بارگذاری...
اجاره بیلبورد | بررسی فواید تبلیغات محیطی

اجاره بیلبورد | بررسی فواید تبلیغات محیطی : تبلیغات محیطی یا تبلیغات خارج از خانه، طیف وسیعی از رسانه هستند که برای برند ها جذابیت بصری ایجاد می‌کنند و می‌توانند شرکت‌ها را در رسیدن به اهداف بلند مدت و کوتاه مدت یاری کنند.

اجاره بیلبورد و نگاهی به مزایای تبلیغات محیطی

این تبلیغات انواع و مزایای مختلفی دارند که انواع شامل:

    اجاره بیلبورد تبلیغاتی (بیلبورد، استرابورد، عرشه پل و…)
    ایستگاه اتوبوس (بدنه اتوبوس، ایستگاه)
    تلویزیون های شهری و…

اجاره بیلبورد و مزایا و منافع تبلیغات محیطی چیست ؟

ایجاد آگاهی با هزینه مقرون به صرفه
یکی از مهمترین علت های سرمایه گذاری در تبلیغات محیطی این است که با هزینه مقرون به صرفه می‌توان با پوشش گسترده، آگاهی از برند را ایجاد کرد. این موضوع را میتوان در مفهوم هزینه بازدید (Cost per impression) دید. تبلیغات محیطی به خصوص بیلبوردهای تبلیغاتی  نسبت به دیگر رسانه ها همچون تلویزیون و رادیو مقرون به صرفه بوده و ایجاد آگاهی مطلوبی دارد.

همچنین تبلیغات محیطی میزان قابل توجهی از بازدید به خود اختصاص می‌دهند که باعث شده است آنها را یک فرصت عالی برای تبلیغ برند، کالا، محصول و خدمات تبدیل شود.

دسترسی گسترده
هنگامی که در تبلیغات حرف از اندازه دسترسی به مخاطبان می‌شود، شکی نیست که تبلیغات محیطی بهترین انتخاب است. بر اساس تحقیقات نیلسن، تقریبا 80 درصد از افراد هفتگی به تبلیغات محیطی به ویژه بیلبورد توجه می‌کنند.  

ایجاد شدن درگیری ذهنی در مخاطب

یکی دیگر از مزایای تبلیغات محیطی این است که یک محرک کلیدی برای تعامل با مخاطب و در نهایت مصرف کنندگان است. مطالعات نشان می‌دهد، مصرف‌کنندگان بیشتر محصولاتی را که بر روی بیلبوردها و یا دیگر رسانه های محیطی دیده‌اند، در وب سایت‌ها بازدید می‌کنند. شرکت ها با اجاره بیلبورد در سطح شهر می‌توانند به غیر از  ایجاد آگاهی از برند به جایگاه‌یابی مطلوبی در ذهن مشتری دست یابند.  

تاثیر طراحی (Art Work)
تبلیغات محیطی (بیلبورد، ایستگاه های اتوبوس) برای برندهایی که به دنبال تاثیر گذاری بر روی مخاطبان خود با استفاده از طرح‌های جذاب هستند، به خوبی کار می‌کند. استفاده کردن از طرح های هنری، المان های جذاب، داستان سرایی و … می‌تواند به خوبی در ذهن مخاطبان جایگاه پیدا کند.

 
 هدف قرار دادن مخاطبان

وقتی صحبت از هدف گرفتن مخاطبان خاص می‌شود، این فکر وجود دارد که رسانه های دیجیتال گزینه بهتری است. ولی این حقیقت وجود دارد که تبلیغات محیطی (بیلبوردهای تبلیغاتی) می‌تواند فرصت مفیدی  را برای هدف قرار دادن و دسترسی به مخاطبان ایجاد نماید.  

بیلبوردهای تبلیغاتی
بر اساس مطالعات نیلسن، 70 درصد از افراد به بیلبورد تبلیغاتی نگاه می‌کنند، 62 درصد از مخاطبان نام برند را در وب‌سایت‌ها جستجو می‌کنند و در حدود 50 درصد از مخاطبان نام برند را بخاطر می‌آورند که در نتیجه می‌تواند بر رفتار خرید مصرف کننده تاثیر بگذارد.

هدف اجاره بیلبورد تبلیغاتی قرار گرفتن در معرض دید تعداد بالایی از سرنشینان خودرو، افراد پیاده است به همین علت در تبلیغات بیلبوردی پس از طراحی استراتژی تبلیغاتی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، اصلی ترین و پر اهمیت ترین موارد، یافتن موقعیت مکانی مناسب برای تبلیغات است.

جهت مشاهده بیلبوردهای ساخته شده توسط کانون تبلیغات اتحاد نوین و اجاره بیلبورد کلیک نمایید

بررسی معایب و مزایای بیلبوردهای تبلیغاتی

    بیلبوردهای تبلیغاتی را نمی‌توان نادیده گرفت
    پوشش گسترده مخاطبان و بازارهای متنوع
    دسترسی و فرکانس بالا
    رسانه اثربخش در ایجاد آگاهی
    امکان ایجاد تصویر از محصول، برند و شرکت در ذهن مخاطبان
    افزایش فروش در زمان کوتاه با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی

مشاهده مطلب »»» اجاره بیلبورد | نگاهی به مزیت داشتن بیلبورد

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 88 | دیروز 457 | هفته 2383 | ماه 9082 | کل 464343

16 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد