بارگذاری...
بررسی بیلبورد تبلیغاتی

بررسی بیلبورد تبلیغاتی جهت اجاره بیلبورد : یکی از بزرگ ترین و گران ترین روش های تبلیغاتی بیلبورد است . پیام تبلیغاتی فقط در حد چند کلمه کوتاه بر روی بیلبوردها طراحی می شود و بهترین کار اجاره بیلبورد میباشد.بهتر است این چند کلمه طوری طراحی شود که کوتاه، آهنگین، گیرا و جذاب باشد . زیرا مخاطبانی که نظاره گر بیلبوردها هستند، معمولاً افرادی خواهند بود که سرنشین خودروها می باشند و با سرعت بالایی از مقابل بیلبوردها عبور می کنند . بنابراین فقط چند ثانیه برای دیدن پیام تبلیغاتی روی بیلبورد مهلت دارند . به همین علت نوشته های بلند، قابلیت خوانده شدن سریع را ندارند.

از آنجایی که بیلبوردها در ابعاد بزرگی طراحی می شوند، از دوردست نیز قابلیت خوانایی را دارند و شما به راحتی می توانید با درج یک پیام آهنگین و زیبا،  بر ذهن بصری بینندگان رسوخ نموده و نام برند تجاری خود را معرفی کنید، به شرط اینکه که تبلیغات را تکرار کنید.

به عنوان مثال اگر در یک بزرگراه، چند بیلبورد تبلیغاتی را در فاصله های منظم و به صورت های مختلف تکرار کنید، مطمئن باشید که سرنشینان اتومبیل تا انتهای بزرگراه نام برند شما را در یاد خود خواهند سپرد.

اجاره بیلبورد و بررسی نمونه ای از شعارهای تبلیغاتی بیلبوردی

در ایران برندهای معتبری را می شناسیم که بواسطه نوشتن شعارهای تبلیغاتی بر روی بیلبورد و استفاده از دیگر روش های تبلیغاتی، در بین آحاد جامعه مشهوریت پیدا کرده اند . برای مثال می توان به موارد ذیل اشاره نمود :

    شعار تبلیغاتی ایساکو :  تامین قطعات، تضمین خدمات
    شعار تبلیغاتی گروه صنعتی دنا : دنا قله ای زیر پای شما
    شعار تبلیغاتی شرکت کاشی سازی : کاشی عقیق، انتخابی دقیق
    شعار تبلیغاتی تولید لوازم خانگی امرسان : زیبا، راحت، مطمئن
    شعار تبلیغاتی ماکارانی مانا : مانا طعم به یاد ماندنی
    شعار تبلیغاتی لوازم خانگی هیمالیا : هیمالیا بر قله زیباییها

و بسیاری از این قبیل شعارها . این شعارها آنقدر تکرار شده اند که اکثریت وقتی این شعارها را می شنویم، متوجه می شویم که مربوط به کدام برند یا شرکت تجاری است . اکثریت برندهای معروف و محبوب نه تنها از یک روش تبلیغاتی بلکه از چندین روش تبلیغاتی جهت معرفی نام تجاری خود به عموم استفاده می کنند تا در میان آحاد جامعه شناخته شوند.

جهت اجاره بیلبورد با ما در ارتباط باشید

اجاره بیلبورد و نگاهی به تاریخچه پیدایش بیلبورد در ایران

ایجاد محتوای چاپی در سال 1267 برای نخستین بار در ایران مورد استفاده واقع شد . تا پیش از آن جارچیان وظیفه اطلاع رسانی و یا تبلیغ را بر عهده داشتند . در سال 1307 اولین پوستر در ایران به چاپ رسید . در همین سال اولین بیلبورد که جنبه تبلیغاتی برای معرفی فیلم داشت رونمایی شد

مشاهده مطلب »»» اجاره بیلبورد | بررسی فواید تبلیغات محیطی

مشاهده مطلب »»» اجاره بیلبورد | نگاهی به مزیت داشتن بیلبورد

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 278 | دیروز 473 | هفته 3981 | ماه 11434 | کل 508178

40 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد