بارگذاری...
ساخت پل عابر پیاده | تبلیغات روی بیلبورد ها بازدهی بهتر دارند یا تبلیغات مجازی؟

ساخت پل عابر پیاده | تبلیغات بیلبورد ها بازدهی بهتر دارند یا تبلیغات مجازی؟ با توجه به تمرکز بیشتر دنیای بازاریابی بر روی رسانه های اجتماعی و دستگاه های تلفن همراه، برخی از مردم تعجب می کنند که آیا بیلبوردها به عنوان یک استراتژی تبلیغاتی قدیمی هستند یا خیر. با این حال، مشاغل کوچک، برندهای بزرگ مانند مک دونالد و کوکاکولا، و شرکت های فناوری مانند نتفلیکس، اپل و فیس بوک همچنان به شدت از آنها استفاده می کنند. ما همیشه بیلبوردها را می بینیم. چه در یک سفر جاده ای طولانی باشیم و چه در حال عبور از سپر به سمت سپر ترافیک به سمت محل کار و برگشتن به آن هستیم، بیلبوردها همراهان همیشگی هستند. کانون تبلیغات اتحاد نوین، مجموعه بزرگ ساخت پل عابر پیاده و ساخت بیلبورد، این مقاله را تهیه و تنظیم کرده است.

ساخت پل عابر پیاده | تبلیغات بیلبورد در عصر دیجیتال چقدر موثر است؟

تبلیغات بیلبورد فقط زنده ماندن نیست. شکوفایی آن طبق آمار Zenith، انتظار می‌رود هزینه تبلیغات در سراسر جهان برای تبلیغات خارج از خانه در سال 2018 به 38 میلیارد دلار برسد که 3 درصد نسبت به سال گذشته و 35 درصد از سال 2010 افزایش یافته است. در حالی که تبلیغات دیجیتال سرمایه گذاری در تبلیغات چاپی و رادیویی را جذب کرده است، تبلیغات بیلبورد همچنان به رشد خود ادامه می دهد.

ساخت پل عابر پیاده | چرا تبلیغات بیلبوردی همیشه ضروری هستند؟

مردم همیشه وقت خود را در خارج از منزل سپری می کنند، از جمله زمان قابل توجهی در رفت و آمد. این بدان معناست که همیشه فرصت‌هایی برای شرکت‌ها وجود خواهد داشت تا با استفاده از تبلیغات بیلبورد جذاب و جذاب، برند خود را تحت تأثیر قرار دهند و برند خود را رشد دهند. از بزرگراه های منطقه ای گرفته تا مراکز شلوغ شهرها، میلیون ها نفر هر روز به بیلبوردها نگاه می کنند. برخلاف تبلیغات دیجیتال، مردم نمی‌توانند از آن بگذرند، به سرعت از آن عبور کنند، از بلوک‌های تبلیغاتی استفاده کنند یا از بیلبوردهای تبلیغاتی با استفاده از اشتراک‌های ممتاز اجتناب کنند.

ساخت پل عابر پیاده | تبلیغات برای رشد و شکوفایی کسب و کارها

تبلیغات بیلبورد بخشی از سریعترین رسانه تبلیغات غیر اینترنتی است که در شش سال گذشته عملکرد بهتری از تلویزیون داشته است. محبوبیت تبلیغات بیلبورد دقیقاً به این دلیل است که تبلیغات دیجیتال در حال حاضر بسیار رایج است. این همان دلایلی است که تبلیغات سینما با رونق روبرو می شود - شرکت ها به دنبال راهی برای دوری از نویزهای دیجیتال و دسترسی به طیف گسترده ای از مردم هستند. درک تأثیر تبلیغات بیلبورد نیز آسان‌تر می‌شود، زیرا ردپای دیجیتال و فیلم تصویر دقیقی از جایی که ما هستیم و کجا خرج می‌کنیم را نشان می‌دهند. شرکت ها می توانند تشخیص دهند که مردم چه زمانی یک آگهی بیلبورد را می بینند و به صورت آنلاین پاسخ می دهند. به همین دلایل است که شرکت های دیجیتالی مانند گوگل و نتفلیکس فقط مشتریان تبلیغات در فضای باز نیستند، بلکه شروع به سرمایه گذاری خود در آن کرده اند.

ساخت پل عابر پیاده | نوآوری در تبلیغات بیلبوردی

تبلیغات بیلبورد بیش از یک قرن قدمت دارد، اما به طرز چشمگیری تغییر کرده است. رسانه‌ای که زمانی تصاویر ثابت با زیرنویس‌های ساده بود، اکنون دارای بیلبوردهای تعاملی و الکترونیکی است. بیلبوردهای دیجیتال می توانند ویدیو را نشان دهند، تصاویر را هر 30 ثانیه تغییر دهند، رویدادها را پخش زنده کنند و محتوای رسانه های اجتماعی را نشان دهند. این تصاویر را می توان از راه دور تغییر داد و باعث سهولت و انعطاف پذیری بیشتر می شود. برخی از بیلبوردها تعاملی هستند، با حسگرها و کدهایی که افراد می توانند با گوشی هوشمند خود اسکن کنند و آنها را به یک وب سایت می برد. شرکت‌ها می‌توانند با استفاده از این جدیدترین نوآوری‌ها، در نحوه دستیابی به مشتریان در تمام جمعیت‌شناسی، بسیار خلاق‌تر باشند.

ساخت پل عابر پیاده | تبلیغاتی بیلبودری تا چه اندازه بازدهی دارند؟

ردیابی دقیق تعداد افرادی که بیلبورد شما را دیده‌اند دشوار است، که باعث می‌شود پرسیدن اینکه آیا تبلیغات بیلبورد کار می‌کند کمی مشکل است. با این حال، ما تمام تلاش خود را برای شکستن آن انجام خواهیم داد. خوشبختانه، پاسخ ساده، بیشتر، بله است. در حالی که به دست آوردن تجزیه و تحلیل بر روی بیلبورد شما کار آسانی نیست، در طول سال ها مطالعاتی انجام شده است که تلاش می کند میزان اثربخشی یک تبلیغات بیلبورد را تعیین کند. بر اساس یک مطالعه، 71 درصد از افراد پرسیده شده گزارش داده اند که به پیام های موجود در بیلبوردهای کنار جاده نگاه می کنند، در حالی که تقریباً 40 درصد از مردم گفتند که هر بار که از بیلبوردی عبور می کنند به آن نگاه می کنند، حتی اگر قبلاً آن را دیده باشند. بر کسی پوشیده نیست که ما در دنیای دیجیتالی زندگی می کنیم و بسیاری از ما بیشتر از آنچه در اطرافمان است به تلفن هایمان نگاه می کنیم. با این حال، بیلبوردها هنوز هم موثر هستند. تا این مرحله، برخی از بیلبوردها موثرتر از بقیه هستند. بیلبوردهایی که کارهای خلاقانه ای انجام می دهند، مانند بازی با سایه ها در طول روز برای نشان دادن تصاویر مختلف، کشش بیشتری نسبت به بیلبوردهای بی نظیری دارند که ممکن است فقط یک تصویر ثابت را نشان دهند.

بر خلاف سایر اشکال بازاریابی و تبلیغات، بیلبوردها دارای یک مزیت منحصر به فرد هستند. بیلبوردها هنگام سفر به دست اکثر مردم می رسد. و از آن به نفع خود استفاده می کنند. از آنجایی که احتمالاً در هنگام حرکت یک بیلبورد می بینید، تبلیغات بیلبورد می تواند بیشتر مختص یک منطقه یا چیزی باشد که به زودی به آن نیاز خواهید داشت. به عنوان مثال، بگویید که در یک سفر جاده ای هستید و باید از حمام استفاده کنید، اما گرسنه هم می شوید. به بالا نگاه می کنید و بیلبورد یک رستوران فست فود را می بینید. بیلبورد به شما می گوید که چه خروجی را انتخاب کنید و چه چیزی پیشنهاد می شود. با ارائه اطلاعات آسان و کاربردی، یک بیلبورد می تواند موثرتر از سایر اشکال تبلیغات باشد. در این مورد، شما نه تنها در جایی که می‌رفتید مکث کرده‌اید. شما هم چیزی خریدید بیلبوردها این قدرت را دارند که مردم را مجبور به تصمیم گیری فوری یا کوتاه مدت کنند.

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 86 | دیروز 650 | هفته 3316 | ماه 10769 | کل 507513

22 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد