بارگذاری...
ساخت بیلبورد | بررسی مراحل طراحی بیلبورد | بخش دوم

ساخت بیلبورد | بررسی مراحل طراحی بیلبورد | بخش دوم : بیلبوردهای تبلیغاتی یکی از انواع گوناگون تبلیغات محلی می باشند. بیلبوردهای تبلیغاتی به سبب اهمیت و جایگاهی که در تبلیغ کالا و خدمات ایفا می کنند، امروزه بسیار زیاد مورد توجه هستند

ساخت بیلبورد و مراحل طراحی بیلبورد تبلیغاتی می تواند به ترتیب زیر باشد:

مرحله اول: جمع آوری کردن اطلاعات درباره آنچه قرار است در مورد آن بیلبورد طراحی شود (کالا یا خدمات و یا اطلاع رسانی).

مرحله دوم: جمع آوری کردن اطلاعات محلی برای طراحی بیلبورد تبلیغاتی.

مرحله سوم: استفاده کردن از اتاق های فکر، ایده پردازی و…. در طراحی بیلبورد.

مرحله چهارم: انتخاب کردن متن، تصویر و رنگ با روش های خلاقانه و علمی.

مرحله پنجم: طراحی طرح اولیه.

مرحله ششم: مقایسه طرح اولیه با طرح  و نمونه های دیگر.

مرحله هفتم: دقت به جزئیات طرح.

مرحله هشم: طراحی طرح به صورت کامل.

مرحله نهم: بررسی کردن و ارزیابی نهایی طرح.

مرحله دهم: پیاده سازی و نصب.

جهت سفارش و ساخت بیلبورد برروی لینک کلیک نمایید

ساخت بیلبورد

مشاهده نمونه ساخت بیلبورد اتحاد نوین

ساخت بیلبورد و بررسی موارد مهم در طراحی بیلبورد تبلیغاتی

آنچه در طراحی بیلبورد های تبلیغاتی بسیار مهم است، دقت به متن، نوع تبلیغ، نوع بیلبورد، نوع تصاویر، هماهنگی و تناسب در اجزاء بیلبورد، انتخاب رنگ ها وغیره می باشد؛ که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم.

متن در طراحی بیلبورد: متن یک تبلیغ باید اثر گذار باشد و در ذهن مخاطب باقی بماند؛ تا در زمان خرید محصول آن را به یاد آورد. برای اینکار می بایست طراح از قبل، برای محصول یا کالایی که قرار است در مورد آن بنویسد، اطلاعات کامل و لازم را داشته باشد.

از طرفی متن تبلیغ، در عین اثر گذاری مثبت، باید مختصر و خواندنی باشد؛ تا در کمترین زمان ممکن، مخاطبین آن را بخوانند و پیغام آن را درک نمایند.

تصاویر در طراحی بیلبورد: در طراحی بیلبورد، در کنار متن، استفاده از تصاویر گیرا و جذاب نیز اثری دوچندان در طراحی خواهد داشت. برای به کارگیری تصاویر در طراحی، نوع تصویر انتخابی، اندازه تصویر، کیفیت تصویر، دقت به جزئیات تصویر و بزرگنمایی در آن، باید مورد توجه قرار گیرد.

نوع تبلیغ در طراحی بیلبورد: بعضی تبلیغات جنبه طنز دارند و بعضی صرفاً اطلاع رسانی، یا برخی تبلیغات برای معرفی خدمات یا کالایی است که بتواند در حافظه مشتریان ماندگار شود؛ پس باید توجه کرد که در طراحی بیلبورد تبلیغاتی، نوع تبلیغ در چه زمینه ای و با چه هدفی می باشد؛ تا طراحی جذاب و ماندگاری خلق شود.

نوع بیلبورد: در طراحی بیلبورد، به علت تنوعی که در اشکال و حالات اکران بیلبورد ها وجود دارد، لازم و ضروری است که در طراحی آنها، به نوع بیلبورد انتخابی براساس نوع تبلیغ و تناسب و هماهنگی اجزاء بکار رفته در آن توجه داشت.

انتخاب رنگ ها در طراحی بیلبورد: در کنار چیدمان متون و تصاویر در بیلبوردهای تبلیغاتی، آنچه بیشتر از همه دقت مخاطبین را به خود جلب می کند، رنگ های بکار رفته در طراحی بیلبوردها می باشد. استفاده از تکنیک تضاد رنگ ها و تناسب رنگ ها، می تواند نقش مهمی در طراحی بیلبورد ها داشته باشد.

جهت مشاهده بخش قبلی مطلب برروی لینک زیر کلیک نمایید

ساخت بیلبورد | بررسی مراحل طراحی بیلبورد | بخش اول

 

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 332 | دیروز 419 | هفته 332 | ماه 9745 | کل 465006

19 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد