بارگذاری...
ساخت بیلبورد | بررسی مراحل طراحی بیلبورد | بخش اول

ساخت بیلبورد | بررسی مراحل طراحی بیلبورد | بخش اول : بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از انواع گوناگون تبلیغات محلی می باشند. بیلبوردهای تبلیغاتی به سبب اهمیت و جایگاهی که در تبلیغ کالا و خدمات ایفا می کنند، امروزه بسیار مورد توجه هستند و طبیعتاً برای اینکه بتوانند اثر بخشی بسیاری داشته باشند، باید دارای طراحی خلاقانه ای باشند. از این رو رعایت اصول و مراحلی در طراحی آنها ضروری می باشد.

ساخت بیلبورد و نگاهی به مراحل طراحی

تبلیغات و بیلبوردهای تبلیغاتی

تبلیغات به معنی رواج دادن، دعوت کردن و گسترش دادن می باشد؛ و از این طریق پیام و اطلاعات انتقال پیدا می کند. نخستین بار در سال ۱۴۵۰ میلادی فردی به نام گوتنبرگ موفق به اختراع ماشین چاپ  شد و از این طریق انتشار اوراق چاپی و تبلیغاتی آغاز شد.

در دنیای رقابتی حاضر، تبلیغات حرف اول را می زند؛ و مؤسسات و شرکت هایی در این رقابت، برنده و سر بلند بیرون می آیند که تبلیغات بیشتر و سازنده تری انجام داده باشند. تبلیغات انواع گوناگونی دارد که یکی از عمده ترین روش های تبلیغات، تبلیغات محلی می باشد.

در تبلیغات محلی، از متدهای مختلفی برای تبلیغ بهره گرفته می شود؛ که یکی از عمده ترین آنها، استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی می باشد. عوامل مختلفی در ساخت و تعیین کیفیت بیلبوردها نقش دارند و طبیعی است هرچه در ساخت بیلبوردها خلاقیت بسیار زیادی به کار گرفته شود، میزان تأثیر و اثر بخشی آنها نیز بیشتر خواهد بود.

امروزه با رشد تکنولوژی و دنیای دیجیتال، استفاده از انواع بیلبورد های تبلیغاتی در امر تبلیغات، بسیار رایج و مؤثر می باشد. بیلبوردهای تبلیغاتی تابلوها و یا صفحات بزرگی هستند که به عرضه کنندگان کالا یا صنعتگران اجازه تبلیغ در فضای خارجی را می دهند؛ تا از این طریق محصول و خدمات خود را معرفی نمایند.

بیلبوردهای تبلیغاتی در تبلیغات می توانند یک جریان دائمی محسوب شوند که افکار عمومی را تحت تأثیر خود قرار می دهند و نقشی فعال و ماندگارتر در ذهن مخاطبین ایفا می کنند. به جرأت می توان اذعان کرد که بیلبوردهای تبلیغاتی به تنهایی نقش یک رسانه  را در سطح بالای اطلاع رسانی بر عهده دارند.

جهت سفارش و ساخت بیلبورد با ما در ارتباط باشید .

ساخت بیلبورد و مشاهده نمونه های بیلبورد اتحاد نوین

ساخت بیلبورد | مراحل طراحی بیلبورد تبلیغاتی

بارها و بارها انواع بیلبوردهای تبلیغاتی را در جاهای گوناگون درون شهر یا برون شهر و مراکز اجتماعی مشاهده نموده اید؛ که هرکدام به تناسب شرایط و اهداف تبلیغاتی خاص خود، به اشکال و حالاتی متنوع، تبلیغات خود را انجام می دهند. مثلاً بعضی از بیلبوردها بسیار ساده ولی مفهومی هستند.

بعضی نیز در عین سادگی، بسیار پیچیده می باشند برخی مضحک و جذاب، برخی کنایه آمیز و برخی، بسیار خاص طراحی شده اند؛ و این وجه تمایز و تفاوت ها در طراحی بیلبوردهای تبلیغاتی، از مباحث بسیار مهمی است که توجه به آنها می تواند تا حد بسیار بالایی در تبلیغات، مؤثر و سودمند واقع شود.

جهت مشاهده ادامه مطلب در بخش بعدی با ما همراه باشید .

ساخت بیلبورد | بررسی مراحل طراحی بیلبورد | بخش دوم

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 365 | دیروز 473 | هفته 4068 | ماه 11521 | کل 508265

11 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد