اتحاد نوین راه کانون مشاوره , تبلیغات محیطی و ساخت سازه های تبلیغاتی نظیر بیلبورد , تابلوی تبلیغاتی, پل عابر و ارائه دهنده خدمات اجاره بیلبورد ,ساخت بیلبورد ,اجاره پل عابر پیاده ,اجاره بیلبورد در کرج ,اجاره بیلبورد در تهران ,اجاره بیلبورد در اتوبان تهران کرج ,اجاره تابلو تبلیغاتی ,اجاره تابلو تبلیغاتی در تهران ,اجاره تابلو تبلیغاتی در کرج ,اجاره پل عابر پیاده در تهران ,اجاره پل عابر پیاده در کرج ,ساخت بیلبورد در کرج
جهت مشاوره و راهنمایی با شماره های 02632555488-9 | 02632555485 | 09121611561 تماس حاصل فرمائید .
مدیریت رسانه ای و برنامه ریزی و اجرای تبلیغات محیطی مثل تابلو، بیلبورد، تابلوهای حجمی و انواع تابلو های تبلیغاتی در سط شهر و مراکز پر تردد و هدف شما وظیفه متخصصین ماست.
تبلیغات محیطی بدون شناخت رسانه به هدر رفتن سرمایه منجر می شود. کانون تبلیغاتی اتحاد نوین راه این آمادگی را دارد تا با ارائه ی تجربیات خود از تبلیغات محیطی در قالب مشاوره از هدر رفتن سرمایه ی شما برای تبلیغات محیطی جلوگیری کند و با تدوین برنامه ای جامع شما را در مسیر اجاره انواع تابلوهای تبلیغاتی و تبلیغات محیطی همراهی کند.
اهمیت تبلیغات محیطی
طراحان می توانند محتوای تبلیغات محیطی شما را آماده کنند. طراحان حرفه ای بقدری در کار خود مهارت دارند که همه نوع تبلیغات محیطی را طراحی کرده و آنها را به نمایش بگذارند. طرح خود کامل و حرفه ای طراحی کنید و گرنه کار شما ارزشی نخواهد داشت. حتی می توانید برای اینکه تبلیغات محیطی موثرتری را تجربه کنید، از چندین طراح استفاده کنید. طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید یا اینکه کلیه ایده ها و طرح های مورد نظر خود را طراحی کنید و در نهایت فقط چند طرح را برگزینید.
اگر بودجه شما محدود است، از همان ابتدا، نظرات و ایده های خود را در مورد تبلیغات محیطی بیان کنید. طرح های خود را تا لحظه آخر نهایی نکنید، نظرات موافق و مخالف را بسنجید، بخاطراینکه ویرایش هر یک از عناصر طرح، زمان بر بوده و شما بزرگترین هزینه خود یعنی زمان را از دست خواهید داد.
در صورتی که طراح حرفه ای باشید بازهم می توانید طرح های خود را طراحی کنید. طرح های شما باید جالب و تاثیرگذار باشد. باید طرح های متفاوتی را طراحی کنید. حتما” از قالب های آماده استفاده کنید یا اینکه می توانید این نوع قالب ها را از اینترنت دانلود کنید.
توجه داشته باشید که افراد حرفه ای و استودیوهای طراحی خیلی راحت می توانند در این زمینه کمک کنند. طراحان حرفه ای می توانند عکس هایی با رزولوشن بالایی را تهیه کنند. اگر قبلا” در زمینه طراحی ، تجربه ای ندارید، در این صورت حتما” از افراد حرفه ای کمک بگیرید.
با تبلیغات اتحاد نوین راه همراه باشید .
- مشاهده این مطلب » ساخت بیلبورد اتحاد نوین راه
ده مرحله طراحی تبلیغات محیطی اتحاد نوین راه
ما برای چه کسانی تبلیغ میکنیم؟ قصد داریم به چه نوع مشتریانی دست یابیم؟ رفتارها و عادات مشتریان چگونه است؟ کجا میتوانیم این مشتریان را پیدا کنیم؟
طراحی یک کمپین تبلیغات محیطی با توجه به هزینه بالای آن، امری حساس است، به خصوص برای کسانی که تجربهای در این زمینه ندارند. در ادامه ده مرحله مهم برای طراحی یک کمپین تبلیغات محیطی بررسی شده است.
1. مخاطب خود را بشناسید
- ایجاد طرحهای خلاقانه، خریداری بیلبوردهای بزرگ و سرمایهگذاری در طرحهای هنری اولین مراحل طراحی یک کمپین تبلیغاتی نیستند.
- اولین مرحله از این فرایند شناخت مخاطبان هدف است. برای شناخت بهتر مخاطبان هدف پاسخ دادن به این سوالات میتواند راهگشا باشد:
- ما برای چه کسانی تبلیغ میکنیم؟ قصد داریم به چه نوع مشتریانی دست یابیم؟ رفتارها و عادات مشتریان چگونه است؟ کجا میتوانیم این مشتریان را پیدا کنیم؟
- برای پاسخ به این سوالات لازم است که پرسونای مخاطبان خود را ترسیم کنید.
- ترسیم پرسونای مخاطبان به شما کمک میکند تا آنان را بهتر بشناسید.
- یک پرسونای مخاطب عموما شامل ویژگیهای جمعیتشناختی، موقعیت جغرافیایی، سبک زندگی، ارزشها و باورها، عادات و رفتار خرید است. شناسایی هرچه بهتر مخاطبان موجب افزایش اثربخشی و هدفمندی کمپین شما خواهد شد.
- مشاهده این مطلب » اجاره بیلبورد اتجاد نوین راه
2. اهداف کمپین را تعیین کنید
- پس از آن که به تصویر واضحی از پرسونای مخاطبان خود دست یافتید، باید هدف خود را از برگزاری کمپین مشخص کنید.
- هدف تعیین شده باید شفاف، قابل اندازهگیری، قابل دستیابی (منطقی)، و دارای زمانبندی تعیین شده باشد.
- به این روش هدفگذاری SMART نیز میگویند.
- از جمله هدف گذاریهای درست در یک کمپین تبلیغاتی میتوان به "افزایش آگاهی مشتریان از برند به میزان 10% و افزایش میزان آزمایش محصول به میزان 15% در بازه زمانی 3 ماهه کمپین" اشاره کرد.
- لازم به ذکر است که اهداف تعیین شده باید همراستا با اهداف بازاریابی شما باشند.
3. پیام خود را مشخص کنید
- برای ایجاد یک پیام جذاب و قابل توجه کافی است به چنین سوالاتی پاسخ دهید:
- برند و محصول شما چیست؟ مزیت رقابتی شما چه چیزی است؟ چه چیزی شما را از رقبا منحصر به فرد میکند؟ پیشنهاد خاص شما چیست؟ و...
- پس از پاسخ به این سوالات باید تمام جوابها را در یک پیام ساده و کوتاه که توجه را به خود جلب میکند خلاصه کنید. بهتر است این پیام در سه تا 8 کلمه خلاصه شده باشد.
- مشاهده این مطلب » طراحی بیلبورد تبلیغاتی
4. برنامهریزی کنید
- برنامهریزی برای کمپین تبلیغاتی با بودجهبندی شروع شده و با برنامهریزی رسانه ادامه پیدا میکند.
- برنامهریزی رسانه فرایندی است که در نتیجه آن بهترین رسانه مورد نظر کمپین، زمانبندی کمپین، تنوع رسانههای انتخابی و KPI کمپین انتخاب میشود.
5. اثر بخشترین رسانه را انتخاب کنید
- هر کدام از رسانههای تبلیغاتی به واسطه ویژگیهای متفاوت برای هدف خاصی مناسب هستند.
- در نظر گرفتن اثر بخشی مهمترین نکتهای است که باید هنگام انتخاب رسانهها مدنظر قرار داد.
- بیلبورد تبلیغاتی، پل عابر پیاده , استرابورد، تبلیغات در وسایل نقلیه عمومی مانند تبلیغات در مترو و اتوبوس، تبلیغات در فضاهای تفریحی مانند سینما و شهربازیها و تبلیغات در مراکز خرید (نقطه فروش) از جمله رسانههای مورد استفاده در کمپینهای تبلیغات محیطی هستند.
- برای مثال تصور کنید که میان انتخاب یک بیلبورد با قیمت بالا در مسیرهای بزرگراهی و انتخاب تعداد بیشتری بیلبورد در مسیرهای محلی با قیمت کمتر مردد هستید. در این حالت باید در نظر بگیرید که با توجه به اهداف کمپین، موقعیت جغرافیایی برای شما مهمتر است یا صرفا به دنبال افزایش آگاهی از برند هستید؟
- مشاهده این مطلب » طراحی و ساخت بیلبورد
6. هدف گذاری خود را مجدد مرور کنید
- بار دیگر پرسونای مخاطب و اهداف کمپین را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که برنامهریزی انجام شده با این دو مورد هماهنگ هستند.
7. المانهای گرافیکی یا Art Work کمپین را طراحی کنید
- در این مرحله، نوبت به طراحی المانهای گرافیکی کمپین میرسد.
- طرح گرافیکی شما باید خلاقانه، ساده و قابل فهم باشد. فراموش نکنید که استفاده از طرحهای پیچیده گرافیکی در تبلیغات محیطی توصیه نمیشود.
- استفاده از جاذبههای طنز به صورت خلاقانه، استفاده از چلنیوم، استفاده از المانهای موجود در محیط و عدم استفاده از اطلاعات اضافه از جمله نکاتی است که باید در طراحی آرت ورک کمپینهای تبلیغات محیطی مورد توجه قرار گیرد.
- برخلاف تبلیغات در تلویزیون، روزنامهها و تبلیغات آنلاین، تبلیغات در رسانههای محیطی باید کمترین حجم از اطلاعات را به مخاطبان انتقال دهد.
- چرا که اکثر رسانههای محیطی مانند بیلبورد و پل عابر پیاده در مسیر مخاطبان قرار دارند و مخاطبان فرصت کمی (6 تا 10 ثانیه) برای مشاهده تبلیغ دارند.
- مشاهده این مطلب » قیمت اجاره بیلبورد در تهران
8. تبلیغ خود را تست کنید
- هیچگاه به تشخیص شخصی و تیم خودتان اکتفا نکنید و پیش از لانچ کمپین نظر دیگران را درباره تبلیغات خود جویا شوید.
- در صورت امکان تبلیغ خود را به گروهی از مخاطبان هدف کمپین نشان دهید و نظر آنها را درباره تبلیغ بررسی کنید.
9. بر اجرای صحیح کمپین تبلیغاتی خود نظارت کنید
- پس از طراحی و شروع کمپین، کار اصلی شما آغاز شده است.
- در طول مدت کمپین باید به طور مستمر وضعیت آن را رصد کنید.
- جمع آوری بازخود اولیه مخاطبان، بررسی وضعیت اکران تبلیغ در رسانهها و اصلاح کمبودها از موارد مهمی است که لازم است در حین کمپین در نظر بگیرید.
- مشاهده این مطلب » ساخت بیلبورد شهری
10. نتایج کمپین را جمعآوری و تحلیل کنید
- پس از اتمام کمپین نتایج حاصل از آن را جمع آوری و تحلیل کنید.
- تحلیل نتایج کمپین شامل بررسی این نکته است که چه مقدار به اهداف تعیین شده دست یافتهاید.
- آنالیز اثربخشی کمپین علاوه بر آن که در ارزیابی عملکرد گذشته کاربرد دارد، موجب بهبود تبلیغات شما در کمپینهای آینده خواهد شد.
- مشاهده این مطلب » شرکت های اجاره دهنده بیلبورد
توصیه نهایی:
در صورتی که در زمینه برگزاری کمپین تبلیغات محیطی تجربه یا تخصص ندارید بهتر است با یک شرکت تبلیغات محیطی در این زمینه مشورت کنید. چرا که کانون های تبلیغاتی به واسطه برگزاری کمپینهای متعدد در این زمینه به تجربه و تخصص دست یافتهاند و میتوانند شما را در برگزاری کمپین همراهی کنند. یکی از آژانسهای موفق در این زمینه مجموعه اتحاد نوین راه می باشد. این شرکت با بیش از یک دهه تجربه همکاری با برند داخلی و خارجی یکی از موفقترین آژانسهای تبلیغاتی کشور خدمات در زمینه تبلیغات محیطی با مشاوره و تبلیغات اتحاد نوین راه در زمینه رسانه کمپینهای محیطی بوده است. مرکز مشاوره و تبلیغات اتحاد نوین راه در سه گروه برنامهریزی استراتژیک رسانه، تامین رسانه و مانیتورینگ کمپینهای تبلیغات محیطی خلاصه میشود.
نظرات (0)