بارگذاری...

به احتمال زیاد بازاریابی_دیجیتال در شرایط قرنطینه و پسا کرونا بیش از پیش مورد توجه قرار خواهد گرفت.
متاسفانه اکثر متقاضیان خدمات و برنامه بازاریابی دیجیتال تصور درستی از این فرآیند ندارند و آنرا با تبلیغات در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام برابر می دانند.
همانطور که در اینفوگرافی بالا مشاهده می کنید، بازاریابی دیجیتال یک فرآیند چند جانبه است. که نیاز به زیر ساخت های خوب مانند سایت با رابط_کاربری مطلوب ، دارد.
از ابزار های بازاریابی دیجیتال برای برندینگ آنلاین بعنوان ابزار ارتباطی و افزایش سطح آگاهی از برند هم می توان  استفاده کرد.
فرآیند های بازاریابی دیجیتال، در لید (Lead Generation )  کاربرد فراوانی دارد.

رکود اقتصادی ناشی از همه گیری اخیر به طور قابل توجهی بر مصرف کننده تأثیر گذاشته است
عادات خرید و رسانه و تغییر در فعالیت ها و عملکرد بازاریابی شرکت ها.
تحقیقات بازاریابی در دهه های گذشته بینشی در مورد چگونگی رکود اقتصادی ارائه کرده است
بر رفتار مصرف کننده و اینکه چگونه شرکت ها باید فعالیت های آمیخته بازاریابی خود را تعدیل کنند، تاثیر می گذارد
پاسخ به این انقباضات کلان اقتصادی است. در این مقاله به بررسی بازاریابی مرتبط می پردازم
ادبیات و نشان می دهد که دوره های رکود ممکن است فرصت هایی برای
بازاریابان برای افزایش سهم بازار برند خود با مخارج آمیخته بازاریابی مناسب مدیریت.

کروناویروس اخیر (COVID-19) تغییر فوری و گسترده سبک زندگی را مجبور کرده است.
مصرف کنندگان در سراسر جهان، و این تغییرات احتمالاً فراتر از دوره باقی می ماند
خود همه گیری صنعت خرده فروشی جهانی در حال تجربه یک بحران بی سابقه است
پس از قرنطینه COVID-19 و رکود اقتصادی آن (ER). اقتصاد فرانسه، با هم
با چندین کشور دیگر، انتظار می رود که ER را تجربه کند زیرا ممکن است 8 درصد کاهش یابد
2020 به دلیل COVID-19 (آمار 2020). خرده فروشی در ایالات متحده نیز با کاهش تاریخی 8.7 درصدی مواجه شد
در ماه مارس، و طبق گزارش National، انتظار می‌رود تا (حداقل) 20 درصد در حرکت رو به جلو کاهش یابد
فدراسیون خرده فروشی

در مواجهه با عدم اطمینان در مورد آینده، بسیاری از شرکت ها با سازگاری به رکود پاسخ می دهند
استراتژی بازاریابی آنها برای تغییر رفتار مصرف کننده (The Nielsen 2020). گوگل، در میان
بسیاری از شرکت های دیگر، اخیراً کاهش بودجه بازاریابی را تا نصف اعلام کرده اند.
در حالی که قبل از همه گیری، آنها انتظار داشتند که هزینه های بازاریابی را نسبت به گذشته افزایش دهند
سال (CNBC 2020)، همانطور که پس از ER سال 2008 انجام دادند.
محققان بازاریابی در چند سال اخیر تأثیر ER ها را بر مصرف کننده مورد مطالعه قرار داده اند
رفتار و پاسخ های شرکت ها به اورژانس ها با تکیه بر دانش تجربی موجود،
بررسی کنونی قصد دارد راهنمایی برای مدیران بازاریابی در مورد نحوه پاسخگویی به آن ارائه دهد
ER را در دوره پس از کووید-19 پیش بینی کرد. این مقاله به مسائل مربوط به
مدیریت مخارج آمیخته بازاریابی در طول اورژانس به ویژه. لازم به ذکر است
که تمرکز اصلی این مقاله بر بخش خرده‌فروشی مصرف‌کننده (آفلاین) است، اگرچه برخی
از این بینش ها می توان به بخش های دیگر نیز تعمیم داد.

یکی از اولین مطالعات در این زمینه توسط Srinivasan و همکاران انجام شد. (2005)، که به طور تجربی
نشان داد که استراتژی های بازاریابی فعال در یک رکود منجر به کسب و کار برتر می شود
عملکرد در دوران رکود مطالعات آکادمیک جدیدتر نیز از a
رویکرد بازاریابی فعال، با حفظ یا حتی افزایش هزینه های بازاریابی
در طول اورژانس (Dekimpe and Deleersnyder 2018; Deleersnyder et al. 2009; Lamey et al. 2012;
استین کمپ و نیش 2011). دلیل اصلی طرفداری از یک استراتژی بازاریابی فعال در طول
رکود این است که همانطور که سایر شرکت های صنعت فعالیت های بازاریابی خود را در طول یک کاهش می دهند
در شرایط رکود، یک شرکت فعال می تواند به مزیت رقابتی برتر و سهم بازار دست یابد
بودجه بازاریابی خود را در همان سطح قبل از اورژانس نگه می دارد.

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 254 | دیروز 414 | هفته 2092 | ماه 8791 | کل 464052

7 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد