بارگذاری...

اجاره بیلبورد و اصول طراحی برای تبیلغ در بیلبورد : طراحی بخش جدایی ناپذیری از صنعت تبلیغات است.تمامی بنرها، تراکت ها و بروشورهای تبلیغاتی که شما در اطراف خود مشاهده می کنید، حاصل خلاقیت و صرف انرژی طراحان گرافیکی است که هنر طراحی گرافیکی را با تبلیغات پیوند داده اند.

اجاره بیلبورد و برای آشنایی با بیلبورد تبلیغاتی، محصول را بخوبی بشناسید

برای اینکه تصویری که برای اکران روی یک بیلبورد طراحی می کنید، جذاب و از طرفی کارآمد باشد، باید محصولی که قصد تبلیغ آن را در این تصویر دارید به طور کامل بشناسید.

شما به عنوان یک طراح بنر باید همه ابعاد و جنبه ها و ویژگی های محصول یا خدمات مورد نظر را شناخته و به آن اشراف داشته باشید.دسته بندی،مدل،شکل ظاهری،کاربرد و… از جمله مهم ترین مواردی هستند که می توانند به شما در خلق یک اثر پر محتوا و جالب کمک کنند.

شناخت مشتریان هدف

شناختن بازار هدف و مشتریان نهایی یک خدمات و یا محصول از مهم ترین نکات طراحی بیلبورد تبلیغاتی است.شناسایی جامعه هدف در علم تبلیغات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و پیشنهاد می شود حتی پیش از راه اندازی کسب و کار در این خصوص فکر شود.

به عنوان مثال شما به عنوان فردی دارای سرمایه قصد راه اندازی یک کسب و کار پردرآمد را دارید.اگر شما قصد راه اندازی یک فروشگاه لوازم آرایشی را داشته باشید باید بدانید که جامعه هدف این کسب و کار خانم ها هستند.در نتیجه با شناختن جامعه هدف می توانید تبلیغات خاصی را در نظر گرفته و یا در مکان های خاصی اقدام به تبلیغات کنید.

پس اگر می خواهید که طرحی موفق داشته باشید پیش از طراحی باید بدانید که خریدارانِ این محصول چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند و چه چیزی نظر آن ها را جلب میکند.

جهت اجاره بیلبورد کلیک نمایید

جهت طراحی بیلبورد تبلیغاتی باید بدانید که پیام شرکت چیست؟

یکی دیگر از مواردی که پیش از طراحی یک بیلبورد خلاقانه باید بدانید این است که شرکت تبلیغ کننده می خواهدچه پیامی را به مشتریانش برساند و می خواهد آن ها را به چه چیزی مواجه کند.این مورد شاید در دسته مهم ترین مواردطراحی تبلیغاتی قرار بگیرد که هدف و پیام برند مورد نظر چیست و چگونه پیام و هدف مورد نظر را به مخاطب برسانیم.اگر خودتان روی مفهوم پیام شرکت تسلط داشته باشید، می توانید با چاشنی خلاقیت این پیام را به مخاطب نیز منتقل کنید.

جهت مشاهده و اجاره بیلبورد کلیک نمایید

قبل از طراحی، طرح نهایی را تجسم کنید!

قبل از خلق اثر باید با توجه به مواردی که گفته شد(مانند در نظر گرفتن جامعه هدف، پیام شرکت و…)باید طرحی که می خواهید اجرا کنید را در ذهن خود مجسم کنید.بسیاری از طراحان گرافیک در این مرحله پیش طرحی را آماده می کنند و به مرور زمان با توجه به نیاز مشتری و خلاقیت های لحظه ای این طرح را بسط و گسترش می دهند.

اگر می خواهید که تصویر نهایی که به مشتری ارائه می دهید کمترین عیب و نقص را داشته باشد، بهتر است که مواردی چون ابعاد،رنگ،مدل و همه جزئیات آن را به خوبی تصور کنید و تجسم کنید و هنگام اجرا این موارد را به خاطر داشته باشید.

جهت مشاهده ادامه مطلب در بخش بعدی با ما همراه باشید

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 601 | دیروز 419 | هفته 601 | ماه 10014 | کل 465275

35 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد