5 مزیت تبلیغات در بیلبورد : زمانی که از شما در مورد تبلیغات در فضای باز سوال می شود، اولین نوع تبلیغاتی که به ذهنتان می رسد چیست؟بله … درست است بیلبورد ، اجاره بیلبورد و تابلوهای تبلیغاتی در بزرگراه ها و ساختمان ها.
امروزه ، مردم بیشترین زمان خود را در خارج از خانه سپری می کنند، بنابرای تبلیغات در فضای باز امکان دسترسی به مصرف کنندگان بیشتری را فراهم می کند و اما این نوع تبلیغات حتما مزایایی دارد که بدان توجه می شود.
بررسی مزایای تبلیغات و اجاره بیلبورد
1-بدون دعوت
برعکس دیگر رسانه های تبلیغاتی،در بیلبورد و تبلیغات محیطی نیاز نیست کسی را دعوت کنیم تا بدان توجه کند و یا مانند شبکه های اگر دوست نداشتند آنرا ترک کنند. زیرا بیلبورد به عنوان بخشی از محیط است و افراد هیچگونه کنترلی بر روی آن ندارند و مدت زمانی هرچند کوتاه برآن نگاه می کنند.و اجاره بیلبورد یکی از تبلیغات مناسب است
2-بدون رقیب
بیلبورد، به تنهایی در فضای باز ایستاده است و مجبور نیست با رقبای خود در استفاده از آن رقابت کند. کاملا رسا و بزرگ و آشکار است و تنها نیاز آن خلاق بودن در طرح است که تمایل مصرف کننده و بیننده را نسبت به آن افزایش دهد.
3-بالاترین بازگشت سرمایه
تحقیقات نشان دهنده این است که بیلبورد و تبلیغات محیطی دارای بازده بسیار بالایی هستند و هزینه و بودجه ی اختصاص داده شده به آن بیشترین بازگشت سرمایه را به ارمغان می آورد.
4-فراوانی مخاطب
بیلبورد یک پلت فرم بازاریابی کسب و کارها است و مخاطبان بسیار زیادی را مورد هدف قرار می دهد. این نوع ابزار تبلیغاتی کاملا عمومی است و در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد، فراموش نکنید افراد مسن به اندازه ی جوانان از دیگر رسانه ها، مخصوصا رسانه های دیجیتال استفاده نمی کنند اما بیلبورد در دید همگان قراردارد.
5-تاثیرگذاری مطلوب بر خرید
70% قصد خریدها، در بیرون از مراکز خرید انجام می شود بدین معنی که مصرف کننده ابتدا تبلیغ را در فضای باز می بیند و سپس به دنبال آن رفته و محصول و یا خدمت را استفاده می کند.
نظرات (0)