مهم نیست چقدر عظمت محصول یا خدمات خود را تبلیغ می کنید، این به تنهایی موفقیت را تضمین نمی کند. در بازار مصرف، همچنین باید با جلب توجه مصرف کنندگان و ایجاد یک رابطه طولانی مدت با آنها، یک نمایه منحصر به فرد، به یاد ماندنی و قابل اعتماد ایجاد کنید. کلید دستیابی به این امر تبلیغات برند است.
تبلیغات برند چیست؟
تبلیغات برند شکلی از تبلیغات است که به ایجاد ارتباط و ایجاد روابط قوی و طولانی مدت با مصرف کنندگان در طول زمان کمک می کند. هدف شرکت هایی که از تبلیغات برند استفاده می کنند، به رسمیت شناختن مثبت بلندمدت دست می یابند. این شرکت ها هویت برند، اعتبار و وفاداری را با چشم انداز خود از نظر فکری و احساسی ایجاد می کنند. کدام شکل از تبلیغات بر تقاضای یک برند خاص تأثیر می گذارد؟ برای مثال تبلیغات برند ها می توان به تبلیغات شهری مانند اجاره بیلبورد اشاره کرد.
انواع تبلیغات برند
دو نوع اصلی تبلیغات وجود دارد: تبلیغات برند و تبلیغات پاسخ مستقیم. تبلیغات پاسخ مستقیم (یا تبلیغات مبتنی بر عملکرد) برای هدایت سریع اقدام از سوی کاربران استفاده می شود، در حالی که تبلیغات برند برای افزایش تقاضای کلی برای یک نام تجاری طراحی شده است. تبلیغات پاسخ مستقیم - که شامل اکثر (و نه همه) اشکال تبلیغات دیجیتال می شود - به تبلیغ کنندگان این امکان را می دهد که به راحتی عملکرد کمپین های خود را با پیوندها، شماره تلفن های منحصر به فرد، نصب برنامه، کدهای کوپن و موارد دیگر ردیابی و اندازه گیری کنند. اگرچه آنها به تجزیه و تحلیل و تست A/B زیادی نیاز دارند، اما معمولا بینش عملکرد بیشتر، نرخ تبدیل بالاتر و بازگشت سرمایه بهتر را ارائه می دهند. علاوه بر این، تبلیغکنندگان عموماً تنها زمانی برای تبلیغات پاسخ مستقیم پرداخت میکنند که اقدام لازم انجام شده باشد، نه زمانی که آگهی مشاهده شود. تبلیغات برند - بیشتر تبلیغات در تلویزیون، رادیو، بیلبوردها، روزنامه ها، مجلات و غیره - لزوماً شامل درخواست از کاربران برای انجام یک عمل خاص نیست و بنابراین ردیابی آنها دشوارتر است. با این حال، ردیابی کمپین های تبلیغاتی برند غیرممکن نیست. اجاره بیلبورد یکی از بهترین روش ها برای برند سازی و جا افتادن در میان مردم است.
به تبلیغات نمایشی یا هدف گذاری مجدد تبلیغات فکر کنید. اینها خیلی برای کلیک کردن در نظر گرفته نشده اند و اقدامات در لحظه را تشویق می کنند. در عوض، اینها بیشتر روی برداشتها و دسترسی متمرکز هستند - برند شما را در مقابل مردم قرار میدهند تا بعداً آن را به خاطر بسپارند. این هدف کلی تبلیغات برند است: قرار گرفتن در مقابل چشمان کاربران، ایجاد تأثیر مطلوب، ایجاد ارتباطات قوی و افزایش تقاضا برای برند در طول زمان.
تبلیغات چگونه برند شما را با ارزش می کند؟
حتی بدون ردیابی و اندازهگیری آسان، کمپینهای تبلیغاتی برند همچنان ارزش فوقالعادهای میافزایند. با آگاهی بیشتر مصرف کنندگان از برند شما، بیشتر به شما اعتماد می کنند و در طول سفر خریدار با شما همراه می شوند. این باعث میشود که آنها با دیدن یک تبلیغ مبتنی بر عملکرد (و حتی تبدیل شدن به یک مشتری وفادار) در آینده، اقدام بیشتری انجام دهند:
بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه تبلیغات برند در هر یک از مراحل ابتدایی قیف به یک برند ارزش میافزاید. قرار گرفتن در معرض: هویت برند را ایجاد می کند در طول مرحله قرار گرفتن در معرض، بسیار مهم است که یک اولین تاثیر عالی برای ایجاد یک هویت برند قوی، مثبت و ثابت (معروف به شخصیت یا شخصیت) ایجاد کنید. هویت برند مؤلفههای مختلفی را تعیین میکند: لوگوی برند، فونتها و رنگها، حضور در وب و سایر عناصر بصری. این عناصر چیزهای زیادی در مورد برند می گویند. یک نام تجاری جدی و شرکتی (مانند یک شرکت حقوقی یا مالی) احتمالاً هویت نام تجاری حرفه ای تری دارد - که از طریق یک لوگوی ساده، فونت های اصلی، حضور ساده در وب و غیره به تصویر کشیده می شود.
مشتریان تمایل بیشتری به خرید از برندهایی دارند که به آنها اعتماد دارند و تبلیغات موثر برند باعث اعتماد و اعتبار می شود. یکی از راه های انجام این کار این است که برند خود را به عنوان یک پیشرو در صنعت به تصویر بکشید تا از رقبا پیشی بگیرید. زمانی که شما اجاره بیلبورد را در دستور کار خود قرار می دهید، یک قدم از رقبا جلوتر می روید.
ارتباط قوی با افراد بالقوه ایجاد می کنید
بهترین تبلیغات برند آنهایی هستند که راه حل هایی ارائه می دهند و به ایجاد ارتباط قوی با مشتریان بالقوه کمک می کنند. علاوه بر ایجاد حس فکری. این تبلیغات همچنین باید حس عاطفی داشته باشند تا ارتباط و تعامل معنادار را تشویق کنند. اگر مردم احساس کنند که نمی توانند با برند شما ارتباط برقرار کنند و رابطه شخصی برقرار کنند، احتمالا شما را فراموش خواهند کرد.هنگامی که در تبلیغات برند استفاده می شود، هر دوی این مؤلفه ها به خاطر سپردن برند شما، اتصال و خرید در داستان برند شما برای مشتریان بالقوه آسان تر می شود.
تبلیغات برند را به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید
ناکامی در گنجاندن تبلیغات برند در استراتژی بازاریابی کلی شما می تواند برای نتیجه شما مضر باشد. تبلیغات برند ممکن است در مقایسه با تبلیغات پاسخ مستقیم، بازی طولانی در نظر گرفته شود. اما یک استراتژی خوب اجرا شده می تواند به روش های مختلفی نتیجه دهد. با ترکیب تبلیغات برند و با پاسخ مستقیم، نام تجاری شما میتواند هم بازگشت سرمایه فوری را به دست بیاورد و هم باعث فروش آینده شود. از پیشنهادات و مثال های بالا برای اصلاح استراتژی خود استفاده کنید. برای تعیین استراتژی و انجام تبلیغاتی مانند اجاره بیلبورد تبلیغاتی با ما در ارتباط باشیذ.
نظرات (0)