بارگذاری...

ساخت بیلبورد و اکران تابلو تبلیغاتی : بیلبوردها سازه هایی هستند در محیط شهری و آزادراهها برا ی معرفی محصولات خدمات و اخبار و  غیره

ساخت بیلبورد و بررسی مشخصات بیلبوردها

  • فونداسیون: در زیر زمین است و وظیفه نگهداری بار کل سازه را دارد.
  • پایه: صفحه نگهدارنده بر روی آن سوار می شود و جهت ارتفاع بخشیدن به تابلو استفاده می شود.
  • صفحه نمایش آگهی: فریم نگهداری آگهی است. یعنی همان قسمت پشت بیلبورد.
  • رویه تابلو: جهت نصب آگهی استفاده می شود و سطحی صاف و یکدست دارد.
  • سیتم نور پردازی: معمولاً پروژکتور یا لامپ مهتابی است.
  • راهروها و نردبان های تعویض رویه.
  • کلیپس و سپری: جهت صاف نگهداشتن بنر بر روی بیلبورد استفاده می شود. یعنی با کشیدن بنر، باعث می شود صاف نگهداشته شود.
  • آگهی: این بخش همواره تغییر می کند و آگهی های مشتریان بر روی آن نصب می شود. معمولاً به شکل بنر، فلکسی یا استیکر است.
  • بیلبورد یا آگهی نما (مصوبه فرهنگستان زبان)، به تابلوی بزرگی گفته می شود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا می گذارد. و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق می شود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شده است که بر پایه های بلندی قرار گرفته و از فواصل دور قابل دیده شدن هستند.
  • امروزه آگهی نماها مجموعه ای از تصاویر بزرگ هستند، بعضی از آن ها مضحک، بعضی کمی عجیب و غریب و گاهی کنایه آمیزند. اما در حال حاضر بیلبوردهایی مورد پسند تر هستند و در ذهن باقی می مانند که از ایده ای جدید استفاده کرده باشند. ما به عنوان بیننده می توانیم دیدگاه های مختلفی نسبت به هر آگهی نما داشته باشیم اما این واقعیت را نمی توان انکار کرد که بیلبوردها، نماد جریان دائمی و روان زندگی هستند.
  • پیشینه آگهی نما به اولین تمدن ها باز می گردد و ما در تاریخ مصر باستان به ستونهای سنگی اوبلیسک برمی خوریم که ستون هایی چهاروجهی با نوک هرمی شکل هستند و از سنگ یک تکه ساخته شده اند، این ستون ها نه تنها جنبه تزئینی داشته اند بلکه برای ترویج مذهب مصریان باستان به کار می رفته اند و بر روی آن ها جملات مذهبی و دعاهای مختلف کنده کاری شده اند. همچنین اوبلیسک هایی وجود دارند که بر روی آن ها قوانین مهم کشوری نبشته شده اند و در معرض دید عموم قرار می گرفته اند. هرچند مطالب موجود بر این ستونها محدود به موارد مذهبی و سیاسی است، اما بدون شک در تعریف امروز از تبلیغات می گنجد.
  • چگونه صاحب بیلبورد شویم
  • برای داشتن بیلبورد ابتدا زمین آن را مشخص کنیم این مکان باید در شهر ها و یا آزادراههای بین شهری به دلیل تردد مسافران و شهرهای شلوغ برای بیشتر دیده شدن تبلیغات موضوع آن قرار بگیرند.
  • این زمین ها معمولا دولتی هستن و باید اجاره گرفته شود و یا به صورت توافقی با ارگان ها و شهرداری ها طبق قراردادی چندساله به ساخت بیلبورد پرداخت.
  • بیلبورد ها در کارگاه ساخته میشوند و با کمک جرثقیل به مکان مشخص شده برده و نصب میشوند
  • اگر بیلبورد ها از لحاظ ارتفاع و ابعاد واقعا قابل مشاهده نباشد، ممکن است ارزش ساختن نداشته باشد
  • سازنده بیلبورد حق دسترسی به بیلبورد برای نگهداری، راه اندازی خطوط برق به چراغ ها یا نمایشگرهای دیجیتال و تغییر تبلیغات را دارد  
  • تابلوی نمایش بیلبوردها از طریق شرکت های سازنده با طراح هماهنگ شده و طرح مورد نظر با توافق و رضایت مشتری چاپ و نصب میشود.مشتری های بیلبورد درواقع تولیدکننده ها و صاحبان برند محصولات و خدمات هایی هستند که روزانه ماهانه و حتی سالانه بیلبورد ها را اجاره میکنند.

 ساخت بیلبورد

 

sakhtbilboardtablotablighati

برای مشاهده بیلبوردهای اتحاد نوین راه کلیک کنید

تا حدودی با بیلبورد و تابلو تبلیغاتی و نحوه ساخت و بهره برداری آن آشنا شدیم و لازم است بدانیم که برای تبلیغات محیطی سازه های مختلف دیگری نیز وجود دارد که مجموعه اتحاد نوین راه با مشاوره و راهنمایی بهترین اطلاعات را در اختیار دوستان و مشتریان قرار میدهد
  

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 323 | دیروز 499 | هفته 2132 | ماه 1196 | کل 466806

21 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد