بارگذاری...

کانون مشاوره و تبلیغات اتحاد نوین راه ارائه دهنده خدمات اجاره تابلو های تبلیغاتی ، ساخت بیلبورد ، ساخت پل عابر در کرج و تهران میباشد

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561 | 09121695292 تماس حاصل فرمائید 


 

ساخت تابلو تبلیغاتی و اجاره تابلو تبلیغاتی که از انواع مختلفی می باشد در ابتدا مستلزم ساخت تابلو می باشد .

کانون مشاوره و تبلیغات اتحاد نوین راه در زمینه ساخت بیلبورد ، ساخت پل عابر و ساخت تابلو تبلیغاتی و اجاره تابلو تبلیغاتی و پل عابر و بیلبورد تجربه زیادی دارد و با توجه به موقعیت اجتماعی ، لوکیشن ، جهت دید و خیلی نکات ریز دست به ساخت تابلو تبیلیغاتی و بیلبورد و پل عابر میزند .

اجاره تابلو تبلیغاتی

این مجموعه را در واقع میتوان سرمایه گذار برای ساخت تابلوهای تبلیغاتی برای هر سلیقه و هر برندی متبحر دانست . برای ساخت تابلو تبلیغاتی  و اجاره تابلو تبلیغاتی باید ابتدا انواع آن را بشناسیم اجاره تابلو تبلیغاتی فلکس ، اجاره تابلو تبلیغاتی چلنیوم (پانچی ) ، فلزی ، استیل ، نئون ، لایت باکس ، پولکی ، روان ، کامپوزیت و غیره.......

امروزه در شهرهای مختلف و پرتردد به دلیل جمعیت و حجم مسافر و داشتن کسب و کار پررونق اجاره تابلو تبلیغاتی از اهمیت ویژه ای برخورداراست .

این مجموعه برای ساخت تابلو تبلیغاتی در تهران و همچنین اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج و شهرهای مجاور ابتدا به ساخت سازه با در نظر گرفتن همه ی نکات و بعد از آن جنس تابلو که به سلیقه مشتری می باشد می پردازد.

اکثر بیلبوردهایی که افراد انتخاب میکنندجنس فلکس یا بنر میباشد ، فلکس و بنر نسبت به سایر تابلوهای تبلیغاتی به صرفه تر می باشد . ولی طراحان این مجموعه می توانند برای همین متریال نوآوری هایی داشته باشند که بتواند برای مخاطبان و افرادی که حتی فقط چند ثانیه  تابلو را میبینند ، جلب توجه کند و بازخورد قابل توجهی برای صاحب برند داشته باشد .

 

برای مشاهده تابلو تبلیغاتی , بیلبورد و تابلو پل های عابر پیاده و پل های سواره رو کلیک کنید.

 

اجاره تابلو تبلیغاتی

1طراحی چشمگیر و جذاب 2دادن حجم به عکس توسط ماکت (درواقع قسمتی از طرح یا تصویر روی سازه ای جداگانه چاپ و روی تابلو اصلی اضافه میشود) 3تلفیقی از دیگر متریال های تابلوهای تبلیغاتی روی بنر و فلکس ( به طوری که برای مثال اسم شرکت یا لوگوی مجموعه را به صورت چلنیوم یا نئون یا شبرنگ به بنر و فلکس اضافه میکنند.)

تابلو تبلیغاتی که در عکس میبینید تابلو پل عابر پیاده اتوبان تهران کرج میباشد که برای مشتری عزیزمان رستوران نویان میباشد. برای اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج و ساخت تابلو تبلیغاتی در تهران به مجموعه ما مراجعه کردند و ساخت تابلو تبلیغاتی فوق ترکیبی از چاپ بنر و شبرنگ برای تندیس و حروف برجسته چلنیوم برای کلمه نویان مانند خورشید در اتوبان میدرخشد.

همه ی این مراحل با مشاوره متخصصان این مجموعه قابل دسترسی می باشد.

اجاره تابلو تبلیغاتی

ساخت تابلو تبلیغاتی , بیلبورد و پل عابر پیاده

اشتراک گذاری:
    

امروز 140 | دیروز 215 | هفته 873 | ماه 6693 | کل 454133

15 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد