چرا محل قرار گیری بیلبورد تبلیغاتی اهمیت دارد ؟ بخش دوم : دید داشتن و به چشم آمدن ،برای اطمینان از اینکه تبلیغات شما تا آنجا که ممکن است به چشم بیاید این نکته بسیار مهم است.بنابراین مهم است که هنگام تصمیم گیری در مورد مکان، تراز و ارتفاع بیلبورد خود را در نظر بگیرید.
ساخت تابلوی تبلیغاتی و اهمیت محل قرار گیری بیلبورد تبلیغاتی
توپوگرافی زمین، موانعی مانند درختان و خطوط برق و ساختمانهای مجاور همگی در نمایان بودن تابلوی تبلیغاتی شما نقش دارند.
بیلبوردها باید کاملاً واضح باشند تا با ترافیک روبرو شوند و نباید از زاویه های عجیب و غریبی برخوردار باشند که بیننده نیاز داشته باشد
تا از یک سمت ناراحت کننده یا ناخوشایند نگاه کند.
آنها همچنین باید در ارتفاع کاملاً خوانا و در چارچوب دید راننده قرار بگیرند.
اگر تابلوی تبلیغاتی شما در مکانی مرتفع قرار بگیرد، برای مدت طولانی قابل مشاهده نخواهد بود.
نوع کاربری زمین
نوع کاربری زمین پیرامون مکان بیلبورد پیشنهادی شما، اعم از مسکونی، تجاری یا صنعتی، نقش اصلی را در مخاطبانی که بیلبورد را مشاهده می کنند بازی می کند.
مناطق تجاری ممکن است ترکیب بیشتری از افراد را ببیند.
زیرا هم کارمندان و هم مشتریان در این مناطق رفت و آمد می کنند.
در حالی که مناطق مسکونی معمولاً محدود به افرادی است که در آنجا زندگی می کنند.
مناطق صنعتی احتمالاً در درجه اول کارمندان آنجا هستند که می بینند.
نزدیک بودن
اینکه تابلوی تبلیغات شما چقدر به محل کار شما نزدیک است
می تواند برای صاحبان مشاغل محلی و کسانی که ممکن است بخواهند خریدهای ضروری انجام دهند، بسیار مهم باشد.
اگر هدف تابلوی تبلیغات شما جذب مشتری محلی است، منطقی نیست که تابلوی تبلیغاتی خود را دور از شهر قرار دهید.
از طرف دیگر، شرکتی که امیدوار است بتواند دسترسی خود را افزایش دهد و مشتریان جدیدی پیدا کند، ممکن است
قرار دادن تابلوهای تبلیغاتی را در مناطقی که به نوع دیگری از مشتری یا جمعیت جدید می رسد، در نظر بگیرد.
حتی علائم ساده ای مانند لوکیشن کسب و کار شما و فاصله آن از راننده یا عابر پیاده، می تواند در کشاندن افراد به سمت شما موثر باشد.
قصد
زمانی که می خواهید یک بیلبورد سفارش دهید، هدف کمپین خود را در نظر بگیرید.
شما می خواهید با این تصمیم گیری به مخاطب بیشتری برسید.
پس این ممکن است قرار دادن یک بیلبورد در امتداد یک آزادراه، درست پیش از خروجی برای هدایت مردم به سمت فروشگاه شما موثر باشد.
اگر می خواهید مردم از شما به جای یک رقیب خاص بخرند،
می توانید تبلیغات خود را در نزدیکی فروشگاه آنها قرار دهید!
اگر هدف کمپین شما صرفاً افزایش آگاهی از برند است، ممکن است بخواهید یک کمپین طولانی مدت یا یک کمپین را که از چندین مکان استفاده می کند،
پیاده سازی کنید تا نام تجاری شما به طور دائمی در ذهن افراد جاودانه شود.
نظرات (0)