بارگذاری...

بهترین مکان برای ساخت تابلوی تبلیغاتی: بیلبوردها راه بسیار خوبی برای یک تبلیغ کننده برای ارتباط با یک مخاطب خاص هستند، اگر درست انجام شوند. حتی اگر یک بیلبورد به خوبی طراحی شده باشد، کمپین ممکن است شکست بخورد. این می تواند اتفاق بیفتد اگر آنها به خوبی قرار نگیرند.

برای موفقیت در تبلیغات بیلبورد، باید آنها را در مکان مناسب قرار دهید. مکان نقش مهمی در تعیین موفقیت تبلیغات بیلبورد ایفا می کند، زیرا باعث می شود بیلبورد در یک محیط پرشتاب جایگاه و اعتبار خود را حفظ کند. بیلبوردها همیشه یک شکل فوق العاده موثر از تبلیغات در فضای باز بوده و خواهند بود. هر کسب‌وکاری باید دانشی را در مورد چگونگی ارتقای کسب‌وکار خود پیاده‌سازی کند، زیرا یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که باید به منظور داشتن یک پایگاه مصرف‌کننده ثابت به دست آورد. سالانه بیش از 35 میلیارد دلار صرف تبلیغات در فضای باز می شود و 62 درصد از این تبلیغات را بیلبوردها تشکیل می دهند. بیایید در مورد اینکه بهترین موقعیت برای بیلبوردها کجاست، جایی که بیشترین توجه را به خود جلب می کنند و چه زمانی ممکن است درهم ریختگی رخ دهد، صحبت کنیم. ساخت تابلو تبلیغاتی، بهترین راه برای پیدا کردن مخاطب هدف و کارآمد هر کسب و کار است.

ساخت تابلوی تبلیغاتی پیش چشم تمام مردم

مطالعه ای توسط Airdoor نشان داد که 74٪ از بیلبوردها، در دید راننده، یادداشت می شوند و 48٪ خوانده می شوند، در حالی که افراد 18 تا 35 ساله بیشتر از افراد 35 تا 49 ساله متوجه تبلیغات در فضای باز می شوند. در حالی که بازاریابی دیجیتال به سرعت در حال رشد است، بیلبوردهای تبلیغاتی گاهی اوقات توسط صاحبان کسب و کار نادیده گرفته می شوند زیرا آنها بازدهی مثبتی را ارائه نمی دهند. در عین حال، این تصور وجود دارد که بیلبوردها برای بازگشت سرمایه (ROI) خود بسیار گران هستند - لزوماً درست نیست. در واقع بیلبوردها می توانند سود بالایی داشته باشند. اما برای داشتن یک بیلبورد موفق، ابتدا باید فاکتورهای مکان را هنگام انتخاب بیلبورد ایده آل خود ارزیابی و تجزیه کنید. مشخص است که مکان به شدت بر نحوه دیده شدن و درک یک بیلبورد توسط یک هدف تأثیر می گذارد.

جذب مخاطب مناسب با ساخت تابلوی تبلیغاتی

تعیین مخاطبان هدف بخش مهمی از بازاریابی است. ارتباط با مخاطب مناسب یکی از اهداف اصلی تبلیغات بیلبورد است. هر بار که بیلبورد خود را قرار می دهید، مخاطب هدف خود را در ذهن داشته باشید - این کار حداکثر قرار گرفتن در معرض را تضمین می کند. اینجا جایی است که شما مخاطبان مناسب را جذب خواهید کرد: نزدیک مدارس اگر برند برای جمعیت جوان‌تر طراحی شده است، یا مربوط به یک محصول آموزشی است، قرار دادن یک بیلبورد در نزدیکی یک مدرسه انتخاب محکمی خواهد بود. قرار دادن بیلبورد خود در این مکان‌های کلیدی اطمینان حاصل می‌کند که مخاطب هدف شما آنها را می‌بیند و به محصولات و خدمات شما ارزش می‌افزاید. نزدیک ساختمان های اداری اگر برند یا محصولی دارید که برای کارمندان اداری مناسب‌تر است، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی در نزدیکی ساختمان‌های اداری به مشتریان این امکان را می‌دهد تا با آخرین اطلاعات در مورد محصولات و خدماتی که معمولاً استفاده می‌کنند به‌روز شوند.

این مکان نه تنها کارکنان اداری، بلکه مشتریان و بازدیدکنندگان آنها را نیز جذب می کند. همه این چشمانی که بیلبورد را مشاهده می کنند، مشتریان موجود یا بالقوه هستند. نزدیک پایانه های اتوبوس و ایستگاه های قطار. پایانه‌های اتوبوس و ایستگاه‌های قطار گزینه‌ای محبوب برای تبلیغات بیلبورد هستند زیرا مکان‌های کمتری ترافیک مداوم بیشتری دارند. اگر محصول شما جذابیت انبوه دارد و فقط برای یک جمعیت خاص طراحی نشده است، حمل و نقل عمومی یک گزینه عالی است. نزدیک هتل ها و سایر موسسات تجاری. اماکن تجاری و توریستی، به ویژه آنهایی که در نواحی مرکزی شهرها قرار دارند، بهترین مکان برای تابلوهای تبلیغاتی هستند. باید مطمئن شوید که با کمپینی که انتخاب می کنید خلاق و جسور هستید. اغلب تبلیغات رقابتی و جلب توجه زیادی وجود دارد و شما می خواهید کسی باشید که مورد توجه قرار می گیرد. درست خارج از بزرگراه/آزادراه. کمتر جاده ای به اندازه سیستم آزادراه ترافیک می بیند. این مکان دیگری است که در آن توسط طیف وسیعی از مردم دیده خواهید شد. یک بار دیگر، بزرگترین کلید در انتخاب مکان خود، شناخت مخاطبانتان است. تبلیغات سرپناه اتوبوس به طور خاص توسط مسافران و عابران پیاده مورد توجه قرار می گیرد.

جمعیت شناسی مخاطب را در نظر بگیرید

قرار نیست همه هدف اصلی تبلیغات شما باشند، بنابراین مهم است که مستقیماً با جامعه ای که بیلبورد خود را در آن قرار می دهید صحبت کنید. تطبیق مجموعه ارزش های یک جامعه با بیلبورد شما به نحوه درک افراد از کسب و کار تبلیغ شده شما کمک می کند. . هنگامی که درک کاملی از جمعیت شناسی مخاطبان مانند سن، جنسیت، تحصیلات، وضعیت روابط و درآمد متوسط ​​دارید، می توانید مکان ایده آلی را انتخاب کنید که از آن نوع تحقیق نشات می گیرد.

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 412 | دیروز 457 | هفته 2707 | ماه 9406 | کل 464667

15 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد