بارگذاری...
ساخت تابلوی تبلیغاتی و بررسی مزایای تابلوی تبلیغاتی

ساخت تابلوی تبلیغاتی و بررسی مزایای تابلوی تبلیغاتی : این موضوع که تبلیغات لازمه موفقیت در یک کسب و کار است؛ واقعیتی انکارنشدنی است. اگر آماده ارائه برای بهترین محصولات  یا خدمات باشید ولی کسی شما را نشناسد؛ بازی را باخته اید.

ساخت تابلوی تبلیغاتی و نگاهی به مزایای فراوان تابلو تبلیغاتی

معرفی خود به دیگران  نخستین قدم در جذب مشتری و موفقیت است. خوشبختانه روش های تبلیغاتی متنوع و بسیار هستند به صورتی که هر فردی با هر بودجه ای که باشد، می تواند از مزایای آن، بهره ببرد.

یکی از ارزان ترین روش های تبلیغات استفاده از تابلوی تبلیغاتی است. در خیلی از موارد بودجه ای که صرف طراحی و ساخت یک تابلوی تبلیغاتی مدرن می کنید؛ هزینه محسوب نشده و نوعی سرمایه گذاری است. سرمایه ای که تا مدت ها می توانید از سودآوری آن، استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم با ساخت تابلوی تبلیغاتی و سرمایه گذاری در این زمینه، آشنا شویم.

ساخت تابلوی تبلیغاتی | تابلوی تبلیغاتی چطور باعث سرمایه گذاری می شود؟

اگر تصور می کنید با سفارش یک تابلوی تبلیغاتی پول خود را دور ریخته اید؛ سخت در اشتباه هستید. استفاده از تابلو برای معرفی کسب و کار جدیدتان نه تنها هزینه نیست؛ بلکه یک سرمایه گذاری برای اهداف شماست.

هر چند در بین تمامی روش های تبلیغاتی، این هزینه اصلا به چشم نمی آید ولی بهتر است بدانید حتی با این هزینه اندک می توانید سال ها از جنبه مثبت آن ها در زمینه جذب مشتری، بهره ببرید.

مهمترین مزیتی که تابلوهای تبلیغاتی به دنبال دارند؛ دیده شدن است. به این صورت که شما با یک بار هزینه می توانید دائماً تبلیغات خود را در معرض دید عموم مردم، قرار دهید. البته نحوه طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی هم در میزان جلب توجه افراد، موثر است و باید طوری باشد که حتی با یک بار دیدن در ذهن مشتری، ماندگار شود.

 

 

ساخت تابلوی تبلیغاتی و بررسی نحوه طراحی و ساخت تابلو

همانطور که گفتیم برای انجام تبلیغات با استفاده از تابلو، شما در ازای هزینه ای که صرف ساخت آن می کنید؛ هیچ محدودیت زمانی برای استفاده از آن ندارید.

در صورتی که اگر بخواهید به عنوان مثال به رسانه ای مانند تلویزیون سفارش تبلیغ بدهید؛ با محدودیت زمانی روبرو می شوید. هیچ رسانه ای تبلیغ شما را به صورت دائم نمایش نمی دهد؛ مگر اینکه برای هر ثانیه آن، هزینه کنید. البته این تنها مزیت استفاده از تابلو تبلیغاتی نمی باشد. یکی دیگر از امتیازهای مثبتی که دارد این است که به راحتی با صرف هزینه ای ناچیز، امکان تغییر آن ها را خواهید داشت.

 

 

مزایای تابلوهای تبلیغاتی

اگر با عناوینی همچون تابلو شهری، تابلو نمایشگاهی و تابلو فروشگاهی مواجه شده اید؛ باید بگوییم طراحی و ساخت تمامی این تابلوها از نظر کلیات، یکسان هستند ولی از بعد روانشناسی باید به جنبه طراحی آن ها توجه و هر تابلو را متناسب با مکانی که قرار است در آن جا نصب شود، طراحی و تولید کنیم. حال به تک تک مزایایی که با سفارش یک تابلو تبلیغاتی می توانید داشته باشید می پردازیم:

شناخته شدن: نخستین و مهمترین مزیتی که عایدتان می شود؛ شناخته شدن شماست. با این کار به دیگران می گویید که چه کسب و کاری دارید و یا چه خدماتی ارائه می دهید. این کار را می توانید تنها با چند کلمه و حک کردن یک طرح خلاقانه، انجام دهید. البته تابلوهای شهری مانند بیلبوردها می توانند حاوی پیام هایی هم باشند که در نگاه اول، مخاطب از آن، آگاه شود.

زیبایی و دکوراسیون: موضوع بسیار مهمی که در صنعت تابلوسازی به آن پرداخته می شود؛ نحوه نورپردازی است. هر چقدر این کار خلاقانه تر و زیباتر انجام شود، مخاطبان بیشتری را جذب می کند. واقعیت این است که امروزه افراد برای خرید مایحتاج خود؛ بیشتر ترجیح می دهند به مکان هایی بروند که مدرن و به روز باشد. وجود یک تابلو تبلیغاتی زیبا و پر زرق و برق ناخودآگاه احساس خوبی را به مخاطب، منتقل می کند.

مقرون به صرفه بودن: طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی به نسبت دیگر روش های تبلیغات هزینه کمتری می طلبد و همین موضوع می تواند علت مهمی برای محبوبیت تابلوها باشد.

ماندگار شدن: این یک واقعیت است که تصاویر می توانند منتقل کننده پیام ها باشند. چه بسا تاثیر یک تصویر برای معرفی بیشتر از یک نوشته باشد. از طرفی تصاویر به نسبت نوشته ها بیشتر در ذهن ماندگار می شوند.

 پس با داشتن یک تابلوی چشمگیر و جذاب؛ به غیر از معرفی کسب و کار؛ احتمال اینکه لوگو یا طرح انتخابی شما در ذهن مخاطب بماند، بیشتر می شود. لازم به ذکر است که هرچقدر در طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی خلاقیت به کار برود؛ میزان ماندگاری در ذهن مخاطب، بیشتر می شود.

از بین مخاطبان زیادی که جذب کردید؛ مسلماً درصد بسیاری از آن ها به مشتریان دائمی شما، تبدیل می شوند و این یعنی هزینه‌ ای که صرف طراحی و تولید تابلو کرده ‌اید؛ درواقع سرمایه گذاری برای کسب و کارتان بوده است.

بررسی انواع تابلو تبلیغاتی

تابلوهای تبلیغاتی بر اساس نوع نورپردازی، برجسته بودن حروف، جنس، رنگ و… به انواع گوناگونی تقسیم می شوند.

فردی که قصد طراحی تابلو دارد؛ باید تا حدی با روانشناسی رنگ ، آشنا باشد و بتواند مطابق با نوع کسب و کار، طراحی را انجام دهد. به طور مثال در طراحی تابلو برای مشاغلی مانند اسباب بازی فروشی و یا تبلیغ برای شهربازی باید از تصاویر گرافیکی با رنگ های شاد و مهیج استفاده شود؛ چرا که مخاطب اصلی چنین تبلیغاتی، کودکان هستند.

رای پیروز شدن در عرصه پررقابت امروزی راهی جز رقابت نخواهید داشت. اگر مخاطبان به خوبی شما را بشناسند و با برند شما آشنا باشند؛ مسلما اعتماد بیشتری خواهند داشت و رسیدن به این مهم جز با انجام تبلیغات صحیح و اصولی، امکان پذیر نمی باشد.

پس منطقی است که قسمتی از درآمد خود را صرف تبلیغات کنید تا بتوانید جایگاه خود را در بین رقبا، حفظ کنید. استفاده از تابلو لایت باکس در مکان های پررفت و آمد مثل مترو پیشنهاد خوبی است.

زمانی که شما روی ساخت تابلو سرمایه گذاری کنید؛ دیر یا زود نتیجه آن را با افزایش تعداد مشتریان و بالا رفتن سود حاصل از فروش محصولاتتان، خواهید دید و برای یک کسب و کار چه چیزی از این بهتر؟!

 

همین حالا ثبت سفارش کنید

 

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 139 | دیروز 419 | هفته 139 | ماه 9552 | کل 464813

28 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد