محبوبترین نوع تبلیغات شهری/ تحولات تبلیغات سازهای در جهان
علیرضا ربیعیراد، کارشناس شهری که بیش از ۲۰ سال است که حوزه تبلیغات تجاری در ایران مطالعه و بررسی داشته است در این باره به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد:
برخی از کارشناسان معتقدند که رشد تکنولوژیها همه معادلات جهانی را تحت تاثیر قرار داده است. اینترنت سه بعدی به زودی در گستره وسیعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. در چند ماه اخیر خبرهای زیادی درباره خرید و فروش زمین و خودرو و ... در جهان متاورسی منتشر شده و انگار جهان دیجیتالی آینده، عرصه را بر خیلی از بازارهای امروزی تنگ خواهد کرد. به نظر شما در جهان آینده، تبلیغات محیطی همچنان وجود خواهد داشت؟
اگر بخواهم خیلی کوتاه به این پرسش پاسخ بدهم، باید بگویم بله! تا زمانی که چیزی به نام شهر، خیابان، جاده و ... وجود دارد، تبلیغات محیطی هم هست. در این باره بهتر است نکتهای را در خاطر داشته باشیم، این که نباید درباره توسعه تکنولوژیهای ارتباطی غلو کرد. توسعه تکنولوژیکی، تغییرهایی در زندگی واقعی ایجاد خواهد کرد، اما آن را به حاشیه نمیراند. اتفاقا من معتقدم با اوج گرفتن توسعه تکنولوژیها اهمیت حیات واقعی بیشتر میشود. البته این موضوع، گسترده است و مستقیما به پرسش شما مربوط نیست. اما به هر حال، تبلیغات محیطی با توجه به رشد تکنولوژیها، متحول خواهد شد. ابزارهای تبلیغات محیطی متنوعتر میشود و سازههای تبلیغاتی نیز متناسب با همان تکنولوژیها تغییر خواهد کرد، اما از بین نخواهد رفت.
منبع: سایت خبربان
نظرات (0)