بارگذاری...
نصب بیلبورد سه بعدی شرکت نایکی در ژاپن

26 مارس روزی است که سر کفش‌های سرتاسر جهان با آن آشنا هستند: روز Nike Air Max. جشن Air Max در سال 2014 آغاز شد و به مناسبت سی و پنجمین سالگرد آن، نایک ژاپن تمام مراحل را کنار گذاشت و یک بیلبورد سه بعدی در خارج از ایستگاه شینجوکو در توکیو ایجاد کرد. این فضا معمولاً خانه گربه شینجوکو است، یک گربه محبوب و بزرگتر از زندگی که با مسافران و رهگذران تعامل دارد. تبلیغ نایک ایر مکس با یک جعبه بزرگ نایک به سمت خیابان شروع می شود. در مرحله بعد، طرح‌های مختلف ایر مکس در خارج از بیلبورد ایجاد و رونمایی می‌شوند که به نظر می‌رسد در هوا شناور هستند. با تحقق طرح‌های مختلف و رنگ‌های سفارشی، آگهی با کمک پنجه گربه شینجوکو، جعبه نایک به داخل بیلبورد باز می‌گردد. اجاره بیلبورد های سه بعدی نسبت به اجاره بیلبورد های معمولی، هزینه ی بسیار بالاتری دارد اما این خلاقیت شرکت نایکی برای معرفی کفش های جدید خود، در رسانه ها به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

ایده طراحی بیلبورد سه بعدی

میوز با نایک ژاپن درباره جشن روز ایر مکس، انجام کاری متفاوت در سه‌بعدی OOH و آن تصویری از گربه شینجوکو صحبت کرد. میوز: چه کسی تبلیغ را ایجاد کرد؟ ناناکا ساکورای، مدیر و تهیه کننده استودیو، نایک ژاپن: این پروژه با همکاری استودیوی خلاقانه برند داخلی نایک توکیو و گروه خلاق CEKAI بود. کوتا ایگوچی، نیروی محرکه در جامعه خلاق توکیو و بنیانگذار CEKAI، موشن گرافیک را با همکاری تیم خلاق برند ما کارگردانی کرد. در مورد نحوه ساخت آن با من صحبت کنید. چه مدت طول کشید؟ دنی دمرز، مدیر هنری نایک ژاپن: این تیم در اواخر سال 2021 شروع به بررسی احتمالات ایجاد چیزی برای این رسانه نوظهور کرد. از لحظه ای که هدف خود را برای راه اندازی خلاقیت در روز ایر مکس تعیین کردیم، تقریباً یک فرآیند دو ماهه برای ایجاد آن بود.

انیمیشن را برای این OOH 3 بعدی برنامه ریزی و تست کنید. به طور همزمان، ما همچنین در حال ایجاد طرح جامع Air Max Day برای دوستداران کفش های کتانی در توکیو بودیم. آیا چالش هایی وجود داشت؟ هدف کلی چه بود؟ یوشیو کاتو، طراح، نایک ژاپن: کار با هر رسانه جدید می تواند برای هر برند یا تیم خلاقی چالش برانگیز باشد. برای سهولت در منحنی یادگیری، ما از تخصص های مختلف در تیم خود و با شرکای خود استفاده کردیم تا رسانه و فرصت را بهتر درک کنیم. دنی دمرز: ما متوجه شدیم که تأثیر بیلبوردهای سه بعدی نه تنها از نظر فیزیکی در توکیو، بلکه به صورت دیجیتالی در سراسر جهان است. با در نظر گرفتن این موضوع، ما تصمیم گرفتیم چیزی بسازیم که می تواند در خیابان در شینجوکو به همان اندازه که روی تلفن شما در نیویورک تأثیرگذار است، تأثیرگذار باشد.

طراحی بیلبورد سه بعدی شرکت نایکی

آیا می‌دانستید هنگام ارائه پروپوزال از فضای شینجوکو استفاده می‌کنید؟ جولی ایگاراشی، مدیر خلاق نایک ژاپن: ما به عنوان یک برند همیشه در تلاش برای نوآوری در محصول و ارتباطات خود هستیم. به محض اینکه پیشنهاد استفاده از این رسانه جدید در مکانی در شینجوکو با ما به اشتراک گذاشته شد، ما از این فرصت استفاده کردیم تا آنچه را که برای مصرف کنندگان ما ممکن است بررسی کنیم. آیا همیشه قصد داشتید گربه شینجوکو را خلاق کنید؟ یوشیو کاتو: این گربه شینجوکو اکنون به یک نقطه عطف تبدیل شده است، و ما نمی‌توانیم فرصت را از دست بدهیم تا در خلاقیت خود به آن ادای احترام کنیم و مشارکت خود را با این رسانه جدید نیز جشن بگیریم. روزانه بیش از 200000 نفر از این تقاطع عبور می کنند. تأثیر این قرارگیری واکنش‌های طیف وسیعی از مردم را برانگیخته است و دیدن این که این خلاقیت برای Air Max چقدر هیجان ایجاد کرده است شگفت‌انگیز است.

آیا می توانید تاریخچه مختصری در مورد Nike Air Max Day و اهمیت آن بیان کنید؟ جولی ایگاراشی: روز ایر مکس جشن سالانه یکی از مهم ترین نوآوری های ما است: نایک ایر. این لحظه به ما اجازه می دهد تا با مصرف کنندگان به اشتراک بگذاریم که هوا برای ما چه معنایی دارد و همچنین از آنها بشنویم که چگونه بخشی از زندگی آنها شده است. با شنیدن نظرات مصرف کنندگان خود هر سال در این لحظه، سعی می کنیم سال بعد برگردیم و آنها را با تجربیات هیجان انگیز، تخیلی و معنادار غافلگیر کنیم. استفاده و ایجاد چیزی با این فناوری جدید چقدر مهم بود؟ دنی دمرز: نایک ایر جشن خلاقیت، تخیل و نوآوری است. ما می‌خواستیم این عناصر را از طریق فناوری همسو با آن روح نوآورانه منتقل کنیم که باعث ایجاد هیجان در بین دوستداران کفش‌های کتانی و عابران شود. جدا از بیلبورد، در روز ایر مکس چه اتفاقی می افتد؟ ناناکا ساکورای: ما کل ساختمان و میزبانی تجربیات را در اختیار خواهیم گرفت تا جامعه کفش های ورزشی OG در توکیو را به نسل بعدی متصل کنیم. جدای از بیلبورد سه بعدی، این ساختمان در حال حاضر با مجموعه ای عظیم از جعبه های کفش نمادین نایک پوشیده شده است.

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 146 | دیروز 457 | هفته 2441 | ماه 9140 | کل 464401

13 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد