یکی از موارد مهم برای تبلیغات چاپی که اغلب فراموش می شود، قرار دادن یک شعار جذاب بر روی تابلوها و چاپ های شما است. اگر شرکت شما شعاری ندارد یا باید آن را کمی تقویت کند، خوش شانس هستید. انتخاب یک شعار جذاب به ایجاد یک نام تجاری قوی برای شرکت شما کمک می کند و کمک می کند نام شرکت یا خدمات شما در ذهن مردم نقش بندد.
چگونه شعار تبلیغاتی انتخاب کنیم؟
با این حال، قبل از سرمایه گذاری بزرگ در چاپ، نکات حرفه ای ما را برای ایجاد یک شعار به یاد ماندنی بررسی کنید: آن را کوتاه و شیرین نگه دارید کوتاه و شیرین نگه داشتن شعارتان باعث می شود که واقعاً به مغزتان بچسبد. آیا آن آهنگ های جذابی را که از رادیو می شنوید و یک بیت تمام روز در ذهن شما گیر می کند را می شناسید؟ این چیزی است که شما برای رسیدن به آن تلاش می کنید. آیه ای بسازید که فراموش نشدنی باشد. نگه داشتن شعار شما کمتر از 9 تا 10 کلمه، بر خلاف شعار طولانی تر که به خاطر سپردن آن خیلی سخت است، پتانسیل بهینه ایجاد می کند. برای مشاوره تبلیغاتی و اجاره بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر و اتوبان ها، با مجموعه تبلیغاتی اتحاد نوین راه تماس بگیرید.
ثبات در برندسازی کلید موفقیت یک کسب و کار است. شما می خواهید که شعار شما مکمل تصویر برند، نام شرکت و لوگوی فعلی شما باشد. میخواهی منطقی باشد، درست است؟ هر آنچه که قبلاً در تجارت خود دارید، مهم است که آن را ادامه دهید. یک شعار جذاب و به یاد ماندنی، شعاری است که خواننده را به یاد بیاورد که با کدام شرکت مرتبط بوده است. از این رو، هدف از شعار.
شعاری که جذاب باشد و شخصیت خدمات یا تجارت شما را توصیف کند، بهینه است. بر آنچه شرکت شما را متفاوت می کند تمرکز کنید لحظه ای وقت بگذارید و به این فکر کنید که پیشنهاد فروش منحصر به فرد شما چیست. اساساً، شرکت شما چه چیزی را ارائه می دهد که دیگران ارائه نمی دهند، و شما در چه چیزی تخصص دارید؟
شعار تبلیغاتی بدون زمان بسازید
به این فکر کنید که شعار شما «طول عمر» دارد، و فکر میکنید چقدر میتواند دوام بیاورد تا اینکه بهطور طبیعی از موضوعیت محو شود. شما قطعاً شعاری میخواهید که عمر طولانی داشته باشد و بر جهان تأثیر بگذارد. این امر مخصوصاً اگر یک شرکت فناوری یا تجارت خودرو هستید، صادق است، زیرا آنها همیشه در حال پیشرفت هستند. به عبارت دیگر، نوعی از جمله بندی را انتخاب کنید که در آزمون زمان مقاومت کند. مطمئن شوید که می تواند به تنهایی بایستد یکی از جنبه های مهم ساخت شعار شما این است که می خواهید مطمئن شوید که بدون توضیح یا اطلاعات اضافی می تواند به مخاطبان شما بگوید که تجارت شما چیست. با خلاقیت بیش از حد غرق نشوید. فقط مطمئن شوید که به شعاری پایبند هستید که به تنهایی کسب و کار شما را به روشی کوتاه و منحصر به فرد توصیف می کند.
هنگامی که شعار خود را مشخص کردید، زمان آن فرا رسیده است که به دنیا بگویید. البته، انواع مختلفی از تبلیغات وجود دارد که شما از آنها برای معرفی برند و شعار خود استفاده خواهید کرد، اما برای همه چاپ های تبلیغاتی با فرمت بزرگ، همین امروز با ما برای اجاره بیلبورد تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما در گسترش شعار خود کمک کنیم! پس از انجام تمام این مراحل شما به مرحله ی اجاره بیلبورد خواهید رسید.
نظرات (0)