نگاهی به تبلیغات شهری و نقش آن در معرفی محصولات :تا به حال به تبلیغات شهری برای محصولتان فکر کرده اید؟ مطمئن نیستید از کجا شروع کنید و یا شاید نمیدانید بهترین نوع تبلیغات شهری برای محصول شما کدام است.
ساخت تابلوی تبلیغاتی ، انواع متفاوتی از تبلیغات شهری وجود دارند، که تعدادی از آنها اشاره میکنیم:
تبلیغات بیلبوردی
میزان دیده شدن این نوع تبلیغات به حجم رفت و آمدهای شهروندان در نقاط مختلف شهر بستگی دارد. بهترین مکانها برای اینگونه تبلیغات، در کنار بزرگراه های شلوغ ، مراکز شهرها و مکانهای پر رفت و آمد است. بیلبوردها به طور فراینده ای جهت افزایش آگاهی مخاطب از نام تجاری مفید هستند و در نهایت منجر به افزایش فروش میشوند.
تبلیغات متحرک (وسایل نقلیه عمومی)
حتی اگر سوار اتوبوس و تاکسی و مترو نمیشویم؛ اما به قطع تبلیغات بسیار زیادی را بر بدنه این وسایل نقلیه مشاهده کردیم. جدا از تبلیغاتی که بر بدنه آنها وجود دارد، بسیاری از شرکتها، محصولات خود را در داخل این وسایل نقلیه نیز تبلیغ میکنند و اینگونه تبلیغات نیز از محبوبیت بالایی برخودار است.
ساخت تابلوی تبلیغاتی و تبلیغات در مراکز خرید
بسیاری از ما با قصد خرید به مراکز خرید مراجع میکنیم، پس این مراکز، یکی از بهترین جایها برای تبلیغ محصولات است، زیرا بهترین موقعیت برای خرید فراهم است!
مزایای ساخت تابلوی تبلیغاتی و تبلیغات شهری
جلب توجه
از جمله مزایای اینگونه تبلیغات، سهولت در جلب توجه مخاطب است؛ خصوصا اگر تبلیغ شما خلاقانه باشد!
مقرون به صرفه
با وجود فراگیر شدن تبلیغات دیجیتال، همچنان یکی از مقرون به صرفه ترین انواع تبلیغات، تبلیغات شهری است. این امر به خصوص در مورد مشاغل کوچک که بیشتر بر تبلیغات برای مخاطبان محلی خود متمرکز هستند صادق است.
تاثیر گذاری فوری
تبلیغات در فضای شهری تأثیر مستقیمی بر ما دارد، خصوصا اگر به دنبال محصولی باشیم که آن کسب و کار ارائه میهد. مشتری احتمالی که نوعی تبلیغات در فضای شهری (بیلبورد ، اتوبوس یا پوستر) را مشاهده می کند ، ممکن است بر اساس اطلاعات آگهی شما تصمیم بگیرد در فروشگاه شما توقف کند.
نظرات (0)