تاثیر رنگ ها بر روی تابلوهای تبلیغاتی: رنگ یک عنصر کلیدی در توسعه تابلوها و مواد تبلیغاتی برای کسب و کار شما است. رنگهایی که انتخاب میکنید میتوانند با جلب توجه مشتریان و انتقال لحن تبلیغات شما، حتی قبل از اینکه متوجه عنصر دیگری از یک آگهی یا برچسب محصول شوند، تأثیر بگذارند. به خواندن ادامه دهید تا در مورد روش های متعددی که می توانید از رنگ ها برای افزایش دید و استقبال تبلیغات خود استفاده کنید، بیشتر بدانید.
رنگ می تواند مهمترین عنصر در کمپین تبلیغاتی تجاری باشد. مصرف کنندگان متوجه رنگ قبل از کلمات و حتی مدل چهره تازه ای می شوند که برای ایستادن در کنار محصولات شرکت خود استخدام کرده اید. به عنوان صاحب یک کسب و کار کوچک، انتخاب رنگ شما در تبلیغات و کمپین های تبلیغاتی می تواند بر احساسات مصرف کننده در مورد محصولات یا خدمات شما تأثیر بگذارد و می تواند به اندازه هر شعار دیگری در فروش نقش داشته باشد.
همانطور که می دانید، ساخت تابلو تبلیغاتی و اجرای آن نیازمند یک تیم کاملا حرفه ای است. ساخت تابلوی تبلیغاتی خودر را به شرکت اتحاد نوین راه بسپارید.
رنگ ها توجه را جلب می کند
رنگ اولین مشخصه ای است که افراد قبل از دیدن شعارها یا تصاویر و مدل های محصول به آن توجه می کنند. بنابراین، انتخاب رنگ شما در تبلیغات در تعیین دید کلی و دامنه تبلیغات شما بسیار مهم است. استفاده از رنگهای پر جنب و جوش برای جلب نظر مشتریان، آنها را تشویق میکند که بیشتر به تبلیغات شما نگاه کنند تا بتواند پیام شما را به گوش مخاطبان برساند. استفاده از رنگ در کمپین های تبلیغاتی کسب و کارهای کوچک شما می تواند نگرش ها و روحیاتی را که شما دوست دارید مصرف کنندگان با محصولات شما مرتبط کنند، منتقل کند. به عنوان مثال، طبق وب سایت Color Wheel Pro، رنگ آبی می تواند احساس آرامش و تمیزی را منتقل کند. این یک رنگ ایده آل برای تبلیغ محصولاتی است که می خواهند بر شفافیت و خلوص تأکید کنند، از جمله آب چشمه بطری شده یا فیلتراسیون. احساسات یا نگرشی که انتخاب رنگ ایجاد می کند به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا آن احساسات را با محصولات شما مرتبط کنند. امیدواریم این احساس به تجربه خرید نیز منتقل شود.
گنجاندن رنگهای خاص در تبلیغات شما میتواند توجه مصرفکننده را با فوریتی به خود جلب کند که یک شعار جذاب نمیتواند. رنگ ها به دلیل ارتباط های متعددی که مصرف کنندگان با رنگ های خاص دارند، می توانند راحت تر توجه مصرف کننده را به خود جلب کنند. به عنوان مثال، بر اساس وب سایت پرینت رادار، رنگ قرمز نه تنها به دلیل اینکه یکی از پر جنب و جوش ترین رنگ ها در طیف مرئی است توجه را به خود جلب می کند، بلکه به دلیل ارتباط های متعددی که مصرف کنندگان با رنگ از شرکت های بزرگ در سراسر جهان گرفته تا بابانوئل دارند، چشم را به خود جلب می کند.
رنگ ها بر خلق و خوی تأثیر می گذارد
رنگ همچنین ارتباط نزدیکی با احساسات و خلق و خوی دارد و بنابراین می تواند بر احساس مشتریان نسبت به تبلیغ شما تأثیر بگذارد. انتخاب رنگی که با احساسات مثبت مرتبط باشد یا آن ها را تشویق کند، باعث می شود مشتریان بیشتر در مورد تبلیغ شما و شرکت شما با دید مثبت فکر کنند، حتی اگر ناخودآگاه این کار را انجام دهند. علاوه بر این، استفاده از رنگهای مرتبط با ویژگیهای خاص، مانند آبی برای خلوص یا سبز برای پایداری، میتواند مشتریان را تشویق کند تا این ویژگیها را با محصولات و خدمات شما به روشهای مثبت مرتبط کنند.
تحقیق در مورد مصرف کنندگان در منطقه بازار هدف شما می تواند به شما این حس را بدهد که چه رنگ هایی این مصرف کنندگان را بیشتر از دیگران جذب می کنند. استفاده از این اطلاعات در ایجاد تبلیغات می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند تا فروش خود را با جلب مستقیم خواسته ها و خواسته های مصرف کننده افزایش دهد. این ممکن است یک موضوع ساده برای بازی در جغرافیای منطقه بازار هدف شما باشد. برای مثال، اگر کسبوکار کوچک شما محصولات لوکس یا خدمات تعطیلات را به یک بازار شهری عمدتاً ارائه میدهد، ممکن است از سایههای مختلف آبی، سبز و سفید برای انتقال وسعت و نزدیکی به طبیعت استفاده کنید.
این محصولات شما را برجسته می کند
به خصوص هنگامی که از یک تبلیغ برای برجسته کردن یک محصول خاص استفاده می کنید، استفاده از رنگ هایی که ظاهر بصری محصول را تکمیل می کنند یک استراتژی سودمند است. با ترکیب رنگهایی که محصول شما را برجستهتر و جذابتر نشان میدهند، این احتمال را افزایش میدهید که مشتریان محصول شما را جستجو کرده و خریداری کنند، زیرا برای آنها جذاب است. انتخاب دقیق رنگ ها در کمپین های تبلیغاتی مشاغل کوچک می تواند به شرکت شما کمک کند تا بر ویژگی های محصولات خود تأکید کند. تاکید بر این ویژگی ها به جذب پایگاه مشتری هدف شما کمک می کند.
نظرات (0)