بارگذاری...
تبلیغات در سطح شهر + تابلو تبلیغاتی

اتحاد نوین راه کانون مشاوره , تبلیغات محیطی و ساخت سازه های تبلیغاتی نظیر بیلبورد , تابلوی تبلیغاتی, پل عابر و ارائه دهنده خدمات اجاره بیلبورد ,ساخت بیلبورد ,اجاره پل عابر پیاده ,اجاره بیلبورد در کرج ,اجاره بیلبورد در تهران ,اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج ,اجاره تابلو تبلیغاتی ,اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران ,اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج ,اجاره پل عابر پیاده در تهران ,اجاره پل عابر پیاده در کرج ,ساخت بیلبورد در کرج

 جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های  02632555488-9 | 02632555485 |  09121611561  تماس حاصل فرمائید .


 

تابلوهای تبلیغاتی به حدی اهمیت دارند که حتی اگر شما در زمینه های متعدد دیگر نظیر طراحی بیلبورد ، تلویزیون شهری ، تبلیغ در رسانه ها و شبکه های اجتماعی ، تبلیغ در اینترنت و ... اقدام به تبلیغات کرده باشید باز هم می بایست در محل کسب خود یک نام و نشان خاص یا یک نام برند به عنوان تابلو سر درب نصب کرده باشید تا حس اعتماد و رسمی بودن کسب و کار خود را به رخ مشتریان بکشانید . با وجود اینکه تابلوسازی قدمتی دیرینه در حوزه تبلیغات دارد اما ذره ای از اهمیت نوع این تبلیغ کاسته نشده و صاحبین مشاغل در هر نوع حرفه ای که مشغول به فعالیت باشند چه شرکت های بزرگ و چه شرکت های کوچک و نوپا همه نیازمند به این نوع روش تبلیغات می باشند .

 

کانون مشاوره و تبلیغات اتحاد نوین راه بهترین گزینه برای ساخت و اجاره بیلبورد و پل عابر پیاده و انواع تابلو تبلیغاتی در سطح شهر

تابلوهای تبلیغاتی و محیطی مانند بیلبورد ها و پل های عابر پیاده  در سطح شهر دارای نمونه های بسیار مختلفی از نظر جنس و نوع نمایش تبلیغات می باشند.

تبلیغات در سطح شهر 

  • معمولا هر چه کیفیت تابلو تبلیغاتی و محیطی بیشتر باشد، می توان استفاده بهتری از این نوع تابلو ها داشت. زیرا بی کیفیت بودن باعث می شود تا در مدت زمان کوتاهی از بین بروند.
  • تابلو های تبلیغاتی و محیطی می توانند با رنگ بندی بسیار زیبا و جذاب و همچنین محتوای تبلیغاتی مناسب، نظر افراد مختلف را به خود جلب کنند.
  • تابلوی تبلیغاتی
  • این موضوع باعث می شود تا افرادی به خدمات یا محصولات ارائه شده در تابلو تبلیغاتی و محیطی نیاز داشته باشند، به آدرس موجود در تابلو مراجعه و یا با شماره های موجود بر روی تابلو تماس بگیرند.
  • این روش تبلیغاتی می تواند بر روی برندینگ یا برند سازی نیز تاثیر گذار باشد. زیرا افراد زیادی نام و نشان یک برند تجاری را بارها بر روی این تابلوها مشاهده می کنند.
  • آشنایی با انواع تابلو تبلیغاتی و محیطی

 

تابلو چلنیوم

  • تابلو چلنیوم یا همان تابلو های حروف برجسته که با ورق های آلومینیومی ساخته میشوند و در آنها از نور استفاده میشود یکی از پر استفاده ترین تابلوهای تبلیغاتی برای فروشگاه ها و مغازه ها است. اما از تابلو چلنیوم تنها برای تابلو مغازه استفاده نمیشود بلکه از انواع تابلو چلنیوم در مکان های مختلف و گوناگون از جمله مراکز و ساختمان های اداری و دولتی نیز استفاده میشود.
  • تابلوی تبلیغاتی
  • تابلو چلنیوم در مدل های و با متریال های مختلفی ساخته میشود که در مقاله تابلو چلنیوم چیست به طور کامل به آن پرداخته ایم.

تابلوهای ترمووود

  • ترمووود یک نمونه از تابلوهای تبلیغاتی و محیطی به شمار می رود که می توان از آن برای تبلیغات محیطی انواع مشاغل بهره برد. تابلوهایی که با جنس ترمووود ساخته می شوند، از نظر ظاهری بسیار زیبا و دلنشین هستند.
  • با توجه به اینکه چوب یک ماده طبیعی می باشد، می تواند تاثیر گذاری بیشتری بر روی مخاطب داشته باشد. بدین ترتیب صاحبان کسب و کارهایی که می خواهند موفق تر عمل کنند و تبلیغات هدفمند تری داشته باشند، می توانند از تابلوهای با جنس ترمووود استفاده نمایند.
  • تابلوی تبلیغاتی

تابلوهای لایت باکس

تابلوهای حروف برجسته

تابلو های کامپوزیت

مزایای تابلو تبلیغاتی و محیطی

معرفی برند

معرفی کالا یا خدمات

 

کانون تبلیغات اتحاد نوین

 

معایب تابلو تبلیغاتی و محیطی

 

برای دیدن نمونه اجراهای تابلو تبلیغاتی و محیطی و تبلیغات در سطح شهر  توسط گروه تبلیغات محیطی اتحاد نوین راه  کلیک نمایید.

 

 

کانون تبلیغات اتحاد نوین

 

 

  • تابلو لایت باکس به نمونه ای از تابلوهای تبلیغاتی و محیطی اشاره می کنند که دارای چراغ هایی برای روشنایی و نمایان تر شدن تبلیغات و همچنین جلب توجه بیشتر می باشند.
  • تابلوهای لایت باکس هم در روز و هم در شب درخشندگی قابل توجهی دارند. بدین ترتیب اغلب افرادی که دارای یک کسب و کار هستند، از این نوع تابلو ها استفاده می کنند.
  • تابلوی تبلیغاتی
  • تابلو های تبلیغاتی و محیطی لایت باکس این قابلیت را دارند که به راحتی نصب شوند. بدین ترتیب افرادی که از این تابلو ها استفاده می کنند، برای نصب آنها با مشکل خاصی مواجه نمی شوند.
  • تابلو حروف برجسته یکی از بهترین و موثر ترین نمونه های تابلوهای تبلیغاتی و محیطی به شمار می رود. تابلو حروف برجسته را می توان با جنس های مختلفی تهیه کرد.
  • این نمونه از تابلو ها معمولا از جنس هایی مانند استیل، پلکسی و… قابل تولید می باشند. معمولا تابلوهای تبلیغاتی و محیطی حروف برجسته جلب توجه بیشتری کرده و این موضوع باعث می شود تا تاثیر گذاری بسیار مناسبی بر روی مخاطبان یک کسب و کار داشته باشد.
  • تابلوی تبلیغاتی
  • این موضوع باعث شده تا افراد بسیار زیادی از این نوع تابلو تبلیغاتی و محیطی استفاده نمایند.
  • مشاهده این مطلب » اجاره تابلوی تبلیغاتی
  • تابلو های کامپوزیت را می توان از مقاوم ترین نمونه از تابلوهای تبلیغاتی و محیطی دانست. تابلو های کامپوزیت معمولا در برابر رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارند.
  • این موضوع باعث شده است تا بتوان از تابلو های کامپوزیت با خیال راحت در محیط های باز نیز استفاده کرد. با توجه به مقاومت بسیار خوب این نوع از تابلو ها در برابر شرایط جوی، می توان گفت طول عمر این تابلو ها بسیار زیاد است. لازم به ذکر است به همین علت از کامپوزیت در نمای ساختمان ها نیز استفاده میشود که اصطلاحاً به آن نمای کامپوزیت گفته میشود.
  • تابلوی تبلیغاتی
  • افزایش طول عمر تابلوهای کامپوزیت باعث می شود تا استفاده از این تابلو ها از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد.
  • یکی از مزایای اصلی تابلوهای تبلیغاتی و محیطی ، معرفی برند است. هر کسب و کاری برند مربوط به خود را دارد و معرفی این برند به جامعه هدف را برندینگ می نامند.
  • معمولا برای رشد برند سازی در هر کسب و کاری نیاز به تابلو های تبلیغاتی و محیطی می باشد. هر چه برند سازی بهتر انجام شود، می توان جایگاه بهتری در بازار پیدا کرده و در مدت زمان نه چندان طولانی از همه رقبا سبقت گرفت.
  • بدین ترتیب افرادی که می خواهند در امر برندینگ به موفقیت های مورد نظر برسند، از تابلو های تبلیغاتی و محیطی در کنار سایر روش های برند سازی استفاده نمایند.
  • فروش بیشتر
  • تابلوی تبلیغاتی
  • یکی از اهداف اصلی هر کسب و کاری جهت تبلیغات، افزایش فروش می باشد. تبلیغاتی که منجر به افزایش فروش نشود، از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد.
  • بدین ترتیب قبل از اینکه روشی برای تبلیغات برگزیده شود، باید جوانب مختلف از نظر سود دهی مورد بررسی قرار بگیرند.
  • در صورتی که بتوان سود ده بودن روش تبلیغاتی را تضمین کرد، می توان از آن استفاده کرد. انتخاب محتوای درست و رنگ بندی صحیح در افزایش فروش توسط تابلو تبلیغاتی و محیطی تاثیر گذار می باشد.
  • گاهی اوقات یک محصول یا خدمات را در یک نقطه از شهر ارائه می دهیم، اما افراد بسیار کمی از آن محصول یا خدمات اطلاعاتی در دست دارند.
  • این موضوع باعث می شود تا افراد کمتری به سراغ محصول یا خدماتی که شما ارائه می دهید، بیایند. هر چه افراد بیشتری یک محصول یا خدمات را بشناسند، استفاده بیشتری نیز از آن دارند.
  • تابلوی تبلیغاتی
  • بدین ترتیب نیاز است به کمک تابلو تبلیغاتی و محیطی محصول یا خدمات ارائه شده را به صورت مختصر و مفید برای افرادی که این تابلو را مشاهده می کنند، معرفی کنید.
  • حالا که به معرفی برخی از مزایای تابلوهای تبلیغاتی و محیطی پرداخته شده است، بهتر است که یکی از معایب این تابلو ها نیز آورده شود.
  • یکی از عیوب استفاده از تابلو های تبلیغاتی عدم امکان آمار گیری از تاثیر گذاری آن بر روی مخاطب و همچنین رضایت مخاطب از این تبلیغات می باشد.
  • تابلوی تبلیغاتی
  • این در حالی است که در تبلیغات دیجیتال می توان به راحتی تعداد افرادی که یک تبلیغ را مشاهده کرده و افرادی که آن را پسندیده و حتی افرادی که اقدام به سفارش خرید محصول یا خدمات مورد نظر کرده اند را به طور دقیق مشاهده کرد.

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    

امروز 37 | دیروز 79 | هفته 376 | ماه 1069 | کل 8870

41 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد