستید.
طراحی و ساخت بیلبورد های شهری هر چه بیشتر، بهتر؛
یک تابلوی تبلیغاتی ارزان نیست، اما اگر فقط یک تابلو داشته باشید نمیتوانید تأثیر چندانی بگذارید. تابلوهای تبلیغاتی ابزارهای مهمی برای تبلیغ هستند اما نیاز به پشتیبانی دارند. بنابراین شما به تعداد زیادی از آنها نیاز دارید به طوری که تا جایی که امکان دارد چشمها را متوجه خود کنند. هر تابلوی تبلیغاتی شاخصی دارد که به آن امتیاز اعتباری ناخالص (GPR) گفته میشود و بر اساس عواملی مانند ترافیک، قابل رویت بودن، موقعیت، اندازه و چیزهایی از این دست، تعیین میشود. این شاخص به شما عددی بین ۱ تا ۱۰۰ میدهد. اگر این عدد ۵۰ باشد، معنی آن این است که در هر روز حداقل ۵۰ درصد افرادی که در منطقه تردد میکنند یکی از تابلوهای شما را خواهند دید. اگر شما تنها یک تابلو داشته باشید میزان اثرگذاری شما در مقایسه با زمانی که ۴ یا ۵ تابلو دارید به شدت کاهش پیدا میکند. شما همیشه میخواهید به شاخص ۱۰۰ دست پیدا کنید اما چنین چیزی اصلا ارزان نخواهد بود. برای اینکه در یک ماه ۵۰ بار دیده شوید، شما باید دهها یا صدها دلار هزینه کنید. در مناطقی مانند نیویورک این قیمت به شدت افزایش پیدا میکند.
طراحی بیلبوردهای شهری باید به جای نوشتن، پیام را نشان دهد؛
ایدههای شما برای طراحی تابلوهای تبلیغاتی باید خلاقانه باشند. یک تابلوی ساده، استاندارد است اما چندان تأثیرگذار نیست. تابلوی شما میتواند سه بعدی باشد، بخشهای متحرک داشته باشد، مردم با آن تعامل داشته باشند و حتی در آنها از انیمیشن استفاده شود. هیچ دلیلی وجود ندارد که شما یک تابلوی بزرگ با یک نقاشی ساده داشته باشید. شما این فرصت را دارید چیزی خلق کنید که چشمها را به سوی خود جلب کند و در خاطر بماند. در نتیجه شما میتوانید تأثیر بیشتری بگذارید. یک مثال ساده از چنین تابلوهایی، تبلیغی برای رعایت قوانین رانندگی است که بسیار مورد توجه قرار گرفت.
یک راه سنتی برای تأثیرگذاری بیشتر، بازی با کلمات است که میتواند باعث خنده شود یا حتی یک جملهی قافیهدار کوتاه که به انتقال پیام شما کمک کند. انجمن فوتبال اوکلاهاما قصد داشت مردم را جذب فوتبال کند و با چیزهایی که به پا مربوط میشدند و مردم به دنبال آن بودند، بازی کرد: پا گنده. این کار بامزه و خیالپردازانه بود و موجب تداعی حس ماجراجویی میشد و در نهایت کودکان را جذب بازی فوتبال میکرد.
نمونه هایی از طراحی بیلبوردهای مجموعه اتحاد نوین راه
ساخت بیلبورد و انواع سازه های تبلیغاتی در انواع مختلف و پل عابر توسط جناب آقای محسنی نسب مدیر اجرایی مجموعه اتحاد نوین راه
ساخت بیلبورد
تبلیغات در شهرهای بزرگ میتواند گزینه مناسبی برای معرفی برند و خدمات می باشد که این مجموعه شما را برای رسیدن نتیجه مطلوب راهنمایی میکند . اتحاد نوین راه با به کارگیری از باتجربه ترین نیروها و مهندسین دست به ساخت و سازه های تبلیغاتی با مقاومت بالا و ظاهری زیبا به صورت تک پایه , لوله ای دیسکی و پل عابر پیاده با استقامت بالا که در مرحله اول برای رفاه حال مردم و دوم برای تبلیغات , اشتغال زایی که در هر دو صورت هدف این مجموعه رساندن خدمت به مردم ایران زمین می باشد .
مدیر اجرایی . ساخت و طراحی جناب محسنی نسب 09121695292
مراحل ساخت بیلبورد
در این مرحله ابتدا مدیر عامل محترم این مجموعه با نهاد های دولتی برای گرفتن فضا برای ساخت هماهنگی های لازم را انجام می دهد با در نظر گرفتن ابعاد بیلبورد و حریم آن و فاصله با مسیرها , آزادراه ها و خیابان ها . مرحله بعد همکاری مهندسین ساخت که ابعاد و فوندانسیون را ابتدا طراحی و نقشه کشی می کنند و به مرحله اجرا می رسانند . مرحله ساخت در کارگاه و زیر نظر کارفرمای محترم این مجموعه صورت میگیرد . و در آخر با هماهنگی با اداره راهداری نصب انجام میشود. زمان تقریبی برای ساخت 7 الی 10 روز کاری می باشد.
مدیر امور اجرایی . ساخت و طراحی زیر نظر مدیر محترم جناب آقای محسنی نسب صورت میگیرد.
برای اطلاع از ساخت با شماره 09121695292 تماس حاصل فرمایید.
یک پیشنهاد مفید و ویژه برای صاحبان مشاغل و خدمات و فروشگاهها برای معرفی هرچه بیشتر و بهتر محصول و برند و خدمات . ساخت بیلبورد اختصاصی نزدیک محل کار خود میباشد.
ساخت بیلبورد و انواع سازه های تبلیغاتی توسط مدیر ساخت بیلبورد برای معرفی شغل و خدمات در نزدیکی شرکت و کارخانه شما میتواند تبلیغی ماندگار باشد و شایان به ذکر است تکرار اسم و نماد برند شما باعث ماندگاری بیشتر در ذهن میشود که این مسئله میتواند بازاریابی برای شغل شما ایجاد کند.
ساخت بیلبورد بزرگراه حکیم
سـاخت بیلبورد 770 متری با قابلیت اجـرای 3 دستگاه بیلبورد به ابعاد 250 متر ( 8 * 31/25 متر ) بزرگراه حکیم ، غرب به شرق نرسیده به خروجی شیخ فضل الله
👇👇مراحل ساخت👇👇
ساخت بیلبورد بزرگراه شهید بابایی
ساخت بیلبورد توسط آقای محسنی نسب بزرگراه شهید بابایی . دانشگاه امام حسین 128 متر مربع دو وجهی جمع متراژ 256 مترمربع
ساخت بیلبورد پخش فردوس
ساخت بیلبورد توسط آقای محسنی نسب جاده مخصوص مسیر تهران به کرج سه وجهی و هر وجه 75 متر مربع مجموعا 225 متر مربع
ساخت بیلبورد دو طرفه ( پرچمی )
مشخصات خاص سازه پرچمى ٢ طرفه :
١. منحصرا توسط اتحاد نوين را ساخته شده
٢. ديد كامل
٣ . قابليت ٤ وجهى كردن سازه
٤. بعنوان سازه اى زيبا جهت مبلمان شهرى قابل ارائه هست
٥. قابليت دسترسى كامل براى نصب رويه و نورپردازى
٦. باعث جلب توجه مخاطبین و عابرین می گردد
یکی از سازه های خاص که توسط شرکت اتحاد نوین راه ساخته شده است بیلبورد دوطرفه (پرچمی)
ساخت بیلبورد توسط آقای محسنی نسب
ساخت بیلبورد تضمین چی
ساخت بیلبورد توسط جناب محسنی نسب مدیر اجرایی برای مشتریان اتحاد نوین راه جدیدترین سازه اتحاد نوین راه زمستان 99سازه ی اجرایی جناب محسنی نسب
ساخت بیلبورد تهران جردن , برج مشکی چهار وجهی , 230 مترمربع با نورپردازی و پرژکتور
ساخت بیلبورد توسط آقای محسنی نسب
ساخت بیلبورد سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران
ساخت بیلبورد توسط جناب محسنی نسب مدیر اجرایی برای مشتریان اتحاد نوین راه جدیدترین سازه اتحاد نوین راه زمستان 99سازه ی اجرایی جناب محسنی نسب
ساخت بیلبورد واقع در احمد آباد مستوفی 40 مترمربع و به ابعاد 8 در 5
ساخت بیلبورد شرکت کاله
یکی دیگر از سازه های شرکت اتحاد نوین راه ساخت بیلبورد شرکت کاله می باشد. شرکت اتحاد نوین راه زیرنظر مدیران مطرح در زمینه ساخت بیلبورد
ابعاد بیلبورد شرکت کاله به شرح زیر میباشد.
ساخت بیلبورد شرکت کاله تابلو هر وجه ١٢٨ متر مربع ١٦ در ٨ , دو وجهى شهريار جمعا ٢٥٦ متر مربع
ساخت بیلبورد توسط آقای محسنی نسب
ساخت بیلبورد
ساخت بیلبورد تابلو دیسکی آزادراه اصفهان شیراز متراژ 128مترمربع
ساخت بیلبورد
ساخت بیلبورد انتهای اتوبان بابایی جنب مجتمع های مسکونی 160 مترمربع
تابلو 220 متری بزرگترین بیلبورد تک پایه و تک وجهی خاورمیانه
در کرج آزادراه کرج قزوین محدوده حصارک
- مشاهده این مطلب » طراحی و ساخت بیلبورد
ساخت انواع سازه های تبلیغاتی
آقاي اسد اله محسني نسب
09121695292
نظرات (0)