بارگذاری...

مزایای تبلیغات محیطی : وقتی به تبلیغات محیطی فکر می‌کنید اولین چیزی که به ذهن شما می‌رسد، چیست؟ برای بیشتر مردم، تصویری از یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ در امتداد بزرگراه یا یک ساختمان تجاری در شهر به ذهن می‌رسد. اما تبلیغات محیطی در واقع بسیار فراتر از این بیلبوردهای بزرگ و رنگارنگ است

ساخت بیلبورد و بررسی مهمترین مزایا  تبلیغات محیطی

گاهی اوقات به‌عنوان تبلیغات خارج از خانه نیز از آن یاد می‌شود. امروزه مردم وقت بیشتری را خارج از خانه می‌گذرانند و بنابراین تبلیغات در فضای باز پتانسیل بالایی برای دستیابی به مصرف‌کنندگان دارد. با این کار مردم کنجکاوی بیشتر به تحقیقی در مورد مزایا و معایب تبلیغات محیطی می پردازند.

ساخت بیلبورد و نگاهی به مزایای استفاده از تبلیغات محیطی

مزایای استفاده از تبلیغات محیطی تقریباً نامحدود است. ما در اینجا به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

- تبلیغات محیطی تأثیر بسیار زیادی دارد

برعکس سایر رسانه‌ها، تبلیغات در فضای باز نیازی به دعوت ندارد. تبلیغات محیطی بخشی از محیط است؛ پس نمی‌تواند مانند تلویزیون و رادیو خاموش شود. بیننده هیچ کنترلی در مورد اینکه آیا آن را ببیند یا خیر، ندارد. برای مدت‌زمان طولانی می‌تواند آن را در خارج از خانه مشاهده کند.

بنابراین نیازی به رقابت با دیگر تبلیغات مانند رسانه‌های دیگر نیست. تبلیغات بزرگ در فضای باز، اغلب در اندازه‌های بزرگ چاپ می‌شوند. آنها همچنین خلاق و رسا هستند و باعث جلب‌توجه بیشتری در بین مصرف‌کنندگان می‌شوند.

- تبلیغات بیرونی می‌تواند بسیار اثربخش باشد

یکی از مزایای استفاده از تبلیغات محیطی دستیابی به تعداد وسیعی از مخاطبان است. این یک بستر بازاریابی عالی برای برندها یا مشاغلی است که سعی در دستیابی به مخاطبان گسترده‌تری دارند. تبلیغات محیطی عمومی است و به مصرف کنندگانی دسترسی دارد که دستیابی به آنها گاهی دشوار است. مانند کاربران جوان، مشاغل شلوغ و مصرف کنندگان کم درآمد که ممکن است به رسانه‌های دیجیتال دسترسی نداشته باشند.

بنابراین تبلیغات در فضای باز راهی عالی برای دستیابی به آنها است. علاوه بر این با دقت به تحقیقات انجام شده در این زمینه، تبلیغات محیطی اغلب می‌تواند افزایش فروش شود.

جهت سفارش و ساخت بیلبورد کلیک نمایید

- تبلیغات محیطی رسانه‌های جذابی هستند

تبلیغات محیطی بر عکس اکثر رسانه ها، در فضای باز توسط مصرف کنندگان مورد پسند واقع می‌شود. بیشتر افرادی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند مانند مترو، اتوبوس و تاکسی، از تبلیغات آنها برای خرید استفاده می‌کنند. به علت اینکه این افراد زمان کافی برای دیدن تبلیغات را دارند.

- تبلیغات خارج از خانه می‌تواند با رسانه‌های دیگر همکاری کند

کمپین تبلیغات محیطی می‌توانند به بهترین وجه با رسانه‌های دیگر کار کند. تأثیر و دسترسی تبلیغات در فضای باز بیشتر است و می‌تواند پیام مصرف‌کننده را در رسانه‌های دیگر یادآوری کند.

-رویکردی تازه و خلاقانه

با تبلیغات در فضای باز برندها و شرکت‌ها می‌توانند یک رویکرد تازه و خلاق برای دستیابی به مصرف‌کنندگان بیشتر داشته باشند.

ساخت بیلبورد | یک بیلبورد تبلیغاتی، چگونه می تواند اثر بخش باشد؟

نظرات (0)

نظری ارسال نشده است

نظر خود را اضافه کنید.

ارسال نظر به عنوان مهمان. ثبت نام یا ورود به حساب کاربری.
0 حرف
پیوست ها (0 / 1)
موقعیت خود را به اشتراک بگذارید.
کد را وارد کنید. واضح نیست؟
اشتراک گذاری:
    
افزونه فعال نشده است

امروز 433 | دیروز 607 | هفته 3013 | ماه 10466 | کل 507210

13 میهمان و 0 عضو آنلاین

© 2020 کانون تبلیغات اتحاد نوین.کلیه حقوق این سایت برای مالک سایت محفوظ است
طراحی سایت توسط آرمان وب نوین. بوسیله سایت ساز توتال پک

اتصال اینترنت وجود ندارد