بارگذاری...
ساخت بیلبورد | استراتژی برند سازی چیست ؟

ساخت بیلبورد | استراتژی برند سازی چیست ؟ دنیای امروز دنیای شلوغی و رقابت است. با پیشرفت علم و تکنولوژی موضوع رقابت در میان انسان ها پر رنگ تر شده است. این روزها این رقابت از محدوده رقابت فرد با فرد خارج شده و در حال حاضر کشور های گوناگون، کسب و کارها و برندهای مختلف در سطح جهانی با یکدیگر رقابت می کنند.

ساخت بیلبورد و آشنایی با استراتژی برند

با توجه به این موضوع طبیعی است که مسئله ترندسازی و برندینگ برای کسب و کارها حائز اهمیت باشد. زیرا همه کسب و کارها به دنبال رشد و سودآوری بیشتر هستند و برای بدست آوردن این سود بیشتر به علت وجود بی شمار برند و کسب و کار دیگر ملزوم به رقابت در بازار می‌شوند.

دقیقا به علت همین رقابت بیشتر کسب و کارها در تلاشند که خود را به یک برند نام آشنا برای مردم تبدیل کنند. اما مسئله برند سازی ساده نیست و برای تبدیل شدن به یک نام تجاری معتبر شما به یک استراتژی برای برندینگ نیاز دارید.اما استراتژی برندسازی چیست؟

ساخت بیلبورد و بررسی استراتژی برندسازی

استراتژی برندسازی یا همان استراتژی توسعه برند یک برنامه بلندمدت است که برای دستیابی به یک سری اهداف بلند مدت به کار می‌رود. این برنامه در نهایت منجر به شناخته شدن و اولویت قرارگرفتن برند شما توسط مصرف کنندگان می‌شود.

بصورت کلی می‌توان گفت که یک استراتژی برندسازی موفق شامل ماموریت برند، وعده های آن به مشتریان و روش اطلاع رسانی آن‌ها می‌شود.

متاسفانه گاهی مفهوم استراتژی برندسازی اشتباه تصور می‌شود و بیشتر افراد فکر می‌کنند که عناصری چون لوگو، رنگ سازمانی یا وب سایت یک کسب و کار برند است، اما درحقیقت اینطور نیست. اگرچه این عناصر خلاق برای یک استراتژی برندسازی موفق ضروری هستند، اما نمی‌توان نام برند را به آن‌ها اختصاص داد.

در حقیقت یک برند مجموعه‌ای از المان های تصویری، شنیداری و گفتاری است که به عنوان یک نام آشنا در ذهن مخاطب ثبت می‌شود. در همین راستا یک استراتژی برند نیز پیرامون عناصر نامشهود می‌چرخد ​​که در طول زمان آگاهی از برند، ارزش ویژه برند و احساسات برند را هدایت می‌کند.

به عنوان یک مورد کاربردی باید بدانید که پیش نویس استراتژی توسعه برند موفق، با پرسیدن سوالات درست از خود شروع می‌شود. از جمله مهم ترین این سوالات مواردی هستند که در ادامه ذکر شده اند. پاسخ به سوالات زیر می‌تواند اولین گام در تدوین استراتژی موفق برند باشد:

    هدف برند شما چیست؟

    نام تجاری شما چه مشکلاتی را حل خواهد کرد و چه سودی برای مشتریان مورد نظر خود خواهد داشت؟
    چگونه مشتریان ایده آل خود را شناسایی می‌کنید؟
    چه کسانی از برند شما سود می‌برند؟ این مشتریان چه احساسی دارند یا دوست دارند چه احساسی داشته باشند؟
    چگونه رقبای خود را شناسایی می‌کنید؟
    چگونه مشتریان بالقوه را جذب می‌کنید؟
    برند شما برای رسیدن به اهدافش چه شخصیتی خواهد داشت؟

مشاهده مطلب »»»ساخت بیلبورد | بررسی مراحل طراحی بیلبورد | بخش اول

مشاهده مطلب »»»ساخت بیلبورد | بررسی مراحل طراحی بیلبورد | بخش دوم

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 288 | دیروز 419 | هفته 288 | ماه 9701 | کل 464962

26 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد