سازنده بیلبورد | آشنایی بیشتر با بیلبورد : تبلیغات یکی از عواملی است که باعث می شود نام برند تجاری به عموم افراد معرفی شود . در واقع بدون تبلیغات فقط مشتریان آشنا و کسانی که اتفاقی از مقابل محل کسب شما می گذرند برای دیدن اجناس ، کالاها و یا دریافت خدمات به سراغ شما می آیند ولی اگر می خواهید مشتریان بسیاری داشته باشید و به درآمد بالاتری برسید ، نیاز است تبلیغات بهینه ای در سطح شهر و در صورت بزرگ بودن کسب و کار در سطح کشور انجام دهید
سازنده بیلبورد و نگاهی به تبلیغات بیلبورد
یکی از تبلیغاتی که طرفداران بسیاری دارد و در صورتی که به شکلی بهینه به نمایش گذاشته شود می تواند بازخورد قوی داشته باشد ، بیلبورد است . منظور از بهینه بودن تبلیغات اجرای آن در زمان و موقعیت مناسب است .
بیلبوردها جزء تبلیغات گران قیمت ولی تاثیرگذار هستند که معمولاً افراد این بیلبوردها را از آژانس های تبلیغاتی برای مدت زمان مشخص اجاره می کنند به همین علت هر چند وقت یه بار محتوای تبلیغاتی نصب شده بر روی بیلبورد تعویض می شود .
سازنده بیلبورد و بیلبورد چیست ؟
بیلبورد تبلیغاتی که بعضی آن را به صورت بیلبورد می نویسند ، محلی برای درج آگهی و اعلانات می باشد که یکی از رایج ترین شیوه تبلیغات است . بیلبورد یکی از انواع تبلیغات چاپی عظیم الجثه است .
بیلبورد برای نصب نیاز به اجرای فونداسیون دارد تا بتوان محتوای تبلیغاتی چاپ شده را در معرض دید عموم قرار دارد .
بیلبوردها معمولاً در جاهایی مانند شریان های اصلی و فرعی ، میادین شهری ، بزرگ راه ها و جاده ها نصب می شوند و جهت درج محتوای تبلیغاتی بر روی بیلبورد بیشتر از تصاویر استفاده می شود تا متن .
بیلبورد :
بیلبورد یک ابزار تبلیغاتی برای معرفی برند تجاری است که در ابعاد بزرگ اجرا می شود . جدیداً در کشورهای پیشرفته بیلبوردها به صورت سه بعدی و با تصاویر تخیلی که می تواند حیرت هر بیننده ای را برانگیزد ، اجرا می شود . در واقع واژه بیلبورد در فرهنگ تابلوسازی به تخته یا سطوح قابل اجاره ای اطلاق می شود که دارای قالب و جایگاه مخصوص نصب است و بعد از اتمام دوره اجاره آن ، آگهی جدیدی برروی آن درج می شود .
بیلبورد تبلیغاتی :
یکی از بزرگ ترین و گران ترین روش های تبلیغاتی بیلبورد است . پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود .
بهتر است این چند کلمه جوری طراحی شود که کوتاه ، آهنگین ، گیرا و جذاب باشد . زیرا مخاطبانی که نظاره گر بیلبوردها هستند ، معمولاً افرادی خواهند بود که سرنشین اتومبیل ها می باشند و با سرعت بالایی از مقابل بیلبوردها عبور می کنند . پس فقط چند ثانیه برای دیدن پیام تبلیغاتی روی بیلبورد مهلت دارند . به همین علت نوشته های بلند ، قابلیت خوانده شدن سریع را ندارند .
ولی از آنجایی که بیلبوردها در ابعاد بزرگی طراحی می شوند ، از دوردست نیز قابلیت خوانایی را دارند و شما به آسانی می توانید با درج یک پیام آهنگین و زیبا ، بر ذهن بصری بینندگان رسوخ نموده و نام برند تجاری خود را معرفی کنید . به شرط اینکه که تبلیغات را تکرار کنید . به عنوان مثال اگر در یک بزرگراه ، چند بیلبورد تبلیغاتی را در فاصله های منظم و به صورت های گوناگون تکرار کنید ، مطمئن باشید که سرنشینان اتومبیل تا انتهای بزرگراه نام برند شما را در یاد خود خواهند سپرد .
نظرات (0)