بارگذاری...

بیلبوردهایی که شرکت ها را معروف کردند

جذاب ترین شعارها فقط در سر شما نمی ماند. آنها همچنین می توانند طرز فکر شما را در مورد محصول در حال تبلیغ تغییر دهند. یک تبلیغ خوب شما را متقاعد می کند که محصول یا خدمات مورد تبلیغ را خریداری کنید. اما یک کمپین تبلیغاتی بسیار موفق یک عبارت جدید را تقویت می کند و به یک مرجع فرهنگی تبدیل می شود. این هدف نهایی بازاریابان در هنگام توسعه کمپین های تبلیغاتی خود است. هشت کمپین تبلیغاتی موفق زیر نشان می دهد که چگونه شعارهای هوشمندانه برای شناخت برند یک شرکت یکپارچه هستند. خوراکی های کلیدی کمپین های تبلیغاتی موفق، موفق می شوند محصولات فروخته شده را به یک شعار جذاب گره بزنند. موفق ترین کمپین های تبلیغاتی یک عبارت جدید را تقویت می کنند و به یک نقطه مرجع فرهنگی تبدیل می شوند.

اگر شما هم قصد طراحی و ساخت تابلوی تبلیغاتی برای برند خود را دارید، باید به این موضوع آگاه باشید که بهترین شعار تبلیغاتی برای مجموعه و شرکتتان چیست.

1. "Just Do It"

شرکت نایک این شعار را در سال 1988 اتخاذ کرد، در حالی که شرکت در میان مشکلات مالی قرار داشت. این جمله ساده اکنون از تجهیزات ورزشی این برند جدا نیست. می توان گفت که "فقط انجامش بده" یک جمله عالی برای شرکتی است که لباس و کالاهای ورزشی می فروشد زیرا احساس جسارت را القا می کند و مصرف کنندگان را تشویق می کند تا بیشتر تلاش کنند. موفقیت این شعار اکنون به عنوان بخش مهمی از موفقیت نایک در سال‌های پس از عرضه آن در نظر گرفته می‌شود.

2. "Think Small"

فولکس واگن AG (VLKAF) شعارها و کمپین های تبلیغاتی هوشمندانه زیادی را در طول سال ها تولید کرده است، اما شاید محبوب ترین شعار آنها مربوط به سال 1959 باشد: «کوچک بیندیش». این کمپین توسط آژانس تبلیغاتی Doyle Dane Bernbach (DDB) ایجاد شده است و در بررسی تبلیغات آمریکای شمالی توسط Advertising Age به عنوان بهترین کمپین تبلیغاتی قرن بیستم رتبه بندی شده است. در آن زمان، خودروهای بزرگ با ویژگی‌های لوکس زیاد مورد علاقه آمریکایی‌ها بودند و فولکس واگن در تلاش بود تا مدل کوچک بیتل خود را بفروشد. برای آمریکایی‌هایی که وسواس زیادی به ماشین‌های لوکس و ماشین‌های عضلانی دارند، بازاریابی جذابیت یک ماشین کوچک و بادوام چالش برانگیز بود. تبلیغات کم‌توجه آنها شامل تصویر کوچکی از یک خودرو بود که با فضای سفید زیادی احاطه شده بود و ویژگی‌های عملی خودرو را نشان می‌داد.

3. "?Have You Had Your Break Today"

در سال 1995، مک دونالد (MCD) در تبلیغات خود از مصرف کنندگان یک سوال ساده پرسید: "آیا امروز استراحت کرده اید؟" این شعار تکامل یافته شعار قبلی آنها بود: "شما امروز سزاوار استراحت هستید". شعار "شما امروز سزاوار استراحت هستید" اولین بار در یک تبلیغ تلویزیونی در سال 1971 ظاهر شد. در دهه های 1970 و 1980 در تبلیغات چاپی و تلویزیونی پخش شد. نسخه اصلاح شده این شعار - "آیا امروز استراحت کرده اید؟" - در سال 1999 توسط Advertising Age به عنوان اولین جنگ تبلیغاتی قرن شناخته شد. زمانی که مک دونالدز "آیا امروز استراحت کرده اید؟" شعار سال 1995، حداقل سی امین شعار شرکت در سه دهه گذشته بود.

4. "A Diamond Is Forever"

این شعار ساده را در سال 1947 راه اندازی کرد و هنوز هم از آن استفاده می شود و آن را به یکی از طولانی ترین کمپین های تبلیغاتی در تمام دوران تبدیل کرده است. شعار "الماس برای همیشه است" توسط فرانسیس گرتی از آژانس تبلیغاتی فیلادلفیا NW Ayer نوشته شد. در دوران رکود بزرگ، فروش الماس کاهش یافته بود. شعار De Beers بیشتر رابطه آمریکا با الماس را تغییر داد. قبل از این شعار، خواستگاری با حلقه نامزدی الماس رایج نبود. چهارمین رمان ایان فلمینگ با شخصیت اصلی جیمز باند در سال 1956 با عنوان "الماس ها همیشه ماندگار هستند" منتشر شد، که شعار دی بیرز را بیشتر در شهرت فرهنگی تثبیت کرد. الماس، De Beers همچنان بر تبلیغات ساده سیاه و سفید تکیه می کند که احساس بی زمانی را منتقل می کند.

5. "Gimme a Break"

این شعار برای میله‌ی شیرینی کیت کت بخشی از صدای جرنگ جرنگ حتی جذاب‌تر از تبلیغاتی بود که در سال 1986 راه‌اندازی شد. تبلیغات تلویزیونی که آهنگ "Gimme a Break" را پخش می‌کرد، شامل تصاویری از محل کار بود که در حال آواز خواندن در حین شکستن قطعات شیرینی کیت کت بودند. اگرچه شعار سال 1957 توسط دونالد ژیلز از آژانس تبلیغاتی جی. والتر تامپسون ابداع شد، اما این شعار توسط کن شولدمن و مایکل آ. لوین نوشته شد. حرکت برای مرتبط کردن نوار کیت کت با یک استراحت طولانی از یک روز کاری طولانی در بین مخاطبان مصرف کننده طنین انداز شد. با این حال، در سال 2004، سازندگان کیت کت تصمیم گرفتند که از این شعار "یک فاصله داشته باشند" و آن را با شعار جدیدی جایگزین کردند، "از استراحت خود حداکثر استفاده را ببرید".

6. "Think Different"

اگرچه شعار تبلیغاتی اپل به دلیل نادرست بودن دستور زبان مورد انتقاد قرار گرفت، اما همچنان توانست به ذهن مصرف کنندگان راه پیدا کند. اپل، شرکت (AAPL) این شعار را در سال 1997 در ترکیبی از تبلیغات چاپی و تبلیغات تجاری راه اندازی کرد. این شعار از مصرف کنندگان می خواست که برای دستیابی به عظمت، سرکش عمل کنند و انتظارات را زیر پا بگذارند. از آنجایی که این داستان الهام بخش تأسیس شرکت توسط استیو جابز (و موفقیت آن) بود، با بسیاری از مصرف کنندگان طنین انداز شد. برخی از تبلیغات در این کمپین تصاویر سیاه و سفید دیگر شخصیت‌های تاریخی را که با خط «متفاوت بیندیشید» به‌عنوان خیال‌پرداز شناخته می‌شوند، جفت می‌کردند.

7. "?Got Milk"

شعار "شیر گرفتی؟" اولین بار در سال 1993 در تلاش برای تشویق مصرف کنندگان به نوشیدن شیر بیشتر راه اندازی شد. هیئت پردازش شیر کالیفرنیا شرکت تبلیغاتی Goodby, Silverstein & Partners را به منظور افزایش فروش خود استخدام کرد. در حالی که "داشت شیر؟" این کمپین به عنوان یک تبلیغ شروع شد و به سرعت به بخشی از فرهنگ عمومی تبدیل شد. در بسیاری از تبلیغات افراد مشهور با سبیل های شیری نمایش داده می شد. از مدل نائومی کمبل گرفته تا شخصیت‌های سیمپسون‌ها تا دنیس رادمن، چهره‌هایی که در اوج فرهنگ سلبریتی در دهه 1990 بودند، بخشی از «شیر گرفتی؟» شدند. نام تجاری.

 8. "Don't Leave Home Without It"

شرکت امریکن اکسپرس (AXP) برای اولین بار در سال 1975 به مصرف کنندگان توصیه کرد که بدون آنها خانه را ترک نکنند. این شعار در اصل برای تبلیغ چک های مسافرتی امریکن اکسپرس استفاده می شد و در آگهی های بازرگانی بازیگر برنده جایزه اسکار کارل مالدن نمایش داده می شد. این شعار از "بدون آنها خانه را ترک نکنید" به "بدون بیرون خانه را ترک نکنید" برای اشاره به کارت های اعتباری American Express تبدیل شد. اگرچه مالدن برای بیش از دو دهه سفیر این برند بود، اخیراً افراد مشهور دیگری مانند استفن کینگ و جری سینفلد در تبلیغات American Express ظاهر شده اند.

در خاطر تمام بازدیدکنندگان بیلبورد بمانید

هدف نهایی تبلیغ کنندگان این است که جایگاهی را در روان مصرف کننده تضمین کنند. هر تبلیغی تلاشی است برای جلب توجه مصرف کنندگان. موفق ترین کمپین های تبلیغاتی موفق می شوند محصولات فروخته شده را به یک شعار جذاب گره بزنند. چه از طریق یک عبارت کوتاه و شیرین که به طور منطقی با محصول مطابقت دارد یا یک بیانیه عجیب و غریب که باعث می شود مصرف کنندگان دوباره نگاهی بیندازند، این هرگز برای تبلیغ کنندگان کار آسانی نیست.

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 362 | دیروز 414 | هفته 2200 | ماه 8899 | کل 464160

10 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد