بارگذاری...
ساخت بیلبورد | یک بیلبورد تبلیغاتی، چگونه می تواند اثر بخش باشد؟

ساخت بیلبورد | یک بیلبورد تبلیغاتی، چگونه می تواند اثر بخش باشد؟ اگر قصد دارید پولی را که به سختی به دست آورده اید در یک آگهی تبلیغاتی هنگفت سرمایه گذاری کنید، می خواهید مطمئن شوید که موفقیت آمیز خواهد بود. چگونه مطمئن می شوید که بیلبورد شما هم چشم نواز و هم موثر است؟ با ما در مجموعه ساخت بیلبورد اتحاد نوین راه همراه باشید تا نگاهی به تابلوهای تبلیغاتی تاثیرگذار و اثر بخش داشته باشیم.

حرف خود را ساده بیان کنید

داستان خود را مستقیم بیان کنید - اگر بیلبورد شما در کنار بزرگراهی است که مردم در آن (به معنای واقعی کلمه) سرعت خواهند داشت، طراحی بدون داستان به سادگی خاطره انگیز نخواهد بود. برای یافتن داستان خود، به چیزی فکر کنید که می خواهید مردم از تبلیغات شما حذف کنند. آیا می خواهید آنها آدرس وب شما را به خاطر بسپارند؟ برای اینکه بتوانید نام تجاری خود را دفعه بعد که در سوپرمارکت هستید تشخیص دهید؟ یا می خواهید مردم در خروجی بعدی کمی مرغ سوخاری بخرند؟ از پیام کلیدی خود برای یافتن داستان استفاده کنید. ساخت بیلبورد و طراحی آن نیازمند همکاری با یک تیم حرفه ای است. برای ساخت بیلبورد و رزرو آن با شرکت اتحاد نوین راه در تماس باشید.

به یک الگو توجه کنید؟ برای یافتن داستان خود، پیام کلیدی را می گیرید و به آن معنا می دهید: می تواند مشکلی را حل کند، یا احساسی را برانگیزد، یا نیازی را برآورده کند (حتی چیزی که تا زمانی که بیلبورد شما را نبینند نمی دانستند که دارند). چرا یک داستان مهم است؟ زیرا انسان ها در به خاطر سپردن حقایق وحشتناک هستند، اما در به خاطر سپردن داستان ها عالی هستند. طراحی بیلبورد یک رسانه بصری است، به این معنی که گام بعدی این است که چگونه آن داستان را از طریق تصاویر و متن بیان کنیم. شما واقعاً می خواهید هنگام ارائه یک طرح استراتژیک باشید.

یکی از راه‌های سنتی تأثیرگذاری، استفاده از یک بازی کوتاه و سرگرم‌کننده با کلمات است که باعث ایجاد خنده می‌شود، یا حتی یک قافیه کوتاه که به چسبیدن پیام شما کمک می‌کند. انجمن فوتبال اوکلاهاما می خواست مردم در مورد کشف فوتبال احساس کنجکاوی کنند، بنابراین آنها روی چیز دیگری که مردم در جستجوی آن هستند بازی کردند: پاگنده. این سرگرم کننده، عجیب و غریب است و حس ماجراجویی را برمی انگیزد، که قطعا بچه ها را در مورد بازی فوتبال هیجان زده می کند.

در بیلبورد تبلیغاتی مطلب طولانی ننویسید

راننده معمولی فقط حدود 5 تا 10 ثانیه برای مشاهده طرح بیلبورد شما، خواندن هر متن و درک پیام فرصت دارد. در این 5 تا 10 ثانیه، راننده می‌تواند بسته به شدت ترافیک، از روی بیلبورد، به جاده و دوباره به بیلبورد نگاه کند. این حتی زمان کمتری برای مشاهده آگهی شما دارد! بنابراین یکی از مهمترین قوانینی که باید رعایت کنید کوتاه نگه داشتن پیام شما خواهد بود. خیلی کوتاه! حداکثر 7 کلمه یا کمتر عکس بگیرید.

پس از پیام اولیه خود می توانید هر اطلاعات مرتبط دیگری را در نظر بگیرید. نیاز به ارائه شماره تلفن دارید؟ آیا لوگویی برای پیاده سازی وجود دارد؟ در مورد مکان یا شماره خروجی بزرگراه برای جذب رانندگان به محل برگزاری چطور؟ فقط مطمئن شوید که مهمترین اطلاعات را در اولویت قرار دهید تا بیلبورد شما به هم ریخته یا ناخوانا نشود. اتحاد نوین راه، ساخت بیلبورد و اجرای آن را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

متن ها را خوانا و همچنین رنگی بنویسید

اطمینان حاصل کنید که هر متنی در طرح شما با فونت تمیز و پررنگ چاپ شده است تا از بهترین خوانایی اطمینان حاصل شود. همچنین، هر چه فونت بزرگتر باشد، راننده زمان بیشتری برای خواندن و درک پیام شما از راه دور دارد. از رنگ های روشن یا یک تصویر پررنگ در طراحی خود استفاده کنید تا بدون زحمت چشم ها را به بیلبورد خود جلب کنید. رنگ‌های متضاد در طراحی نیز تأثیر بزرگ‌تری ایجاد می‌کند که به بهبود حفظ پیام شما کمک می‌کند.

اما برای اینکه تصویر شما موثر باشد، باید پس زمینه خود را ساده نگه دارید تا مطمئن شوید که پیش زمینه برای جلب توجه مبارزه نمی کند. و به یک تصویر یا عکس بزرگ بچسبید. این یک تصویر پویا تأثیر بصری بسیار بیشتری نسبت به تعداد کمی از تصاویری که هر کدام فقط یک چهارم طرح‌بندی را اشغال می‌کنند، ایجاد می‌کند. ساخت بیلبورد و بهره گیری از تبلیغات آن، یکی از موثر ترین روش های تبلیغاتی است.

به مکانی که بیلبورد را خود را رزرو کردید، دقت کنید

اگر متوجه شدید که هنوز به یک داستان سرگرم کننده برای بیلبورد خود نیاز دارید، مکانی را در نظر بگیرید که طرح شما در آن نمایش داده می شود و از آن محیط برای یک پیام هوشمندانه استفاده کنید: به متخصصان فنی در منطقه خلیج کالیفرنیا ضربه بزنید، از زبان عامیانه محلی برای خواندن استفاده کنید. شوخ طبعی به یک بازار گرسنه، یا جلب توجه به رانندگان "خماری" که لاس وگاس را ترک می کنند (و اگر آنها در حال حرکت به سمت شرق هستند، این فرصت دیگری است برای خنده دار بودن در حالی که راه خود را به سمت رودخانه کلرادو در پیش می گیرند).

همچنین می‌توانید از بزرگراه‌هایی با چندین مایل قلمرو بین شهرها استفاده کنید تا با علائم ساده که تکرار می‌شوند، علاقه مسافران گرسنه، خسته یا بی‌حوصله را برانگیزند. جاذبه منحصر به فردی دارید که نباید از دست داد؟ یک توقف آرامش بخش برای مسافری که به امکانات رفاهی نیاز دارد؟ اگر چنین است، به رانندگان اجازه دهید از فاصله نزدیک بین آنها و مقصد خود با راه اندازی چندین طرح، که کیلومترها دورتر از یکدیگر قرار گرفته اند، مطلع شوند تا به رانندگان اطلاع دهید که تقریباً آنجا هستند. اگر نمی خواهید نیازی به هوشمندی ندارید، اما پیام شما همچنان باید کوتاه، پررنگ و خوانا باشد.

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 21 | دیروز 419 | هفته 21 | ماه 9434 | کل 464695

26 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد