بارگذاری...
کانون تبلیغات اتحاد نوین

سازنده بیلبورد تبلیغاتی : یکی از روش های تبلیغات محیطی تبلیغات بیلبورد در شهرها و مناطق مختلف و پر رفت وآمد می باشد همین امر سبب میشود سازندگان و سرمایه داران به ساخت بیلبورد بپردازند.سازنده بیلبورد و سازه های تبلیغاتی مراحل مختلفی را برای ساخت بیلبورد پشت سر میگذارند  در ابتدا انتخاب مکان مناسب و سپس ساخت آن در کارگاه های بزرگ توسط نیروهای مجرب ساخته میشود و به مرحله نصب و هماهنگی با ارگان های مختلف حمل و نصب  و بعد از آن به طراحی برای مشتریان پرداخته میشود

آشنایی با سازنده بیلبورد

سازنده های بیلبورد و پل عابر بعد از ساخت بیلبورد و پل عابر فقط تا چند سال میتوانند از تابلوی سخته شده بهره برداری کنند بعد از دوره های سه ساله و پنج ساله اداراتی که مجوز ساخت را دادند مثل شهرداری ها تابلو را به مزایده می گذارند و از این طریق شرکت های سازنده بیلبورد تبلیغاتی آنها را با قیمت های نزدیک به قیمت مزایده برنده شده و طبق قراردادی سالیانه اجاره میکنند  و در اختیار مشتریان جدید خود میگذارند.

سازنده بیلبورد یعنی کسی که به تبلیغات محیطی میپردازد  . تبلیغات محیطی یا تبلیغات در فضای باز یعنی تبلیغاتی که در پیرامون محیط زندگی افراد قرار دارند و باعث می شوند به هنگام عبور و مرور چشم بیننده ناخودآگاه آن را ببیند در زمره تبلیغات محیطی، قرار می گیرند. بیلبوردها نمونه بارزی از تبلیغات محیطی به شمار می روند که هر روزه با آن ها روبرو می شویم. برخی از این تابلوها می توانند بدون هیچ نوشته ای باشند، اما توانایی این را دارند که حتی با یک تصویر گرافیکی، پیام خود را به مخاطب، منتقل کنند. در این مقاله قصد داریم با روش کار سازنده های بیلبورد  و تبلیغات محیطی آشنا شویم.

تبلیغات محیطی که در پیرامون ما به وفور یافت می شود؛ می تواند به شما در دیده شدن و معرفی کسب و کار جدیدتان، کمک کند. ممکن است یک وکیل ماهر باشید اما هیچ مراجعه کننده ای نداشته باشید. این موضوع هیچ ربطی به مهارت کاری شما ندارد و تنها به تبلیغاتی که برای شناخته شدن خود کرده اید، برمی گردد.

در هر جایگاه و شغلی که باشید؛ برای جذب مشتری به تبلیغات نیاز دارید. ممکن است نخواهید در ابتدای مسیری که هستید؛ هزینه بالایی برای تبلیغات صرف کنید. در این صورت باید به سراغ شیوه های ارزان قیمت مثل استفاده از تابلوی تبلیغاتی بروید. این تابلوها می توانند در انواع مختلفی مثل تابلو لایت باکس، تابلو فلکسی، تابلو استند و یا تابلو دوطرفه، طراحی شوند.

تبلیغات محیطی اگر هدفمند انجام شود؛ قطعا پیامدهای مثبتی به دنبال دارد. به این منظور در نظر گرفتن موارد زیر برای انجام تبلیغات ، به سازنده های بیلبورد تبلیغاتی توصیه می شود:                                                                                                                                                                                                         

شناسایی مخاطب: قبل از هر چیز باید مشخص گردد ما برای چه کسانی تبلیغ می ‌کنیم و قصد داریم به چه نوع مشتریانی دست یابیم؟! معمولا توجه به موقعیت جغرافیایی، سبک زندگی، ارزش‌ها و باورها، عادات و رفتار باعث شناخت بیشتر مخاطبان می شود.

تعیین اهداف: تعیین هدف بخش مهمی از تبلیغات است. هدف شما باید شفاف، قابل اندازه‌ گیری، قابل دستیابی (منطقی) و دارای زما‌نبندی مشخصی باشد. لازم به ذکر است که اهداف تعیین شده باید هم‌ راستا با اهداف بازاریابی شما باشند.

مشخص کردن پیام: هر تبلیغات محیطی باید حاوی پیامی به مخاطب باشد. پیامی که ارائه می دهید به برند و محصول مورد عرضه شما بستگی زیادی دارد. مزیت خدمات یا محصولات شما نسبت به رقیبان باید در این پیام به مخاطب، منتقل شود. بهتر است این پیام در 3 تا 8 کلمه خلاصه شده باشد.

برنامه ریزی: پس از تعیین بودجه مورد نظر برای تبلیغات؛ باید برای آن برنامه ریزی شود. در این مرحله باید رسانه های مختلف را بر اساس بودجه، بررسی کرد.

انتخاب رسانه: هر کدام از رسانه‌های تبلیغاتی ویژگی هایی دارند که آن ها را برای هدف خاصی، مناسب کرده است. بیلبورد تبلیغاتی، استرابورد، تبلیغات در وسایل نقلیه عمومی مانند تبلیغات در مترو و اتوبوس، تبلیغات در فضاهای تفریحی مانند سینما و شهربازی‌ ها و تبلیغات در مراکز خرید (نقطه فروش)، از جمله رسانه‌های مورد استفاده هستند.

بازبینی هدف: دو مرتبه باید مخاطبان و اهداف را بررسی کنید و مطمئن شوید که به بهترین نحو ممکن تبلیغات محیطی را انجام می دهید.

طراحی: در خیلی از مواقع طرح های گرافیکی خلاقانه حتی بیشتر از نوشته ها، مخاطب را به خود، جذب می کند. طرح گرافیکی شما باید خلاقانه، ساده و قابل فهم باشد. وجود اطلاعات اضافی و پیچیده کردن طرح؛ شما را از هدف اصلی، دور می کند. تبلیغات محیطی باید به گونه ای باشد که کمترین حجم از اطلاعات را به مخاطبان، انتقال دهد. زیرا برای مشاهده چنین تبلیغاتی (مثل بیلبورد)؛ مخاطب در حدود 5 تا 10 ثانیه فرصت مشاهده و ذهن سپاری دارد.

مدیریت شرکت اتحاد نوین راه سازنده بیلبورد و پل های عابر پیاده تهران کرج و سایر شهرها جناب آقای اسداله محسنی نسب میباشند که بیش از 20 سال سابقه در زمینه ساخت بلیبورد  ساخت پل عابر پیاده و انواع تابلو تبلیغاتی دارند.     ساخت پل های عابر پیاده اهداف دیگری هم دارند مثلا ساخت پل عابر پیاده به جهت سهولت در رفت و آمد از عرض خیابان برای عموم انجام می دهند

سازنده بیلبورد                                                                                     

 

                                                

 

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 597 | دیروز 607 | هفته 3177 | ماه 10630 | کل 507374

53 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد